En başından başlıyorum, yaklaşık 1 hafta önce kulaklığın ses tekerleğinin çalışmadığını fark ettim ve bu beni rahatsız etti çünkü daha 1 yıllık garantisi var ve aktif olarak ses tekerleğini kullanıyorum. Sonrasında hemen HyperX yetkili servisine ulaşmayı denedim ancak başarılı olmayınca kingstona yazdım onlarda bana yardımcı olamayacaklarını HP'den destek almam gerektiğini söylediler bende HP'ye yazdım seri no vs sorgulattılar ve ürünün HP değil HyperX'den işlem görebileceğini söylediler. Sonrasında bu sosyalde gördügüm bir konu üzerine gidip garantide yazan servisi arayıp ürünün sorunlu olduğunu belirttim, bana bir kod verdiler ve bunu kargoya verin ürünü kutusuyla bize yollayın dediler 1 hafta serviste kaldı 1 kere aradım ve serviste işlemde olduğunu söyleriler ürün bugün elime tekrar ulaştı ama kulaklığa hiçbir şey yapılmamıştı USB dongle olan poşeti bantlamıştım o bandı bile açmamışlar sadece ürünün arızalı olduğunu ve muadili ile değişim yapılamadığını bu yüzden aldığım yer ile iletişime geçmem gerektiğini söyleyen bir kağıt bırakmışlar ama aldığım yerde servisle garantiyle iletişime geçin demişti elimde şu anda yetkili servis tarafından ürünün arızalı olduğunu ve değişim/iade yapılması gerektiğini belirten bir kaşeli imzalı kağıt var ne yapabilirim direk HyperX ile iletişime geçecektim ama hiçbir şekilde geçemedim. Daha ürünün 8-9 aylık garantisi var neredeyse.
Kulaklığın başka bir sorunu yok bu arada 1 yıldır aktif olarak her gün kullanıyorum ses vs tertemiz hala ilk günkü gibi pedleri aşınmadı bile.
Bu arada hyperxin destek sayfasındaki türkiye numarası kullanılmıyor
Kulaklığın başka bir sorunu yok bu arada 1 yıldır aktif olarak her gün kullanıyorum ses vs tertemiz hala ilk günkü gibi pedleri aşınmadı bile.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu arada hyperxin destek sayfasındaki türkiye numarası kullanılmıyor
Son düzenleme: