Eyüphan.10
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Şubat 2021
- Mesajlar
- 668
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 197
- İsim
- Eyüphan DEMİRCİ
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #40
Hocam sonuç olarak ben 4 kez garantiye gittim ve hala laptop arizalı ayrica ben yaptığım her işlemde hp destekten izin alarak yaptim ve herhangi bir arizaya sebep olucak bi hata yapmadım ki zaten şuan sıvı metal yok anakart değiştigi icin normal macun surmüşler benim sıvı metale verdigim.parada güm oldu her neyse sonuç olarak ben ayni hatadan 2 olmak uzere 4 kez garantiye gittim ve laptop hala arızalı o yuzden guncel para iadesi isticem ve tamamen yasal hakkım yorumunuz için teşekkur ederim.Servisin lehine insiyatif kullandığından emin olabilirsin. Sözde termal macun. SSD ve RAM Upgradelerinde de cihaza zarar vermediğin sürece bozmuyor garantiyi. Ama garantiye arızalı cihaz yolladığında bu cihaz yetkisiz müdahale görmüş diyip kullanıcı hatası olarak garanti dışı bırakabilir. (nereden bildiğimi sorma not:servis ya da firma personeli yahut avukatları da değilim ) senin cihaza yetkisiz müdahaleni ürünü servis kaydına alırken çekeceği basit bir video ile vida delikleri ve etiketler ile ispatlayabilir ki burada ispata da gerek yok sıvı metal macunu fabrika kullanmadığına ve cihazda mevcut olduğuna göre kullanıcının sürdüğü sıvı metal akması sonucu cihaza zarar vermiş gibi bir gerekçe sunarak hiç zorlanmadan garanti dışı bırakabilir. Kötü bir işçilik yapmışlar konu genelini okudum ve kablonun doğrudan koparıldığını gördüm (ben daha iyimser sadece takmayı unutmuşlardır gidip yaptırır sorununu çözersin diye düşünmüştüm) o noktada haklısın ama servisi seni memnun etmek için en azından çabası olan beceriksiz bir firmaya fazla nefret dolusun
Kısmen haklısın ama firma iyi niyetli olsa da sorun tam olarak çözülmediği ve tek seferde düzgünce yapsa uğraşmayaçağın bir sorunda beceriksiz