İncehesap.com Satın alırken 1 değil 100 kere düsünün

rüber

80+
Katılım
4 Nisan 2025
Mesajlar
12
Reaksiyon skoru
14
📌 İncehesap’tan “sıfır” diye aldığım monitör panel hatası çıktı, 1 saat kullanmadığım ürün için şimdi de 8.600 TL servis ücreti çıkardılar!
Amatör olarak videosunu çektim. bugün 10 ekim ve monitörü hala bana para iadesi veya ürün iadesini gerçeklestirmediler

19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım.
22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo bana ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım, kozmetik olarak bir sorun yoktu. Ancak daha önce aldığım tüm monitörler jelatinliydi, bunda jelatin yoktu. İlk başta önemsemedim.


Monitörü bağladım, ghosting ve ölü piksel testi yaptım, bir sorun görünmedi. Bilgisayarı kapattığımda ise panelin çok tozlu olduğunu fark ettim. Temizlik spreyiyle temizlerken ilginç bir şey yaşadım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran ne kadar temiz olursa bu iz o kadar belirgin hale geldi.


📷 Paneldeki iz:
1759488516907.webp
1759488549373.webp
1759488580845.webp





Ürünü ASUS sitesine kaydettim. Şok edici bir durumla karşılaştım:
Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın aldım ama garantisi Mart 2025’te başlamış!
📷 Garanti ekranı:

1759488641800.webp




📷 Satın alma belgesi:

1759488664669.webp

📷 Teslim Aldığım Tarih:
1759488820184.webp


Bu benim 3. Asus tuf marka monitörüm ve ilkkez garantisinin önceden basladığını görüyorum.


🔴 Destek süreci fiyasko!
22 Eylül’de saat 15:16 civarı destek kaydı açtım, mesai bitimine kadar cevap verilmedi. Daha sonra aradığımda karşıma çıkan kişi “biz ilgilenmiyoruz, teknik ekibin konusu” deyip geçiştirdi. Sattığın ürünle ilgili 3,5 saat boyunca geri dönüş yapamıyorsan zaten piyasada işin olmamalı!
1759488882698.webp


Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair yazı gönderildi. İncehesap’ı aradığımda “Bununla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Ben de servisi aradım.
1759489050019.webp


Servise, bu durumun 1 saat içinde pakette yeni açtım 20 dk açık kalmamıs üründe fiziksel bir darbe olmamasına rağmen. Ama raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı, bana geldiğinde 1 saat içinde durumu belirttim. Yani teşhir ürünü bana satmışlar, sonra da sorunu sanki bendenmiş gibi göstermeye çalışıyorlar ve ürünü iade almayı reddediyorlar.


Ürünün üzerindeki iz için “kullanıcı kaynaklı” demişler. Bunun 1 saat içinde mümkün olmadığını herhangi bir sıfır panelde bu hatayı yapabilirlerse sorunun benden kanyaklandığını, çünkü bu izlerin darbeyle oluşacak bir şey olmadığını söyledim. Burada soruyorum:
➡️ Bu ücreti, ürünü 6 ay boyunca kullanıp sonra bana “sıfır” diye satan İncehesap.com’dan mı,
yoksa ürünü yalnızca 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz?


Çünkü 6 ay boyunca kullanılan ürünü bana sıfır diye satıyorlar, üstüne bir de asıl kullanıcı muamelesini bana yapıyorlar.
⚠️ İncehesap’tan ürün almayı düşünenlere uyarı:
12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası.


Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız.
https://uploadnow.io/files/RTfcYSy ürünü iade etmemin sebebi videoda daha net anlasılır
 

Ekler

  • 1759488618634.webp
    1759488618634.webp
    4.4 KB · Hit: 87
Son düzenleme:
Hakem heyeti...
 
📌 İncehesap’tan “sıfır” diye aldığım monitör panel hatası çıktı, 1 saat kullanmadığım ürün için şimdi de 8.600 TL servis ücreti çıkardılar!


19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım.
22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo bana ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım, kozmetik olarak bir sorun yoktu. Ancak daha önce aldığım tüm monitörler jelatinliydi, bunda jelatin yoktu. İlk başta önemsemedim.


Monitörü bağladım, ghosting ve ölü piksel testi yaptım, bir sorun görünmedi. Bilgisayarı kapattığımda ise panelin çok tozlu olduğunu fark ettim. Temizlik spreyiyle temizlerken ilginç bir şey yaşadım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran ne kadar temiz olursa bu iz o kadar belirgin hale geldi.


📷 Paneldeki iz:
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle




Ürünü ASUS sitesine kaydettim. Şok edici bir durumla karşılaştım:
Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın aldım ama garantisi Mart 2025’te başlamış!
📷 Garanti ekranı:

Alıntıyı görüntüle



📷 Satın alma belgesi:

Alıntıyı görüntüle
📷 Teslim Aldığım Tarih:
Alıntıyı görüntüle

Bu benim 3. Asus tuf marka monitörüm ve ilkkez garantisinin önceden basladığını görüyorum.


🔴 Destek süreci fiyasko!
22 Eylül’de saat 15:16 civarı destek kaydı açtım, mesai bitimine kadar cevap verilmedi. Daha sonra aradığımda karşıma çıkan kişi “biz ilgilenmiyoruz, teknik ekibin konusu” deyip geçiştirdi. Sattığın ürünle ilgili 3,5 saat boyunca geri dönüş yapamıyorsan zaten piyasada işin olmamalı!
Alıntıyı görüntüle

Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair yazı gönderildi. İncehesap’ı aradığımda “Bununla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Ben de servisi aradım.
Alıntıyı görüntüle

Servise, bu durumun 1 saat içinde pakette yeni açtım 20 dk açık kalmamıs üründe fiziksel bir darbe olmamasına rağmen. Ama raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı, bana geldiğinde 1 saat içinde durumu belirttim. Yani teşhir ürünü bana satmışlar, sonra da sorunu sanki bendenmiş gibi göstermeye çalışıyorlar ve ürünü iade almayı reddediyorlar.


Ürünün üzerindeki iz için “kullanıcı kaynaklı” demişler. Bunun 1 saat içinde mümkün olmadığını herhangi bir sıfır panelde bu hatayı yapabilirlerse sorunun benden kanyaklandığını, çünkü bu izlerin darbeyle oluşacak bir şey olmadığını söyledim. Burada soruyorum:
➡️ Bu ücreti, ürünü 6 ay boyunca kullanıp sonra bana “sıfır” diye satan İncehesap.com’dan mı,
yoksa ürünü yalnızca 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz?


Çünkü 6 ay boyunca kullanılan ürünü bana sıfır diye satıyorlar, üstüne bir de asıl kullanıcı muamelesini bana yapıyorlar.
⚠️ İncehesap’tan ürün almayı düşünenlere uyarı:
12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası.


Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız.
https://uploadnow.io/files/RTfcYSy ürünü iade etmemin sebebi videoda daha net anlasılır
İncehesap Pişmanlıktır Ben Böyle Monitör Alırken Kesinlikle Amazonu Tercih Ediyorum En Azından Arkasında Duruyorlar Birdahakine Sizde Öyle Yapın
 
heyet yolu göründü hocam geçmiş olsun
 
Başka konuda onlarada yazdım.6 ay olacak ve hala sonuçlanmadı. bir ülkenin denetleme kurumun bile denetlenmesi gerekiyor galiba
başka çözüm yolu yok maalesef uğraşırsın ama sonuna istediğini alırsın
 
keşke o sprey ile sıkıp temizlemeseydin şimdi daha sonrasında bunu aleyine olarak kullanirlar sprey yüzünden diye
 
Kardeşim ürünün garantisinin Mart'ta başlamış olması seni direk haklı çıkarıyor demekki kullanılmış ürün göndermişler. Hakem heyetinden ürünün mislini talep et 2-3 ay uğraştırır ama mutlu sona kavuşursun geçmiş olsun.
 
Allah Allah ım akıl alır gibi değil. Allah yardımcın olsun dostum. Tüketici hakem heyeti yolu görünmüş gibi :(
 
sprey islak su ve bunu mikrofiber beze sıktım. ve ayritten THH basvurusunda kullanılmak, için 1 saat içinde anti-glare (yansıma önleyici) kaplama kusuru olusturcak teknik rapor istedim. Teslim aldığım tarih ve bildirdiğim Tarih ortada
bol şans
 
Maalesef online dan monitör işi almak çok sıkıntılı ben Amazon’dan sıfır diye aldığım monitör böyle helatini sökük gelmişti üstüne ölü piksel çıktı, Allah’tan Amazon bu durumda genelde müşteriyi haklı buluyorda mağdur etmiyor satıcının eline kalsak işimiz yaştı.
 
Maalesef online dan monitör işi almak çok sıkıntılı ben Amazon’dan sıfır diye aldığım monitör böyle helatini sökük gelmişti üstüne ölü piksel çıktı, Allah’tan Amazon bu durumda genelde müşteriyi haklı buluyorda mağdur etmiyor satıcının eline kalsak işimiz yaştı.
Yemin ederim, sadece 500 TL için Amazon yerine bunlardan alışveriş yaptım. Bin pişmanım! Keşke 1000 TL fazla verseydim. Bu bana ders oldu. İnsanlar benim düştüğüm hataya düşmesin diye paylaşıyorum. Çünkü benim vaktim var uğraşırım, ama uğraşamayacak birçok insan var ve onların sırtından zengin oluyorlar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,151,615
Mesajlar
10,378,102
Üyeler
183,145
Son üye
finbye10
Geri
Top