🔥İndirim 🔥Hypergear Micro USB Kablo 26TL🔥

Bu saaten sonra ancak araba çekmeye yarar bunu kullanan kaldı mı yav
images (15).webp

E kitap okuyucu ve şarj edilebilir pil için kullanıyorum. Yorumları görünce almadım almışken biraz daha verip kaliteli almak lazım bence.
 
Alıntıyı görüntüle
E kitap okuyucu ve şarj edilebilir pil için kullanıyorum. Yorumları görünce almadım almışken biraz daha verip kaliteli almak lazım bence.
Parasına göre değerlendirip almak daha doğru olur. Benim şahsen ihtiyacım olsa (ki var aldım) alırdım yani.
Yorumları pek iyi değil fakat ne kadardan aldıklarını bilmiyoruz. 26TL gibi bir fiyattan alsaydılar bence böyle düşünmezlerdi.
 
Parasına göre değerlendirip almak daha doğru olur. Benim şahsen ihtiyacım olsa (ki var aldım) alırdım yani.
Yorumları pek iyi değil fakat ne kadardan aldıklarını bilmiyoruz. 26TL gibi bir fiyattan alsaydılar bence böyle düşünmezlerdi.
bozulsa bile amazona iade çok basit olduğundan ben aldım gerçi bozulsa iade etmeye uğraşmam herhalde
 
ya 26 liralık kablonun kalitesiyle ilgili 2 sayfa yazı yazmışsınız insaf ya :ROFLMAO:
ihtiyaç varsa ya da bulunsun falan diye alacaksanız alın geçin işte ne tatava yapıyosunuz :D
 
Çikolata parası ve ya içecek parası diyebiliriz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,878
Mesajlar
11,082,144
Üyeler
198,209
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top