onurkarabulut
80+
- Katılım
- 30 Kasım 2024
- Mesajlar
- 15
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 4
- İsim
- Onur KARABULUT
Herkese hayırlı forumlar ilk öncelikle konuğu doğru yere açtığımdan emin değilim biraz öfke ile yazıyorum, moderator arkadaşlar uygun yere taşırlarsa sevinirim.
İlk öncelikle hikayenin başlangıcı aşağıdaki konfigurasyonda ki bilgisayarın toplanma süreciyle başlıyor. Bu sistemden toplamda 3'er adet satın aldım. Ürünler geldi ve kurulumlarini yaptığımda üç anakart ve üç kutu ramdede DRAM ışığı yandı ve bios güncellemesi gibi seçeneklerin hepsi denenmesine rağmen işe yaramadı, daha sonrasında aciliyetim olduğu için ve bunları iş bilgisayarı olarak kullanacağım için farkli ramler ile denedim ve anakartlari çalıştırdım. Bu ramler ile iki anakart sorunsuz çalışırken 3.anakart 2.herhangi bir rami bağladığımda DRAM ışığı yaktı ve çalışmadı daha fazla uğraşmak istemeyerek bu anakart ve işlemciyi incehesapa geri gönderdim. Ramlerde açılır kapanır kutu olduğu için ve iade etmeye engel herhangi bir jelatin olmadığı için iade faturası keserek iade etmek istediğimi söyledim.
Daha sonrasinda ise elimdeki parçalar ile konfigurasyonlari tamamlayamadigim ve servis sürecini beklemek zorunda kaldığım için bugün itibariyle kutusu açılmamış arc a750 ekran kartlarını da cayma hakkımı kullanarak iade talebiyle kendilerine ilettim. Niyetim farklı model bir kartı kendilerinden satın almaktı.
Müşteri temsilcisiyle görüşme gerçekleştirdim ve şaka gibi bir cevap ile ramlerin serviste kontrol edildiğini ve bana geri gönderilmek üzere kargoya verildiği bilgisini aldım. Kendi sitelerinde kurumsal fatura ile alınan ürünlerin iade faturası kesilerek gönderilmesi gerektiğini söyleyen İncehesap ancak ne hikmet ise müşteri temsilcisi bana ekran kartlarını ve ramleri boşuna gönderdiğimi kutusu açılmamış olsa dahi servise gideceğini ve Kurumsal fatura kesildiği için cayma hakkımın olmadığını ve iade almayacaklari bilgisini iletti. Farklı bir müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede ise servis raporunu beklemem gerektiğini ona göre hareket etmem gerektiğini söyledi yani 14 günlük cayma hakkımı doldurarak bana ürünleri geri göndereceklerini anlamak zor olmadı tabi ki
ŞAKA GİBİ BİR CEVAP : KURUMSAL FATURA İLE ALDIYSANIZ CAYMA HAKKINIZI KULLANAMAZSINIZ.
Ben bugün şahsi olarak alışveriş yapmış ve bunu yaşamış olsaydim belki tolore edebilirdim. Bu işi meslek olarak yapıyorum ve şahsen beni gerçekten çok zor duruma sokan incehesabin konuyu çözmemesi ve bu tavırlarının özrünü dilemedigi taktirde bildiğim tüm platformlarda bu rezilliği anlatmaya devam edeceğim, gerekirse dava yoluna da gitmekten çekinmeyeceğim.
İlk öncelikle hikayenin başlangıcı aşağıdaki konfigurasyonda ki bilgisayarın toplanma süreciyle başlıyor. Bu sistemden toplamda 3'er adet satın aldım. Ürünler geldi ve kurulumlarini yaptığımda üç anakart ve üç kutu ramdede DRAM ışığı yandı ve bios güncellemesi gibi seçeneklerin hepsi denenmesine rağmen işe yaramadı, daha sonrasında aciliyetim olduğu için ve bunları iş bilgisayarı olarak kullanacağım için farkli ramler ile denedim ve anakartlari çalıştırdım. Bu ramler ile iki anakart sorunsuz çalışırken 3.anakart 2.herhangi bir rami bağladığımda DRAM ışığı yaktı ve çalışmadı daha fazla uğraşmak istemeyerek bu anakart ve işlemciyi incehesapa geri gönderdim. Ramlerde açılır kapanır kutu olduğu için ve iade etmeye engel herhangi bir jelatin olmadığı için iade faturası keserek iade etmek istediğimi söyledim.
Daha sonrasinda ise elimdeki parçalar ile konfigurasyonlari tamamlayamadigim ve servis sürecini beklemek zorunda kaldığım için bugün itibariyle kutusu açılmamış arc a750 ekran kartlarını da cayma hakkımı kullanarak iade talebiyle kendilerine ilettim. Niyetim farklı model bir kartı kendilerinden satın almaktı.
Müşteri temsilcisiyle görüşme gerçekleştirdim ve şaka gibi bir cevap ile ramlerin serviste kontrol edildiğini ve bana geri gönderilmek üzere kargoya verildiği bilgisini aldım. Kendi sitelerinde kurumsal fatura ile alınan ürünlerin iade faturası kesilerek gönderilmesi gerektiğini söyleyen İncehesap ancak ne hikmet ise müşteri temsilcisi bana ekran kartlarını ve ramleri boşuna gönderdiğimi kutusu açılmamış olsa dahi servise gideceğini ve Kurumsal fatura kesildiği için cayma hakkımın olmadığını ve iade almayacaklari bilgisini iletti. Farklı bir müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede ise servis raporunu beklemem gerektiğini ona göre hareket etmem gerektiğini söyledi yani 14 günlük cayma hakkımı doldurarak bana ürünleri geri göndereceklerini anlamak zor olmadı tabi ki
ŞAKA GİBİ BİR CEVAP : KURUMSAL FATURA İLE ALDIYSANIZ CAYMA HAKKINIZI KULLANAMAZSINIZ.
Ben bugün şahsi olarak alışveriş yapmış ve bunu yaşamış olsaydim belki tolore edebilirdim. Bu işi meslek olarak yapıyorum ve şahsen beni gerçekten çok zor duruma sokan incehesabin konuyu çözmemesi ve bu tavırlarının özrünü dilemedigi taktirde bildiğim tüm platformlarda bu rezilliği anlatmaya devam edeceğim, gerekirse dava yoluna da gitmekten çekinmeyeceğim.