Ritim Ustası
80+ Silver
- Katılım
- 4 Şubat 2022
- Mesajlar
- 2,093
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1,100
- İsim
- Mehmet Yılmaz
Arkadaşlar Hepsiburada'dan kardeşime klavye almıştım özellikle herhangi bir sorunla karşılaşmamak için satıcı Hepsiburada yı tercih ettim ama bana kullanılmış ürün gönderdi üstelik ürün aşırı pis kıl yemek kırıntıları mevcut! Hepsiburada'nın kendisi böyle yapıyorsa bünyesinde bulunan diğer satıcılar neler yapar neler bu konu önemli bugün benim başıma geldi yarında sizin başınıza gelebilir o yüzden desteklerinizi bekliyorum değişim talebi oluşturdum ve Şikayetvar'a yazdım. Belli ki karaktersizin birisi bu klavyeyi almış ve içine eski klavyesini koyup iade etmiş ve iade alan Hepsiburada ise ürünü kontrol etmemiş direk satışa sunmuş!