Neler Yeni

İnce Hesap REZİLLİĞİ

Katılım
30 Kasım 2024
Mesajlar
14
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Onur KARABULUT
Herkese hayırlı forumlar ilk öncelikle konuğu doğru yere açtığımdan emin değilim biraz öfke ile yazıyorum, moderator arkadaşlar uygun yere taşırlarsa sevinirim.



İlk öncelikle hikayenin başlangıcı aşağıdaki konfigurasyonda ki bilgisayarın toplanma süreciyle başlıyor. Bu sistemden toplamda 3'er adet satın aldım. Ürünler geldi ve kurulumlarini yaptığımda üç anakart ve üç kutu ramdede DRAM ışığı yandı ve bios güncellemesi gibi seçeneklerin hepsi denenmesine rağmen işe yaramadı, daha sonrasında aciliyetim olduğu için ve bunları iş bilgisayarı olarak kullanacağım için farkli ramler ile denedim ve anakartlari çalıştırdım. Bu ramler ile iki anakart sorunsuz çalışırken 3.anakart 2.herhangi bir rami bağladığımda DRAM ışığı yaktı ve çalışmadı daha fazla uğraşmak istemeyerek bu anakart ve işlemciyi incehesapa geri gönderdim. Ramlerde açılır kapanır kutu olduğu için ve iade etmeye engel herhangi bir jelatin olmadığı için iade faturası keserek iade etmek istediğimi söyledim.



Daha sonrasinda ise elimdeki parçalar ile konfigurasyonlari tamamlayamadigim ve servis sürecini beklemek zorunda kaldığım için bugün itibariyle kutusu açılmamış arc a750 ekran kartlarını da cayma hakkımı kullanarak iade talebiyle kendilerine ilettim. Niyetim farklı model bir kartı kendilerinden satın almaktı.



Müşteri temsilcisiyle görüşme gerçekleştirdim ve şaka gibi bir cevap ile ramlerin serviste kontrol edildiğini ve bana geri gönderilmek üzere kargoya verildiği bilgisini aldım. Kendi sitelerinde kurumsal fatura ile alınan ürünlerin iade faturası kesilerek gönderilmesi gerektiğini söyleyen İncehesap ancak ne hikmet ise müşteri temsilcisi bana ekran kartlarını ve ramleri boşuna gönderdiğimi kutusu açılmamış olsa dahi servise gideceğini ve Kurumsal fatura kesildiği için cayma hakkımın olmadığını ve iade almayacaklari bilgisini iletti. Farklı bir müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede ise servis raporunu beklemem gerektiğini ona göre hareket etmem gerektiğini söyledi yani 14 günlük cayma hakkımı doldurarak bana ürünleri geri göndereceklerini anlamak zor olmadı tabi ki :)



ŞAKA GİBİ BİR CEVAP : KURUMSAL FATURA İLE ALDIYSANIZ CAYMA HAKKINIZI KULLANAMAZSINIZ.






Ben bugün şahsi olarak alışveriş yapmış ve bunu yaşamış olsaydim belki tolore edebilirdim. Bu işi meslek olarak yapıyorum ve şahsen beni gerçekten çok zor duruma sokan incehesabin konuyu çözmemesi ve bu tavırlarının özrünü dilemedigi taktirde bildiğim tüm platformlarda bu rezilliği anlatmaya devam edeceğim, gerekirse dava yoluna da gitmekten çekinmeyeceğim.
 

elreqnbey

80+
Katılım
30 Kasım 2024
Mesajlar
21
Ben kasa aldim 7 ay sonra rgb ler söndü kargolayin yapalim dediler kargoladim yapip gonderdiler ben memnun kalmistim
 

Phoenixxx

80+ Bronze
Katılım
18 Nisan 2022
Mesajlar
1,310
Dahası  
Reaksiyon skoru
585
İsim
Erdem çay
O ne demek ya.

Kutusu açılmamış dahi olsa servise göndeririz.

Servis ne yapacak 🤣

Bu kadar da karaktersizlik olmaz.

Biz piyasada vatan teknosa gibi firmalar tekelleşmesin diye diretirken incehesap snrjı gibi firmalar kanunları yok sayıyor. Müşteri dişli çıkarsa hakkını alıyor. Aşırı tepki verip olayı yaymazsa görmezden gelip kendi isteklerini yapıyorlar..
 
Katılım
30 Kasım 2024
Mesajlar
14
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Onur KARABULUT
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Valla hocam vatan, teknosa bunlardan çok daha insaflı sıfır gönderdiğim kutusunda ki ramleri servise gönderip rapor çıkartmışlar şaka gibi
 

Rogas

80+
Katılım
16 Kasım 2024
Mesajlar
112
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Rogas
İnce hesapta olsa aracı firma kullanmadan hiçbirini almıyorum artık ince hesaptayım alıcam gider Amazon’dan trendyoldan hb den alırım hem taksit imkanı hemde muhattabım farklı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Amazon’dan İncehesap satıcısından gibi
 

yalnızbiri01

80+ Bronze
Katılım
13 Haziran 2023
Mesajlar
1,984
Dahası  
Reaksiyon skoru
650
İsim
muhammed samet
Anlamadım ben sine.ji kötü incehesap kötü ütopya kötü nerden alacaz trendyoldan mi
 

Renas

80+
Katılım
30 Kasım 2020
Mesajlar
187
Dahası  
Reaksiyon skoru
42
İsim
Renas Doğan
Bende teknosa üzerinden incehesaptan monitör aldım iadeye gönderdim. Kurumsal faturayla almıştım aynı yalanı banada söyleyebilirler mi?
 

Nezha

80+ Bronze
Katılım
21 Ekim 2024
Mesajlar
701
Müşteri temsilcisiyle olan görüşmeniz yetersiz kalabilir. Takipçisi olacaksanız ve yargı yoluna gidecekseniz şimdiden noterden ihtar çekmeniz sizin lehinize. Kanunu kendi lehlerine yorumluyorlar. Kurumsal satın alımlarda cayma hakkı olmaz diye genel bir şey yok. Kurumsal faturayla son tüketici olarak satın alıyorsanız cayma hakkınız hala var ama siz de satıcıysanız ve tacir sıfatıyla satın aldıysanız sözleşmede cayma hakkı olmayacağına ilişkin bir madde varsa cayma hakkınız yoktur. Cayma hakkına ilişkin bir madde yoksa genel hükümler uygulanır yani normal tüketici gibi hakkınızı kullanırsınız. Çünkü tacirler kendi aralarında mevzuatta yasaklılık öngörülmediyse sözleşmelerinde istedikleri gibi anlaşmaya varabilirler.
 

KDolunay

80+
Katılım
19 Ekim 2024
Mesajlar
198
Dahası  
Reaksiyon skoru
47
İsim
Salih
Gaming'den aldığım ve kapalı kutu (açılmamış) işlemci fanını geri gönderdiğimde hesabıma bir hafta içerisinde ücret iadesi gerçekleştirdiler.
Açılmayan kutunun servis saçmalığı olmaz. İncehesap yanlış yapmış.
 
Top Bottom