Merhaba arkadaşlar yeni üye oldum ve aranıza katıldım. Açıkçası biraz da acele ettim saat 10'a kadar bu mesajı yayınlamak ve başka kişilerin de aynı duruma düşmesini engellemeye çalışmak istiyorum.
08.05.20 tarihinde gaming gecesinden iki adet ürün aldım. Tam bir hafta sonra 15.05.20 tarihinde yanı bugün ürünlerden biri elime ulaştı. Ancak diğer ürün hakkında hiçbir bilgi alamamaktayım. Daha doğrusu muhatap bile bulamıyorum. Site üzerinden mesaj yazdığınızda cevap bile veremiyorlar. Çünkü kendileri de gönderildi mi gönderildi ise kargo takip numarası ne bilemiyorlar. Telefon ile ulaşmak ise imkansız. Ortalama 60-65 dakikada ancak müşteri temsilcisine ulaşabiliyorsunuz. İlk seferinde ulaştım o da durumu bilemedim ulaştırmaya çalışıyoruz gibi cümleler kurup geçiştirmeye çalıştı ve hattan düştü. Daha sonra üç kez aramamda da 60 dakika bekleyip sıra bana gelince hat düşüyor. Ne tesadüftür ki tam üç kez bu durum oldu. Gerçekten bugün tüm öğleden sonramı müşteri hizmetlerine bağlanabilmek için geçirdim ama başarılı olamadım. Gelmeyen ürün için iade talebi oluşturdum ona da hala cevap yok. İşin ilginç yanı bana daha bir haftadır temin edemedikleri ürünü bu gece de 30 adet stok ile satışa sundular. Ben daha geçen haftadan beri teslim alamadım bu hafta sipariş verenler ne yapar artık siz düşünün. Yazılanları okuyana tavsiyem bu siteden ve gaming gecesinden uzak dursun. Stoklarında olmayan malı satıyorlar hem de stoktan hızlı kargo yazıyorlar. Ama bir hafta da iki günlük mesafeye gelemiyor veya gelmeyi geçtim kimse kargoya verilip verilmediğini bile bilmiyor. Varsın 50-100 TL fazla verin. En azından benim gibi başınız ağrımaz. Önümüzdeki 2-3 gün içerisinde de sonuç alamazsan tüketici hakem heyetine başvuracağım çünkü başka bir şekilde çözebileceğimi pek inanmıyorum. Herkese selamlar, saygılar.