Bu saaten sonra ancak araba çekmeye yarar bunu kullanan kaldı mı yav
E kitap okuyucu ve şarj edilebilir pil için kullanıyorum. Yorumları görünce almadım almışken biraz daha verip kaliteli almak lazım bence.
Bu saaten sonra ancak araba çekmeye yarar bunu kullanan kaldı mı yav
Parasına göre değerlendirip almak daha doğru olur. Benim şahsen ihtiyacım olsa (ki var aldım) alırdım yani.Alıntıyı görüntüle
E kitap okuyucu ve şarj edilebilir pil için kullanıyorum. Yorumları görünce almadım almışken biraz daha verip kaliteli almak lazım bence.
bozulsa bile amazona iade çok basit olduğundan ben aldım gerçi bozulsa iade etmeye uğraşmam herhaldeParasına göre değerlendirip almak daha doğru olur. Benim şahsen ihtiyacım olsa (ki var aldım) alırdım yani.
Yorumları pek iyi değil fakat ne kadardan aldıklarını bilmiyoruz. 26TL gibi bir fiyattan alsaydılar bence böyle düşünmezlerdi.