Yardım Hepsiburada Değişim Deyip İade Talebi Oluşturuyor.

Siz bu süreçte ekstradan bir şey yaptınız mı yoksa kendileri otomatikmen bu şekilde mi yapıyorlar? Cevap için sağolun bu arada
Hepsiburada'dan almıştım. Destek ekiplerini arayıp sözlü bir şekilde ilettim. Değişim istediğimi iade istemediğimi belirttim ki o sıra fiyatı 14k falan olmuştu. İade talebi açacaklarını, bu talep üzerinden değişim yapılacağını söylediler. Tekrardan not ekledim iade istemiyorum diye. En son aynı gün içerisinde Ret geldi ve ertesi gün yeni anakartım geldi.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

aboo anakartın ucundan kıtlanmış bu kadar beklemene gerek yoktu baktın sonuçlanmiyor 1 hafta içinde başvurman lazımdı thh ben böyle bir durumu amazonla yaşadım ürünün güncel fiyatini iade ettiler ben aldıgımda 3.4k di 7.5k iade aldım mesela
Vallahi o sıra 5 tane falan anakart geçti elimden. Uğraşmak istemedim en son çözüldü sorun .).
 
17/06/2023 tarihinde Hepsiburada Sepetist adlı mağazadan NSI MPG B650 CARBON Wi-Fi Anakart satın aldım. İşlemcimi görmemesi ve ekran gelmemesi sorunu ile servise başvurdum. 3 hafta sonunda servisten değişim/iade kararı verildi. 1 Ağustos Salı günü Hepsiburada'yı aradım değişim istediğimi belirttim telefon kapandı bir daha da geri dönmediler (talep oluşturmama rağmen). Bugün talebim üzerinden beni aradılar Değişim istediğimi belirttim "İade talebi alabiliyoruz sadece iade talebi üzerinden değişim istediğinizi belirteceğim" dediler. Ben de iade istemediğimi bu 3. Anakartım önce ki 2 kartın yamuk geldiğini yine değişim yerine iade yapıldığını açıkça belirttim. İade oluşturulursa bize ulaşın tekrardan dediler. Herhangi bir iade işlemi yapılırsa Tüketici Hakem Heyetine başvurmam sonuç verir mi? Ben ürünü 9000 TL'ye aldım ürün şuan aynı sitede 14000 TL ki 1 1.5 aydır bu sorun ile uğraşıyorum.
Destekle konuşabilirsiniz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,754
Mesajlar
10,434,399
Üyeler
183,887
Son üye
Kaloriferci Ahmet
Geri
Top