işin zor birde Asus markası uğraşırsın bunla 1 seneİncehesap’tan “sıfır” diye aldığım monitör panel hatası çıktı, 1 saat kullanmadığım ürün için şimdi de 8.600 TL servis ücreti çıkardılar!
19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım.
22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo bana ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım, kozmetik olarak bir sorun yoktu. Ancak daha önce aldığım tüm monitörler jelatinliydi, bunda jelatin yoktu. İlk başta önemsemedim.
Monitörü bağladım, ghosting ve ölü piksel testi yaptım, bir sorun görünmedi. Bilgisayarı kapattığımda ise panelin çok tozlu olduğunu fark ettim. Temizlik spreyiyle temizlerken ilginç bir şey yaşadım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran ne kadar temiz olursa bu iz o kadar belirgin hale geldi.
Paneldeki iz:
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Ürünü ASUS sitesine kaydettim. Şok edici bir durumla karşılaştım:
Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın aldım ama garantisi Mart 2025’te başlamış!
Garanti ekranı:
Alıntıyı görüntüle
Satın alma belgesi:
Alıntıyı görüntüle
Teslim Aldığım Tarih:
Alıntıyı görüntüle
Bu benim 3. Asus tuf marka monitörüm ve ilkkez garantisinin önceden basladığını görüyorum.
Destek süreci fiyasko!
22 Eylül’de saat 15:16 civarı destek kaydı açtım, mesai bitimine kadar cevap verilmedi. Daha sonra aradığımda karşıma çıkan kişi “biz ilgilenmiyoruz, teknik ekibin konusu” deyip geçiştirdi. Sattığın ürünle ilgili 3,5 saat boyunca geri dönüş yapamıyorsan zaten piyasada işin olmamalı!
Alıntıyı görüntüle
Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair yazı gönderildi. İncehesap’ı aradığımda “Bununla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Ben de servisi aradım.
Alıntıyı görüntüle
Servise, bu durumun 1 saat içinde pakette yeni açtım 20 dk açık kalmamıs üründe fiziksel bir darbe olmamasına rağmen. Ama raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı, bana geldiğinde 1 saat içinde durumu belirttim. Yani teşhir ürünü bana satmışlar, sonra da sorunu sanki bendenmiş gibi göstermeye çalışıyorlar ve ürünü iade almayı reddediyorlar.
Ürünün üzerindeki iz için “kullanıcı kaynaklı” demişler. Bunun 1 saat içinde mümkün olmadığını herhangi bir sıfır panelde bu hatayı yapabilirlerse sorunun benden kanyaklandığını, çünkü bu izlerin darbeyle oluşacak bir şey olmadığını söyledim. Burada soruyorum:
Bu ücreti, ürünü 6 ay boyunca kullanıp sonra bana “sıfır” diye satan İncehesap.com’dan mı,
yoksa ürünü yalnızca 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz?
Çünkü 6 ay boyunca kullanılan ürünü bana sıfır diye satıyorlar, üstüne bir de asıl kullanıcı muamelesini bana yapıyorlar.
İncehesap’tan ürün almayı düşünenlere uyarı:
12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası.
Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız.
https://uploadnow.io/files/RTfcYSy ürünü iade etmemin sebebi videoda daha net anlasılır
Valla çok geniş bir kapsam aslında, şöyle diyeyim bizde satıcıyız. Başka sektör için. Biz firmadan yada distribütör den ürünü alırız. Kar koyup perakende müşteriye satarız. Bir sorun oldumu bizden de belge istiyorlar kullanandan da ama iş tamamen distribütör veya üreticide bitiyor. Bize yeni veya eş değer ürün yollasa yada parasını yollasa bizde müşteriye iletiriz ama onun dışında bir şey yapmak mümkün değil. Burada da durum tamamen böyle servis deseki ürün kusurlu değişin zaten değişirler. Serviste ya aynı ürünü ya eşdeğeri yollar yada ücretini yollar tamamen olay onlarda bitiyor. Onlarıda denetlemiyorlar zaten emin olunOmurgasızlık bu, hatta dolandırıcılık. Bu tarz durumlarda bi yaptırım uygulanması lazım bu firmalara ama nerdee, anca ürünün parasını alıyosun ya da değişim yapılıyor o da aylar sürüyor.
mümkünse ürünleri amazondan almaya calısıyorum şuana kadar iadede hiç sorun yaşamadım varolsunMaalesef online dan monitör işi almak çok sıkıntılı ben Amazon’dan sıfır diye aldığım monitör böyle helatini sökük gelmişti üstüne ölü piksel çıktı, Allah’tan Amazon bu durumda genelde müşteriyi haklı buluyorda mağdur etmiyor satıcının eline kalsak işimiz yaştı.
İncehesap’tan “sıfır” diye aldığım monitör panel hatası çıktı, 1 saat kullanmadığım ürün için şimdi de 8.600 TL servis ücreti çıkardılar!
19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım.
22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo bana ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım, kozmetik olarak bir sorun yoktu. Ancak daha önce aldığım tüm monitörler jelatinliydi, bunda jelatin yoktu. İlk başta önemsemedim.
Monitörü bağladım, ghosting ve ölü piksel testi yaptım, bir sorun görünmedi. Bilgisayarı kapattığımda ise panelin çok tozlu olduğunu fark ettim. Temizlik spreyiyle temizlerken ilginç bir şey yaşadım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran ne kadar temiz olursa bu iz o kadar belirgin hale geldi.
Paneldeki iz:
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Ürünü ASUS sitesine kaydettim. Şok edici bir durumla karşılaştım:
Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın aldım ama garantisi Mart 2025’te başlamış!
Garanti ekranı:
Alıntıyı görüntüle
Satın alma belgesi:
Alıntıyı görüntüle
Teslim Aldığım Tarih:
Alıntıyı görüntüle
Bu benim 3. Asus tuf marka monitörüm ve ilkkez garantisinin önceden basladığını görüyorum.
Destek süreci fiyasko!
22 Eylül’de saat 15:16 civarı destek kaydı açtım, mesai bitimine kadar cevap verilmedi. Daha sonra aradığımda karşıma çıkan kişi “biz ilgilenmiyoruz, teknik ekibin konusu” deyip geçiştirdi. Sattığın ürünle ilgili 3,5 saat boyunca geri dönüş yapamıyorsan zaten piyasada işin olmamalı!
Alıntıyı görüntüle
Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair yazı gönderildi. İncehesap’ı aradığımda “Bununla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Ben de servisi aradım.
Alıntıyı görüntüle
Servise, bu durumun 1 saat içinde pakette yeni açtım 20 dk açık kalmamıs üründe fiziksel bir darbe olmamasına rağmen. Ama raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı, bana geldiğinde 1 saat içinde durumu belirttim. Yani teşhir ürünü bana satmışlar, sonra da sorunu sanki bendenmiş gibi göstermeye çalışıyorlar ve ürünü iade almayı reddediyorlar.
Ürünün üzerindeki iz için “kullanıcı kaynaklı” demişler. Bunun 1 saat içinde mümkün olmadığını herhangi bir sıfır panelde bu hatayı yapabilirlerse sorunun benden kanyaklandığını, çünkü bu izlerin darbeyle oluşacak bir şey olmadığını söyledim. Burada soruyorum:
Bu ücreti, ürünü 6 ay boyunca kullanıp sonra bana “sıfır” diye satan İncehesap.com’dan mı,
yoksa ürünü yalnızca 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz?
Çünkü 6 ay boyunca kullanılan ürünü bana sıfır diye satıyorlar, üstüne bir de asıl kullanıcı muamelesini bana yapıyorlar.
İncehesap’tan ürün almayı düşünenlere uyarı:
12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası.
Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız.
https://uploadnow.io/files/RTfcYSy ürünü iade etmemin sebebi videoda daha net anlasılır
Ben de hazır sistem aldım ve b650m-r anakartımın lan portu çalışmıyordu. Mecburen garantiye göndermeye zorladılar gönderdim ve tek koşul olarak değişim istediğimi sundum. Sıfır anakartta lan portunun bir devre malzemesinin kırık ya da bozuk olduğunu belirtip sadece devre malzemenin değişim yapıp gönderdiler şuan sorun yok çalışıyor ama aldığım sıfır ürün tamir görmüş oldu bu kadar büyük bir saçmalık olamaz.İncehesap’tan “sıfır” diye aldığım monitör panel hatası çıktı, 1 saat kullanmadığım ürün için şimdi de 8.600 TL servis ücreti çıkardılar!
19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım.
22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo bana ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım, kozmetik olarak bir sorun yoktu. Ancak daha önce aldığım tüm monitörler jelatinliydi, bunda jelatin yoktu. İlk başta önemsemedim.
Monitörü bağladım, ghosting ve ölü piksel testi yaptım, bir sorun görünmedi. Bilgisayarı kapattığımda ise panelin çok tozlu olduğunu fark ettim. Temizlik spreyiyle temizlerken ilginç bir şey yaşadım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran ne kadar temiz olursa bu iz o kadar belirgin hale geldi.
Paneldeki iz:
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Ürünü ASUS sitesine kaydettim. Şok edici bir durumla karşılaştım:
Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın aldım ama garantisi Mart 2025’te başlamış!
Garanti ekranı:
Alıntıyı görüntüle
Satın alma belgesi:
Alıntıyı görüntüle
Teslim Aldığım Tarih:
Alıntıyı görüntüle
Bu benim 3. Asus tuf marka monitörüm ve ilkkez garantisinin önceden basladığını görüyorum.
Destek süreci fiyasko!
22 Eylül’de saat 15:16 civarı destek kaydı açtım, mesai bitimine kadar cevap verilmedi. Daha sonra aradığımda karşıma çıkan kişi “biz ilgilenmiyoruz, teknik ekibin konusu” deyip geçiştirdi. Sattığın ürünle ilgili 3,5 saat boyunca geri dönüş yapamıyorsan zaten piyasada işin olmamalı!
Alıntıyı görüntüle
Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair yazı gönderildi. İncehesap’ı aradığımda “Bununla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Ben de servisi aradım.
Alıntıyı görüntüle
Servise, bu durumun 1 saat içinde pakette yeni açtım 20 dk açık kalmamıs üründe fiziksel bir darbe olmamasına rağmen. Ama raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı, bana geldiğinde 1 saat içinde durumu belirttim. Yani teşhir ürünü bana satmışlar, sonra da sorunu sanki bendenmiş gibi göstermeye çalışıyorlar ve ürünü iade almayı reddediyorlar.
Ürünün üzerindeki iz için “kullanıcı kaynaklı” demişler. Bunun 1 saat içinde mümkün olmadığını herhangi bir sıfır panelde bu hatayı yapabilirlerse sorunun benden kanyaklandığını, çünkü bu izlerin darbeyle oluşacak bir şey olmadığını söyledim. Burada soruyorum:
Bu ücreti, ürünü 6 ay boyunca kullanıp sonra bana “sıfır” diye satan İncehesap.com’dan mı,
yoksa ürünü yalnızca 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz?
Çünkü 6 ay boyunca kullanılan ürünü bana sıfır diye satıyorlar, üstüne bir de asıl kullanıcı muamelesini bana yapıyorlar.
İncehesap’tan ürün almayı düşünenlere uyarı:
12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası.
Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız.
https://uploadnow.io/files/RTfcYSy ürünü iade etmemin sebebi videoda daha net anlasılır
Büyük ihtimal 2.el ve outlet ürünleri 0 fiyatına satıyorlar. Arıza Tespiti yaptığında garantiye gönderip suçu distribütöre atıyorlar. adamlarda 0 sorumluluk. Geçmis olsun keske THH bildirsen ama vakit ayıramazsın büyük ihtimal ve bunu biliyorlarBen de hazır sistem aldım ve b650m-r anakartımın lan portu çalışmıyordu. Mecburen garantiye göndermeye zorladılar gönderdim ve tek koşul olarak değişim istediğimi sundum. Sıfır anakartta lan portunun bir devre malzemesinin kırık ya da bozuk olduğunu belirtip sadece devre malzemenin değişim yapıp gönderdiler şuan sorun yok çalışıyor ama aldığım sıfır ürün tamir görmüş oldu bu kadar büyük bir saçmalık olamaz.
Doğru ama monitör 6 ay boyunca adamların ellerinde kaldı 1 saat bende ve ürün jelatinsiz geldi. Asus servisi jelatinsiz ürün göndermiyoruz diyor, incehesap müsteri desteği ürünlerimiz jelatinsiz olur diyor.o gözüken tarih distribütörün stoklarına girdiği tarihtir birçok kez başıma geldi. fatura tarihinizden itibaren kargo süreci başlar.