Neler Yeni

Hepsiburada Rezilliği

LORN

80+ Bronze
Katılım
8 Nisan 2022
Mesajlar
1,875
Dahası  
Reaksiyon skoru
649
Konum
İstanbul
İsim
Enes Demirok
10 Kasım saat 20:30 civarı bir Wi-Fi adaptör siparişi verdim. Sonraki gün kargoya verildi. Bir sonraki gün (12 Kasım) ise teslim edilmesi gerekiyordu. Kargo kapıma kadar geldi ancak ne arandım ne de kapım çalındı. Müşteri hizmetlerinde dediğine göre sistemde görünen telefonum farklıymış evet burada hatamı kabul ediyorum. Kurye bana yanlış telefon numarasıyla ulaşmaya çalışmış.
Ancak...
Asıl olay buradan sonra başlıyor. Hepsiburada'yı arayıp durumu açıklıyorum ve şu an kullandığım telefon numarasını kuryeye iletmesini rica ediyorum ve bu işlemi Hepsiburada'yı 3 kere arayıp teyit ediyorum. Numaramın iletildiğini ve kargo teslim edilmeden önce bu numaradan aranacağımı açıklıyorlar. “Rica ediyorum iade edilmesin ben evdeyim.” diye de belirtiyorum. Aynı zamanda da eğer istersem komşuma bırak seçeneğinden ekstra numara da girebileceğimi söylediler. Adresi ve numaramı oraya da yazdım hatta annemin numarasını da girdim.
Kargo sabah 8 de gelmiş ve tekrar geri dönmüş ürün şu an iade sürecinde. Ne beni aramış ne annemi aramış ne de kapımız çalınmış. Kapımızın önüne kadar gelip binanın fotoğrafını çekip dönmüş. Asıl problem bu. Hepsiburada'nın kargocularla iletişimi asıl sorun sanırım. Çünkü güncel numaramı her yerden paylaştım.
Gerçekten insanın sinirleriyle oynuyorsunuz.
 

Tümer

80+ Bronze
Katılım
16 Mayıs 2020
Mesajlar
666
Dahası  
Reaksiyon skoru
229
İsim
Tümer Atlı
Hocam gidip kendin al korgo şubesinin numarasını bul en iyisi öyle eğer hepsijetle söylediyseniz de geçmiş olsun
 

eyupefe3

80+ Gold
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
6,625
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,886
İsim
eyup efe
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları - İşlemci
10 Kasım saat 20:30 civarı bir Wi-Fi adaptör siparişi verdim. Sonraki gün kargoya verildi. Bir sonraki gün (12 Kasım) ise teslim edilmesi gerekiyordu. Kargo kapıma kadar geldi ancak ne arandım ne de kapım çalındı. Müşteri hizmetlerinde dediğine göre sistemde görünen telefonum farklıymış evet burada hatamı kabul ediyorum. Kurye bana yanlış telefon numarasıyla ulaşmaya çalışmış.
Ancak...
Asıl olay buradan sonra başlıyor. Hepsiburada'yı arayıp durumu açıklıyorum ve şu an kullandığım telefon numarasını kuryeye iletmesini rica ediyorum ve bu işlemi Hepsiburada'yı 3 kere arayıp teyit ediyorum. Numaramın iletildiğini ve kargo teslim edilmeden önce bu numaradan aranacağımı açıklıyorlar. “Rica ediyorum iade edilmesin ben evdeyim.” diye de belirtiyorum. Aynı zamanda da eğer istersem komşuma bırak seçeneğinden ekstra numara da girebileceğimi söylediler. Adresi ve numaramı oraya da yazdım hatta annemin numarasını da girdim.
Kargo sabah 8 de gelmiş ve tekrar geri dönmüş ürün şu an iade sürecinde. Ne beni aramış ne annemi aramış ne de kapımız çalınmış. Kapımızın önüne kadar gelip binanın fotoğrafını çekip dönmüş. Asıl problem bu. Hepsiburada'nın kargocularla iletişimi asıl sorun sanırım. Çünkü güncel numaramı her yerden paylaştım.
Gerçekten insanın sinirleriyle oynuyorsunuz.
Zil'in yanına not bıraksana dostum,ben yazın çalışıyordum sürekli alışveriş yapıyordum çalıştığım yer arka sokakta not bırakıyordum oraya geliyorlardı.
 

🃏JOKER🃏

80+ Platinum
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
14,531
Dahası  
Reaksiyon skoru
36,766
Konum
Realhas hoca için adalet istiyoruz
İsim
Mert Can Ergün
10 Kasım saat 20:30 civarı bir Wi-Fi adaptör siparişi verdim. Sonraki gün kargoya verildi. Bir sonraki gün (12 Kasım) ise teslim edilmesi gerekiyordu. Kargo kapıma kadar geldi ancak ne arandım ne de kapım çalındı. Müşteri hizmetlerinde dediğine göre sistemde görünen telefonum farklıymış evet burada hatamı kabul ediyorum. Kurye bana yanlış telefon numarasıyla ulaşmaya çalışmış.
Ancak...
Asıl olay buradan sonra başlıyor. Hepsiburada'yı arayıp durumu açıklıyorum ve şu an kullandığım telefon numarasını kuryeye iletmesini rica ediyorum ve bu işlemi Hepsiburada'yı 3 kere arayıp teyit ediyorum. Numaramın iletildiğini ve kargo teslim edilmeden önce bu numaradan aranacağımı açıklıyorlar. “Rica ediyorum iade edilmesin ben evdeyim.” diye de belirtiyorum. Aynı zamanda da eğer istersem komşuma bırak seçeneğinden ekstra numara da girebileceğimi söylediler. Adresi ve numaramı oraya da yazdım hatta annemin numarasını da girdim.
Kargo sabah 8 de gelmiş ve tekrar geri dönmüş ürün şu an iade sürecinde. Ne beni aramış ne annemi aramış ne de kapımız çalınmış. Kapımızın önüne kadar gelip binanın fotoğrafını çekip dönmüş. Asıl problem bu. Hepsiburada'nın kargocularla iletişimi asıl sorun sanırım. Çünkü güncel numaramı her yerden paylaştım.
Gerçekten insanın sinirleriyle oynuyorsunuz.
Hepsi jetin deposu var oraya git ordan al gitmeden önce oarayı ara
 

LORN

80+ Bronze
Katılım
8 Nisan 2022
Mesajlar
1,875
Dahası  
Reaksiyon skoru
649
Konum
İstanbul
İsim
Enes Demirok
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,768
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,192
İsim
Necati
10 Kasım saat 20:30 civarı bir Wi-Fi adaptör siparişi verdim. Sonraki gün kargoya verildi. Bir sonraki gün (12 Kasım) ise teslim edilmesi gerekiyordu. Kargo kapıma kadar geldi ancak ne arandım ne de kapım çalındı. Müşteri hizmetlerinde dediğine göre sistemde görünen telefonum farklıymış evet burada hatamı kabul ediyorum. Kurye bana yanlış telefon numarasıyla ulaşmaya çalışmış.
Ancak...
Asıl olay buradan sonra başlıyor. Hepsiburada'yı arayıp durumu açıklıyorum ve şu an kullandığım telefon numarasını kuryeye iletmesini rica ediyorum ve bu işlemi Hepsiburada'yı 3 kere arayıp teyit ediyorum. Numaramın iletildiğini ve kargo teslim edilmeden önce bu numaradan aranacağımı açıklıyorlar. “Rica ediyorum iade edilmesin ben evdeyim.” diye de belirtiyorum. Aynı zamanda da eğer istersem komşuma bırak seçeneğinden ekstra numara da girebileceğimi söylediler. Adresi ve numaramı oraya da yazdım hatta annemin numarasını da girdim.
Kargo sabah 8 de gelmiş ve tekrar geri dönmüş ürün şu an iade sürecinde. Ne beni aramış ne annemi aramış ne de kapımız çalınmış. Kapımızın önüne kadar gelip binanın fotoğrafını çekip dönmüş. Asıl problem bu. Hepsiburada'nın kargocularla iletişimi asıl sorun sanırım. Çünkü güncel numaramı her yerden paylaştım.
Gerçekten insanın sinirleriyle oynuyorsunuz.
Türk alışveriş sitelerinin çoğunda adam akıllı müşteri memnuniyeti yok maalesef. Çöp kovası bile alsanız amazon trden alın hocam 5 yıldır alışveriş yapıyorum emin olun sizi üzmez asla. Bu tür sorunlarla uğraşmazsınız
 
Top Bottom