Neler Yeni

Hp arizalı 3050ti laptopum yerine 4080 li cihaz onerdi yazdığım son gelişmeyi okuyun!!!

Eyüphan.10

80+ Bronze
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
668
Dahası  
Reaksiyon skoru
197
İsim
Eyüphan DEMİRCİ
Servisin lehine insiyatif kullandığından emin olabilirsin. Sözde termal macun. SSD ve RAM Upgradelerinde de cihaza zarar vermediğin sürece bozmuyor garantiyi. Ama garantiye arızalı cihaz yolladığında bu cihaz yetkisiz müdahale görmüş diyip kullanıcı hatası olarak garanti dışı bırakabilir. (nereden bildiğimi sorma 😄 not:servis ya da firma personeli yahut avukatları da değilim 😆) senin cihaza yetkisiz müdahaleni ürünü servis kaydına alırken çekeceği basit bir video ile vida delikleri ve etiketler ile ispatlayabilir ki burada ispata da gerek yok sıvı metal macunu fabrika kullanmadığına ve cihazda mevcut olduğuna göre kullanıcının sürdüğü sıvı metal akması sonucu cihaza zarar vermiş gibi bir gerekçe sunarak hiç zorlanmadan garanti dışı bırakabilir. Kötü bir işçilik yapmışlar konu genelini okudum ve kablonun doğrudan koparıldığını gördüm (ben daha iyimser sadece takmayı unutmuşlardır gidip yaptırır sorununu çözersin diye düşünmüştüm) o noktada haklısın ama servisi seni memnun etmek için en azından çabası olan beceriksiz bir firmaya fazla nefret dolusun :)
Kısmen haklısın ama firma iyi niyetli olsa da sorun tam olarak çözülmediği ve tek seferde düzgünce yapsa uğraşmayaçağın bir sorunda beceriksiz :)
Hocam sonuç olarak ben 4 kez garantiye gittim ve hala laptop arizalı ayrica ben yaptığım her işlemde hp destekten izin alarak yaptim ve herhangi bir arizaya sebep olucak bi hata yapmadım ki zaten şuan sıvı metal yok anakart değiştigi icin normal macun surmüşler benim sıvı metale verdigim.parada güm oldu her neyse sonuç olarak ben ayni hatadan 2 olmak uzere 4 kez garantiye gittim ve laptop hala arızalı o yuzden guncel para iadesi isticem ve tamamen yasal hakkım yorumunuz için teşekkur ederim.
 

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,835
1.5 sene kullanip sonra güncel fiyat üzerinden iade istemek çok değişik bir kafa :kizginpeepo: :PeepoLeave:
 

Eyüphan.10

80+ Bronze
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
668
Dahası  
Reaksiyon skoru
197
İsim
Eyüphan DEMİRCİ
1.5 sene kullanip sonra güncel fiyat üzerinden iade istemek çok değişik bir kafa :kizginpeepo: :PeepoLeave:
Knk cihazı ben 1.5 sene kullanmak içinmi aldım surekli ariza verip duruyor benim en doğal hakkım bu
 

GirayHan

80+ Platinum
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
10,318
Arkadaşlar merhaba hp victus laptopum var her şey 2-3 ay öncesine kadar mükemmeldi laptopu 1 yıldan fazla kullandım ama şu son 2 ayda garantiye 5 6 kez gittim en sonuncusu bu gündü ilk olarak laptopta bataryada çalışırken kendiliğinden kapanma sorunu vardı götürdüm bataryayı değiştirdiler hemen aldığım gün farkettim ekranın menteşesi kendiğinden atmıştı kapak açılıp kapanırken zorlanıyordu bu sefer onun için gittim menteşeyi ve üst kapağı komple değiştirdiler sonra laptopumu geri aldım ama bunlar kapağı tekrar montelerken wifi antenini düzgün takmamışlar wifi bağlanmıyordu tekrar götürdüm wifi antenin sök tak yaptılar sonra laptopuma tekrar kavuştum derken baştaki kapanma sorunum hala devam ediyor üniversite sınavlarım vardı götüremedim mecbur şarjda kullandım 4-5 gün önce götürdüm tekrar bu problemle test ettik anakartta sorun var dediler yurt dışından anakart sipariş edip değiştirdiler anakartı 29 şubat (bu sabah) gidip aldım windows formatlanmış vs uygulamalarımı falan yükledim test ettim gayet her şey güzel derken şimdi laptopu alıp dizi izleyerek uyumaya karar verdim vermez olaydım laptopun sol höparlöründen ses gelmiyor şimdide evime 1 buçuk saat mesafedeki garanti servisine son 2 ayda git gel 3 metro değiştiriyorum yeminle en az 10 kez gitsem gelsem 60 akbil basışı yapıyor çok sinirliyim şuan . üstüne üstlük benim laptopuma ben sıvı metal uygulamıştım 1 yıldır öyle kullanıyordum anakrt değişince oda gitmiş sıvı metalle 85 derece görmeyen işlemcim şimdi cs2 de direkt 95 derece oluyor . velhasılı kelam arkadaşlar ben bu laptoptan sıkıldım PARAMI GERİ İSTİYORUUUUM (yakup tv rp) baktım öyle bi hakkım varmış 4 kez farklı sorunlardan veya 2 kez aynı sorundan garantiye gelirse cihaz para iadesi alma hakkımız varmış benim laptop 2 aydır bi girdi garantiye aşık oldu heralde her geldiğimde iki dk da yeni bir sorun çıkıyo başıma . Sizden merak ettiğim ve size danışmak istediğim şey ise ben bu para iadesini nasıl alabilirim ve ben laptopu 1 buçuk yıl önce aldım satın aldığımda 16 bin TL idi şuan 28 bin TL sıfırı ban aldığım parayımı verirler yoksa şuanki fiyatımı aldığım parayı verirlerse iade etmem çünkü o paraya ekran kartı olan laptop bile yok şuan. başından böyle bir süreç geçen arkadaşlar tecrübelerini anlatabilir bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
merak edenler için daha 5 ay garantisi var
tuketıcı mahkemesıne ver ve emsal kararlara bakılarak güncel kur üstünden iade yapılmasını isteyen bir dilekçe hazırla yolla. yanlış hatırlamıyorsam emsal karar var bununla ilgili güncel kurdan iade edebilirler şansını bir dene. en fazla mahkeme 16 bine hükmeder sende kararı uygulamazsın kaybedecek birşeyin yok


 

Eyüphan.10

80+ Bronze
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
668
Dahası  
Reaksiyon skoru
197
İsim
Eyüphan DEMİRCİ
tuketıcı mahkemesıne ver ve emsal kararlara bakılarak güncel kur üstünden iade yapılmasını isteyen bir dilekçe hazırla yolla. yanlış hatırlamıyorsam emsal karar var bununla ilgili güncel kurdan iade edebilirler şansını bir dene. en fazla mahkeme 16 bine hükmeder sende kararı uygulamazsın kaybedecek birşeyin yok


haklısınız tek endişem hp anlayışlı davranmazda işi yokuşa sürüp süreci uzatır diye tabiiki caymam ama kısa sürede hallolsa çok daha iyi olur
Mesaj otomatik birleştirildi:

@GirayHan @EFI Shell @WhoCares @WörWind @MuratTheFounderOfGariban @Pew Pew @$ilent @fenerlimühendis @VenneS
Arkadaslar şikayet var üzerinden yazdığım sikayete binayen 1 saat önce aramışlar sessizde kalmış ben geri aradım konuyu bilmeyen benim bir arkadaş çıktı durumu birebir anlattım bana ilk 6 ay içinde olmadığımız için falan iade olmaz vs saçmaladı bende haklarimın böyle olduğunu türkiyede yaşadığımızı ve altını çizerek ücret iadesi istediğimi belirttim ve bununla ilgili kayıt açtı arkadaş kısaca isteklerimi yazdı cihaz 4 kez farklı sebepten gelmiş olup halen daha başka bir sorunu çıkmask sebebiyle ne onarım ne değişim ücret iadesi istiyorum diye .. beni müsteri temsilcisimi danışmanımı bu konuyla ilgilenen öyle biyere aktarıyomuş 48 saat 8çinde onlar bana donüş yapacakmış benim itiraz ettiğim ilk 6 ay olayina falan onlar biliyomuş bu hanfendi bilmiyomuş ona sadece 6 ay içinde olursa ücret iadesi uapılir falan demişler suan aramalarını bekliyorum tek bir arkadaş benim konuya ozel atanıcakmış konuşmalarada maillerde vs sadece onunla iletişimde olucakmışım falan filan beb aslinda bunlar aramasa kutu fstura alip cihazi bdh a gotürüp kaydı orada açtırıp cihazıda birakıp gelmeyi planlıyordum. Yorumunuz nedir arkadaşlar.
 
Son düzenleme:

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,835
haklısınız tek endişem hp anlayışlı davranmazda işi yokuşa sürüp süreci uzatır diye tabiiki caymam ama kısa sürede hallolsa çok daha iyi olur
Mesaj otomatik birleştirildi:

@GirayHan @EFI Shell @WhoCares @WörWind @MuratTheFounderOfGariban @Pew Pew @$ilent @fenerlimühendis @VenneS
Arkadaslar şikayet var üzerinden yazdığım sikayete binayen 1 saat önce aramışlar sessizde kalmış ben geri aradım konuyu bilmeyen benim bir arkadaş çıktı durumu birebir anlattım bana ilk 6 ay içinde olmadığımız için falan iade olmaz vs saçmaladı bende haklarimın böyle olduğunu türkiyede yaşadığımızı ve altını çizerek ücret iadesi istediğimi belirttim ve bununla ilgili kayıt açtı arkadaş kısaca isteklerimi yazdı cihaz 4 kez farklı sebepten gelmiş olup halen daha başka bir sorunu çıkmask sebebiyle ne onarım ne değişim ücret iadesi istiyorum diye .. beni müsteri temsilcisimi danışmanımı bu konuyla ilgilenen öyle biyere aktarıyomuş 48 saat 8çinde onlar bana donüş yapacakmış benim itiraz ettiğim ilk 6 ay olayina falan onlar biliyomuş bu hanfendi bilmiyomuş ona sadece 6 ay içinde olursa ücret iadesi uapılir falan demişler suan aramalarını bekliyorum tek bir arkadaş benim konuya ozel atanıcakmış konuşmalarada maillerde vs sadece onunla iletişimde olucakmışım falan filan beb aslinda bunlar aramasa kutu fstura alip cihazi bdh a gotürüp kaydı orada açtırıp cihazıda birakıp gelmeyi planlıyordum. Yorumunuz nedir arkadaşlar.
iade olacağını düşünmuyorum ben hele ki güncel tutar üzerinden bu ürünü iade etsen fatura ücreti üzerinden zaten yenisini alman için üstüne bir 10k koyman lazım
 

Eyüphan.10

80+ Bronze
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
668
Dahası  
Reaksiyon skoru
197
İsim
Eyüphan DEMİRCİ
iade olacağını düşünmuyorum ben hele ki güncel tutar üzerinden bu ürünü iade etsen fatura ücreti üzerinden zaten yenisini alman için üstüne bir 10k koyman lazım
Aynen oyle güncel fiyattan almam lazım twitterdan hp global e yazdım saniyesinde donduler hemen seri numaramı vs aldilar olay kayit numarami aldilar kontrol ettik çözmeye çalışıyorlar biraz zaman tanıyın cözülmezsetekrar yazin dediler
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,433
En İyi Cevap
2
Aynen oyle güncel fiyattan almam lazım twitterdan hp global e yazdım saniyesinde donduler hemen seri numaramı vs aldilar olay kayit numarami aldilar kontrol ettik çözmeye çalışıyorlar biraz zaman tanıyın cözülmezsetekrar yazin dediler

Bakalım global iş yapar belki, bizim ülkede olunca tüm markalar sorun çıkarıyor. Malum global gibi birebir aynı kurallara uyarak gitmiyorlar veya aynı iyi niyetle yaklaşmıyorlar.
 

Eyüphan.10

80+ Bronze
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
668
Dahası  
Reaksiyon skoru
197
İsim
Eyüphan DEMİRCİ
Bakalım global iş yapar belki, bizim ülkede olunca tüm markalar sorun çıkarıyor. Malum global gibi birebir aynı kurallara uyarak gitmiyorlar veya aynı iyi niyetle yaklaşmıyorlar.
Evet hocam haklisinız hakkim olan seyi bile gozgöre gore bana yalan soyleyerek hakkim değilmiş gibi gostermeye calisti hanfendi bide ben zorlayinca biyere aktaricam onlar size donüş yapıcak onlar karar verebiliyor 6 aydan sonra biz veremiyoruz dedi
 

Pew Pew

80+ Bronze
Katılım
23 Şubat 2024
Mesajlar
794
Dahası  
Reaksiyon skoru
523
İsim
Cem Şimşek
İlgilendiği Kategoriler
Sağlık
Hp global HP Tr ye yönlendirir. Söyledikleri gibi 1 kişi üzerinden vakanızı ilerletiyorlar. Tekrardan sizi arayacaklardır
 

Eyüphan.10

80+ Bronze
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
668
Dahası  
Reaksiyon skoru
197
İsim
Eyüphan DEMİRCİ
Hp global HP Tr ye yönlendirir. Söyledikleri gibi 1 kişi üzerinden vakanızı ilerletiyorlar. Tekrardan sizi arayacaklardır
Bekliyorum bakalım inşallah haklarımızı bilen biri ile görüşme gerçekleştiririm de kendimi anlatmak icin çırpınmam...
 

VenneS

80+
Katılım
23 Kasım 2023
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Ebubekir ünlü
haklısınız tek endişem hp anlayışlı davranmazda işi yokuşa sürüp süreci uzatır diye tabiiki caymam ama kısa sürede hallolsa çok daha iyi olur
Mesaj otomatik birleştirildi:

@GirayHan @EFI Shell @WhoCares @WörWind @MuratTheFounderOfGariban @Pew Pew @$ilent @fenerlimühendis @VenneS
Arkadaslar şikayet var üzerinden yazdığım sikayete binayen 1 saat önce aramışlar sessizde kalmış ben geri aradım konuyu bilmeyen benim bir arkadaş çıktı durumu birebir anlattım bana ilk 6 ay içinde olmadığımız için falan iade olmaz vs saçmaladı bende haklarimın böyle olduğunu türkiyede yaşadığımızı ve altını çizerek ücret iadesi istediğimi belirttim ve bununla ilgili kayıt açtı arkadaş kısaca isteklerimi yazdı cihaz 4 kez farklı sebepten gelmiş olup halen daha başka bir sorunu çıkmask sebebiyle ne onarım ne değişim ücret iadesi istiyorum diye .. beni müsteri temsilcisimi danışmanımı bu konuyla ilgilenen öyle biyere aktarıyomuş 48 saat 8çinde onlar bana donüş yapacakmış benim itiraz ettiğim ilk 6 ay olayina falan onlar biliyomuş bu hanfendi bilmiyomuş ona sadece 6 ay içinde olursa ücret iadesi uapılir falan demişler suan aramalarını bekliyorum tek bir arkadaş benim konuya ozel atanıcakmış konuşmalarada maillerde vs sadece onunla iletişimde olucakmışım falan filan beb aslinda bunlar aramasa kutu fstura alip cihazi bdh a gotürüp kaydı orada açtırıp cihazıda birakıp gelmeyi planlıyordum. Yorumunuz nedir arkadaşlar.
Üstat güncel kurdan ödeme yapacaklarını düşünmüyorum açıkçası. Dediğim gibi 13 ay sonra ben iade surecini yaşamıştım. Ancak fatura tutarı ne ise o bana ödenmişti, birde seçeneklerde eşdeğer sıfır cihaz seçeneği sunuldu. Hali hazırda sıfır eşdeğer cihaz alsan dahi bunca soruna karşın senin işini gören bir süreç olur diye düşünüyorum, inşallah en kısa zamanda hallolur kardeşim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
1,038,632
Mesajlar
9,356,049
Üyeler
164,711
Son üye
jannapref
Top Bottom