Neler Yeni

Hepsiburada mağduriyet

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

UmutG48

80+ Bronze
Katılım
31 Mart 2021
Mesajlar
959
Dahası  
Reaksiyon skoru
281
Yaş
23
İsim
Umut Göncü
Geçti artık kimleri dolandırmış tır
Hepsiburada, Technopat ve Donanımarşiv forumunu takip etmekte incelenmekte durum kendilerini arayıp satıcıının dolandırıcı olduğunu beyan ettiğini ve siteden uzaklaştırılması talebini vereceğim.
 

Burak SR

80+
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
354
evet olabilir.
 
Son düzenleme:

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Merhaba arkadaşlar Hepsiburada üzerinden 25.Eylül. 2023 tarihinde satın aldığım Realme C55 8/256 modeli cihazın SIM kart takmadan önce kurulumunu yapıp fabrikasyon hata mevcut mudur diye test edecekken ekranında kusur olduğunu fark etmem üzerine 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanuna istinaden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederek 27 Eylül. 2023 tarihinde cihaz HepsiJet kargo tarafından satıcıya iade edilmek üzere teslim alındı.

Realme C55 8/256 model cihazın ekranı kusurlu ayıplı, cihaza SIM kart takılmadan 14 günlük yasa süre içerisinde 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanuna istinaden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.
Realme müşteri hizmetleri ile görüşmem sonucunda ürünün ayıplı olması ve SIM kart takılmadığı için rapor alınmadan 14 günlük cayma hakkımı kullanabileceğimi ilettiler.

Satıcı iade onaylamadı ve sebep olarak " ürün, paket içindeki aksesuarlar ve/veya ambalajında hasar/aşınma tespit edildiği için talebiniz olumsuz sonuçlandırılmıştır. " cevabını vermiştir bunun üzerine Hepsiburada müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım tekrardan satıcı ile iletişime geçtiler bugün içinde hızlıca mağduriyetimi gidereceklerini ilettiler bekliyorum konuyu güncelleyeceğim.
Bu yüzden hepsiburada trendyol gibi ufak pazaryeri firmalarından satın almayın diyoruz vatan mediamarkt amazon varken bunların surafına bile bakılmaz en son pazar yeri satıcısından monitör aldığımda adam monitörü pazar poşetine koyup göndermiş l rezilliği ve bana çektirdiği problemli süreçten sonra iade aldıktan sonra teknolojik bir ürün için asla bulaşmadım treneyol hepsiburada vb firmalara
Mesaj otomatik birleştirildi:

sorun olsa hepsiburada izin vermez burada suç iki taraflı hepsiburada yarımcı olacaktır umarım yoksa tüketici heyetine başvuracağım geçen sürede paramın değer kaybetmesi üzerine nasıl bir reaksiyon almalıyım?
Sen aracı firmaların sana yardımcı olacağınımı sanıyorsun bana bir kere ararlar zorlarlar kabul etmezse satıcı thh başvurun der konuyu kapatırlar ayrıca mesajını alıntıladığınız adam doğru söylemiş ters tepki verecekseniz açmayın konu.
 

UmutG48

80+ Bronze
Katılım
31 Mart 2021
Mesajlar
959
Dahası  
Reaksiyon skoru
281
Yaş
23
İsim
Umut Göncü
Bu yüzden hepsiburada trendyol gibi ufak pazaryeri firmalarından satın almayın diyoruz vatan mediamarkt amazon varken bunların surafına bile bakılmaz en son pazar yeri satıcısından monitör aldığımda adam monitörü pazar poşetine koyup göndermiş l rezilliği ve bana çektirdiği problemli süreçten sonra iade aldıktan sonra teknolojik bir ürün için asla bulaşmadım treneyol hepsiburada vb firmalara
Mesaj otomatik birleştirildi:


Sen aracı firmaların sana yardımcı olacağınımı sanıyorsun bana bir kere ararlar zorlarlar kabul etmezse satıcı thh başvurun der konuyu kapatırlar ayrıca mesajını alıntıladığınız adam doğru söylemiş ters tepki verecekseniz açmayın konu.
Vatan dan da almayın
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Vatan dan da almayın
Vatandan almayalım ordan almayalım burdan almayalım nerden alalım kardeşim ben sana telefon satan büyük satıcıları söyledim. Bunlar haricinde telefon satan firma yok birde incehesap var ama ona büyük denmeyi hakkedek bir firma değil
 

Burak SR

80+
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
354
hepsiburada rapor alp aide etmemi istedi 14 günlük cayma hakkı geçerli değilmiş tüketici heyetine başvuruyorum.
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,660
En İyi Cevap
1
Merhaba arkadaşlar Hepsiburada üzerinden 25.Eylül. 2023 tarihinde satın aldığım Realme C55 8/256 modeli cihazın SIM kart takmadan önce kurulumunu yapıp fabrikasyon hata mevcut mudur diye test edecekken ekranında kusur olduğunu fark etmem üzerine 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanuna istinaden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederek 27 Eylül. 2023 tarihinde cihaz HepsiJet kargo tarafından satıcıya iade edilmek üzere teslim alındı.

Realme C55 8/256 model cihazın ekranı kusurlu ayıplı, cihaza SIM kart takılmadan 14 günlük yasa süre içerisinde 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanuna istinaden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.
Realme müşteri hizmetleri ile görüşmem sonucunda ürünün ayıplı olması ve SIM kart takılmadığı için rapor alınmadan 14 günlük cayma hakkımı kullanabileceğimi ilettiler.

Satıcı iade onaylamadı ve sebep olarak " ürün, paket içindeki aksesuarlar ve/veya ambalajında hasar/aşınma tespit edildiği için talebiniz olumsuz sonuçlandırılmıştır. " cevabını vermiştir bunun üzerine Hepsiburada müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım tekrardan satıcı ile iletişime geçtiler bugün içinde hızlıca mağduriyetimi gidereceklerini ilettiler bekliyorum konuyu güncelleyeceğim.
Aynı durumu ONVO televizyonda yaşadım. Servisden randevu aldım. 2 gün keyfi gelmediler. En son kendim açtım ve televizyonun ekranı kırıktı. Hepsiburada'dan almıştım. Satıcı başkasıydı. Satıcı teslim almamaya çalıştı ama Hepsiburada buna fırsat tanımadı. Büyük ihtimal iaden onaylanır. Onaylanmazsa THH gidersin alırsın. Problem değil.
 

Aykut D.

80+ Gold
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
6,546

Aykut D.

80+ Gold
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
6,546

Trabzonlu

80+ Bronze
Katılım
8 Kasım 2020
Mesajlar
1,286
Dahası  
Reaksiyon skoru
383
Konum
Ankara
İsim
Ömerfaruk
Merhaba arkadaşlar Hepsiburada üzerinden 25.Eylül. 2023 tarihinde satın aldığım Realme C55 8/256 modeli cihazın SIM kart takmadan önce kurulumunu yapıp fabrikasyon hata mevcut mudur diye test edecekken ekranında kusur olduğunu fark etmem üzerine 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanuna istinaden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederek 27 Eylül. 2023 tarihinde cihaz HepsiJet kargo tarafından satıcıya iade edilmek üzere teslim alındı.

Realme C55 8/256 model cihazın ekranı kusurlu ayıplı, cihaza SIM kart takılmadan 14 günlük yasa süre içerisinde 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanuna istinaden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.
Realme müşteri hizmetleri ile görüşmem sonucunda ürünün ayıplı olması ve SIM kart takılmadığı için rapor alınmadan 14 günlük cayma hakkımı kullanabileceğimi ilettiler.

Satıcı iade onaylamadı ve sebep olarak " ürün, paket içindeki aksesuarlar ve/veya ambalajında hasar/aşınma tespit edildiği için talebiniz olumsuz sonuçlandırılmıştır. " cevabını vermiştir bunun üzerine Hepsiburada müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım tekrardan satıcı ile iletişime geçtiler bugün içinde hızlıca mağduriyetimi gidereceklerini ilettiler bekliyorum konuyu güncelleyeceğim.
Geçmiş olsun kardeşim umarım dilediğin gibi sonuçlanır 🙏
 

Burak SR

80+
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
354
teşekkürler
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşlar tüketici hakem heyetine detaylı fotoğraf ve fatura bilgileri girerek başvuruda bulundum hayırlı uğurlu olsun
 
Son düzenleme:
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom