hazır sistem alacağım ilk defa işletim sistemi olmayan bir kasa alıyorum. Pcyi açtıktan sonra içinde lisanssız da olsa windows bulunuyor mu yoksa direkt sıfırdan benim mi kurmam gerekiyor. Eğer benim kurmam gerekiyorsa nasıl yapabilirim.
Montaj seçeneğini seçersen windowsu kurup test ediliyordu diye biliyorumhazır sistem alacağım ilk defa işletim sistemi olmayan bir kasa alıyorum. Pcyi açtıktan sonra içinde lisanssız da olsa windows bulunuyor mu yoksa direkt sıfırdan benim mi kurmam gerekiyor. Eğer benim kurmam gerekiyorsa nasıl yapabilirim.
tebilondan alacağım bilginiz var mıdır?Hazır sistemi nereden aldığınıza bağlı, bazı hazır sistemler de windows hazır kurulu olarak geliyor bazen de freedos olarak geliyor. Windows kurulu gelirse çoğu lisanssız olarak geliyor.