Hayla geri dönüş alamadım?

.Ardaa

80+ Silver
Katılım
27 Haziran 2023
Mesajlar
2,165
Reaksiyon skoru
584
Bundan 2 gün önce steelseries prime mousem bozuldu ve garanti belgesindeki numarayı aradım bana bir yurtiçi kargo kodu verdiler ve oraya gondermemi istediler aynı gün içinde kargoladım ve 2 gün önce ellerine geçtiğini takip kodundan gördüm ama hayla geri dönüş almadım ne yapmam gerekmektedir?
 
Bundan 2 gün önce steelseries prime mousem bozuldu ve garanti belgesindeki numarayı aradım bana bir yurtiçi kargo kodu verdiler ve oraya gondermemi istediler aynı gün içinde kargoladım ve 2 gün önce ellerine geçtiğini takip kodundan gördüm ama hayla geri dönüş almadım ne yapmam gerekmektedir?
1 haftayı bulur o. Gönderdiğin yer ile görüşmeyi denedin mi?
 
Beklemen gerekmektedir. 2 gün olmuş bu gibi durumlarda uzun sürüyor süreç ellerine ulaşmış işte sonrası onlarda.
 
Hocam ne demem gerekiyor? nerden bilecekler benim gönderdiğimi
Onlar ürünü alırlar, tamir ederler, sana geri kargolarlar. Aramazlar zaten, denk gelmedim hiç. Merak edecek bişey yok. Eğer durumunu merak ediyorsan ara, onlar senden gerekli bilgileri isterler, son durumu görürler orada.
 
Onlar ürünü alırlar, tamir ederler, sana geri kargolarlar. Aramazlar zaten, denk gelmedim hiç. Merak edecek bişey yok. Eğer durumunu merak ediyorsan ara, onlar senden gerekli bilgileri isterler, son durumu görürler orada.
Hocam merhaba bugün aradım fakat bana dedikleri şu "Hasar raporu ile trendyola başvurmanız gerekmektedir" 1 haftadır değişim için bekliyıorum adamın dedikleri bu.
 
Hocam merhaba bugün aradım fakat bana dedikleri şu "Hasar raporu ile trendyola başvurmanız gerekmektedir" 1 haftadır değişim için bekliyıorum adamın dedikleri bu.
Trendyol’a başvurdun mu?
 
Trendyol’a başvurdun mu?
Trendyoldaki satıcıyla konuştuğumda yetkili servis numarasının garanti belgesinde bulunduğunu söyledi orayı arayın dedi böyle bir olay yaşadım 15 gün geçtiği içinde iade talebi açamıyorum ne yapmam gerekmektedir?
 
Trendyoldaki satıcıyla konuştuğumda yetkili servis numarasının garanti belgesinde bulunduğunu söyledi orayı arayın dedi böyle bir olay yaşadım 15 gün geçtiği içinde iade talebi açamıyorum ne yapmam gerekmektedir?
Servisten değişim raporunu al, satıcıya ilet. Bunu da direkt Trendyol üzerinden yap.
 
Servisten değişim raporunu al, satıcıya ilet. Bunu da direkt Trendyol üzerinden yap.
Hocam servis kargoya vermiş bile ve bana değişim raporu yerine hasar raporu dediler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Servisten değişim raporunu al, satıcıya ilet. Bunu da direkt Trendyol üzerinden yap.
Kargo elime varınca şu şekildemi talep açmam gerekiyor?
1715320499483.png
 
Geri
Top