Canxz
80+ Bronze
- Katılım
- 3 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 1,161
- Reaksiyon skoru
- 193
Merhaba forumda bu konuda çok sorun yaşayan kullanıcıları gördüm.
Bugün Hepsiburada sitesinden, satıcısı Hepsiburada olan , MSI Monitörü satın aldım fakat geldiğinde;
Ölü piksel, Ghosting, Işık sızması gibi sorunlar olduğunda uğraştırmadan
iade veya değişim sağlıyorlarmı?
Böyle sorunlar ile karşılaştığımda iade başlatırken ayıplı olduğu için mi yoksa beğenmediğim için iade etmek istedigimi mı belirteyim? Birkaç forum kullanıcısı direk beğenmedim diye iade ederseniz daha hızlı ve sorunsuz olur demiş
Ayıplı ürün olunca rapor istiyorlar gibisinden belirtmiş o yüzden sizede sorayım dedim.
Müşteri hizmetlerini aradığımda böyle bir sorun olursa Değişim-İade sağlanır mı dediğimde ilk günden belirtirseniz iade veya değişim sağlarız dedi , emin olmak için tekrar aradığımda aynı yanıtı aldım ama birçok kullanıcı mağdur , deneyimli veya bilgi sahibi olan arkadaşlardan geri dönüş bekliyorum
Bugün Hepsiburada sitesinden, satıcısı Hepsiburada olan , MSI Monitörü satın aldım fakat geldiğinde;
Ölü piksel, Ghosting, Işık sızması gibi sorunlar olduğunda uğraştırmadan
iade veya değişim sağlıyorlarmı?
Böyle sorunlar ile karşılaştığımda iade başlatırken ayıplı olduğu için mi yoksa beğenmediğim için iade etmek istedigimi mı belirteyim? Birkaç forum kullanıcısı direk beğenmedim diye iade ederseniz daha hızlı ve sorunsuz olur demiş
Ayıplı ürün olunca rapor istiyorlar gibisinden belirtmiş o yüzden sizede sorayım dedim.
Müşteri hizmetlerini aradığımda böyle bir sorun olursa Değişim-İade sağlanır mı dediğimde ilk günden belirtirseniz iade veya değişim sağlarız dedi , emin olmak için tekrar aradığımda aynı yanıtı aldım ama birçok kullanıcı mağdur , deneyimli veya bilgi sahibi olan arkadaşlardan geri dönüş bekliyorum