Neler Yeni

İnce Hesap REZİLLİĞİ

Katılım
30 Kasım 2024
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Onur KARABULUT
Herkese hayırlı forumlar ilk öncelikle konuğu doğru yere açtığımdan emin değilim biraz öfke ile yazıyorum, moderator arkadaşlar uygun yere taşırlarsa sevinirim.



İlk öncelikle hikayenin başlangıcı aşağıdaki konfigurasyonda ki bilgisayarın toplanma süreciyle başlıyor. Bu sistemden toplamda 3'er adet satın aldım. Ürünler geldi ve kurulumlarini yaptığımda üç anakart ve üç kutu ramdede DRAM ışığı yandı ve bios güncellemesi gibi seçeneklerin hepsi denenmesine rağmen işe yaramadı, daha sonrasında aciliyetim olduğu için ve bunları iş bilgisayarı olarak kullanacağım için farkli ramler ile denedim ve anakartlari çalıştırdım. Bu ramler ile iki anakart sorunsuz çalışırken 3.anakart 2.herhangi bir rami bağladığımda DRAM ışığı yaktı ve çalışmadı daha fazla uğraşmak istemeyerek bu anakart ve işlemciyi incehesapa geri gönderdim. Ramlerde açılır kapanır kutu olduğu için ve iade etmeye engel herhangi bir jelatin olmadığı için iade faturası keserek iade etmek istediğimi söyledim.



Daha sonrasinda ise elimdeki parçalar ile konfigurasyonlari tamamlayamadigim ve servis sürecini beklemek zorunda kaldığım için bugün itibariyle kutusu açılmamış arc a750 ekran kartlarını da cayma hakkımı kullanarak iade talebiyle kendilerine ilettim. Niyetim farklı model bir kartı kendilerinden satın almaktı.



Müşteri temsilcisiyle görüşme gerçekleştirdim ve şaka gibi bir cevap ile ramlerin serviste kontrol edildiğini ve bana geri gönderilmek üzere kargoya verildiği bilgisini aldım. Kendi sitelerinde kurumsal fatura ile alınan ürünlerin iade faturası kesilerek gönderilmesi gerektiğini söyleyen İncehesap ancak ne hikmet ise müşteri temsilcisi bana ekran kartlarını ve ramleri boşuna gönderdiğimi kutusu açılmamış olsa dahi servise gideceğini ve Kurumsal fatura kesildiği için cayma hakkımın olmadığını ve iade almayacaklari bilgisini iletti. Farklı bir müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede ise servis raporunu beklemem gerektiğini ona göre hareket etmem gerektiğini söyledi yani 14 günlük cayma hakkımı doldurarak bana ürünleri geri göndereceklerini anlamak zor olmadı tabi ki :)



ŞAKA GİBİ BİR CEVAP : KURUMSAL FATURA İLE ALDIYSANIZ CAYMA HAKKINIZI KULLANAMAZSINIZ.






Ben bugün şahsi olarak alışveriş yapmış ve bunu yaşamış olsaydim belki tolore edebilirdim. Bu işi meslek olarak yapıyorum ve şahsen beni gerçekten çok zor duruma sokan incehesabin konuyu çözmemesi ve bu tavırlarının özrünü dilemedigi taktirde bildiğim tüm platformlarda bu rezilliği anlatmaya devam edeceğim, gerekirse dava yoluna da gitmekten çekinmeyeceğim.
 

Kadir güzelkan

80+ Bronze
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
1,551
Dahası  
Reaksiyon skoru
483
İsim
Kadir
Herkese hayırlı forumlar ilk öncelikle konuğu doğru yere açtığımdan emin değilim biraz öfke ile yazıyorum, moderator arkadaşlar uygun yere taşırlarsa sevinirim.



İlk öncelikle hikayenin başlangıcı aşağıdaki konfigurasyonda ki bilgisayarın toplanma süreciyle başlıyor. Bu sistemden toplamda 3'er adet satın aldım. Ürünler geldi ve kurulumlarini yaptığımda üç anakart ve üç kutu ramdede DRAM ışığı yandı ve bios güncellemesi gibi seçeneklerin hepsi denenmesine rağmen işe yaramadı, daha sonrasında aciliyetim olduğu için ve bunları iş bilgisayarı olarak kullanacağım için farkli ramler ile denedim ve anakartlari çalıştırdım. Bu ramler ile iki anakart sorunsuz çalışırken 3.anakart 2.herhangi bir rami bağladığımda DRAM ışığı yaktı ve çalışmadı daha fazla uğraşmak istemeyerek bu anakart ve işlemciyi incehesapa geri gönderdim. Ramlerde açılır kapanır kutu olduğu için ve iade etmeye engel herhangi bir jelatin olmadığı için iade faturası keserek iade etmek istediğimi söyledim.



Daha sonrasinda ise elimdeki parçalar ile konfigurasyonlari tamamlayamadigim ve servis sürecini beklemek zorunda kaldığım için bugün itibariyle kutusu açılmamış arc a750 ekran kartlarını da cayma hakkımı kullanarak iade talebiyle kendilerine ilettim. Niyetim farklı model bir kartı kendilerinden satın almaktı.



Müşteri temsilcisiyle görüşme gerçekleştirdim ve şaka gibi bir cevap ile ramlerin serviste kontrol edildiğini ve bana geri gönderilmek üzere kargoya verildiği bilgisini aldım. Kendi sitelerinde kurumsal fatura ile alınan ürünlerin iade faturası kesilerek gönderilmesi gerektiğini söyleyen İncehesap ancak ne hikmet ise müşteri temsilcisi bana ekran kartlarını ve ramleri boşuna gönderdiğimi kutusu açılmamış olsa dahi servise gideceğini ve Kurumsal fatura kesildiği için cayma hakkımın olmadığını ve iade almayacaklari bilgisini iletti. Farklı bir müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede ise servis raporunu beklemem gerektiğini ona göre hareket etmem gerektiğini söyledi yani 14 günlük cayma hakkımı doldurarak bana ürünleri geri göndereceklerini anlamak zor olmadı tabi ki :)



ŞAKA GİBİ BİR CEVAP : KURUMSAL FATURA İLE ALDIYSANIZ CAYMA HAKKINIZI KULLANAMAZSINIZ.






Ben bugün şahsi olarak alışveriş yapmış ve bunu yaşamış olsaydim belki tolore edebilirdim. Bu işi meslek olarak yapıyorum ve şahsen beni gerçekten çok zor duruma sokan incehesabin konuyu çözmemesi ve bu tavırlarının özrünü dilemedigi taktirde bildiğim tüm platformlarda bu rezilliği anlatmaya devam edeceğim, gerekirse dava yoluna da gitmekten çekinmeyeceğim.
Konuyu yükseltelim moderatörler görsün
 

-Mehmet-

80+ Gold
Katılım
8 Kasım 2023
Mesajlar
6,909
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,569
İsim
Mehmet Aslan
Herkese hayırlı forumlar ilk öncelikle konuğu doğru yere açtığımdan emin değilim biraz öfke ile yazıyorum, moderator arkadaşlar uygun yere taşırlarsa sevinirim.



İlk öncelikle hikayenin başlangıcı aşağıdaki konfigurasyonda ki bilgisayarın toplanma süreciyle başlıyor. Bu sistemden toplamda 3'er adet satın aldım. Ürünler geldi ve kurulumlarini yaptığımda üç anakart ve üç kutu ramdede DRAM ışığı yandı ve bios güncellemesi gibi seçeneklerin hepsi denenmesine rağmen işe yaramadı, daha sonrasında aciliyetim olduğu için ve bunları iş bilgisayarı olarak kullanacağım için farkli ramler ile denedim ve anakartlari çalıştırdım. Bu ramler ile iki anakart sorunsuz çalışırken 3.anakart 2.herhangi bir rami bağladığımda DRAM ışığı yaktı ve çalışmadı daha fazla uğraşmak istemeyerek bu anakart ve işlemciyi incehesapa geri gönderdim. Ramlerde açılır kapanır kutu olduğu için ve iade etmeye engel herhangi bir jelatin olmadığı için iade faturası keserek iade etmek istediğimi söyledim.



Daha sonrasinda ise elimdeki parçalar ile konfigurasyonlari tamamlayamadigim ve servis sürecini beklemek zorunda kaldığım için bugün itibariyle kutusu açılmamış arc a750 ekran kartlarını da cayma hakkımı kullanarak iade talebiyle kendilerine ilettim. Niyetim farklı model bir kartı kendilerinden satın almaktı.



Müşteri temsilcisiyle görüşme gerçekleştirdim ve şaka gibi bir cevap ile ramlerin serviste kontrol edildiğini ve bana geri gönderilmek üzere kargoya verildiği bilgisini aldım. Kendi sitelerinde kurumsal fatura ile alınan ürünlerin iade faturası kesilerek gönderilmesi gerektiğini söyleyen İncehesap ancak ne hikmet ise müşteri temsilcisi bana ekran kartlarını ve ramleri boşuna gönderdiğimi kutusu açılmamış olsa dahi servise gideceğini ve Kurumsal fatura kesildiği için cayma hakkımın olmadığını ve iade almayacaklari bilgisini iletti. Farklı bir müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede ise servis raporunu beklemem gerektiğini ona göre hareket etmem gerektiğini söyledi yani 14 günlük cayma hakkımı doldurarak bana ürünleri geri göndereceklerini anlamak zor olmadı tabi ki :)



ŞAKA GİBİ BİR CEVAP : KURUMSAL FATURA İLE ALDIYSANIZ CAYMA HAKKINIZI KULLANAMAZSINIZ.






Ben bugün şahsi olarak alışveriş yapmış ve bunu yaşamış olsaydim belki tolore edebilirdim. Bu işi meslek olarak yapıyorum ve şahsen beni gerçekten çok zor duruma sokan incehesabin konuyu çözmemesi ve bu tavırlarının özrünü dilemedigi taktirde bildiğim tüm platformlarda bu rezilliği anlatmaya devam edeceğim, gerekirse dava yoluna da gitmekten çekinmeyeceğim.
Geçmiş olsun hocam , durumunuzu anlatan bir video çekip youtube ye atmanızı tavsiye ederim. Bir arkadaşımız farklı bir mağazada yaşadığı rezilliği bu şekilde duyurmuştu ve marka boykota uğrayınca paşa paşa geri adım atmak durumunda kaldılar. Moderatör arkadaşları da konunuza etiketleyin , belki bir firma yetkilisi ile muhatap olma şansınız olabilir.
 
Katılım
30 Kasım 2024
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Onur KARABULUT
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Teşekkürler hocam destekleriniz için, şuan iş yoğunluğum ve moral bozukluğum sebebiyle videoyu başka bir zamana erteleyebilirim cokda bilgili olduğum bir konu değil. Sıfır alınan ürünün kutudan bozuk çıkması bile iade için yeterli bir sebep iken hem iade edemiyorum hem sorunlu ürünleri bekliyorum üstüne birde çalıştığım şirket ile bu konu yüzünden sorun yaşıyorum...
 
Top Bottom