12 MART tarihinde Gamepower Bane ve James Donkey SSD siparişi verdim. Fare bozuk geldi, iade istedim iade yerine 0 gönderdiler ancak aynı sorun devam ediyordu ve tekrar göderdim. Bu sefer onarım yapılıp tekrar gönderildi ama sorun hala devam ediyor. SSD, bugün 8 Nisan ancak hala elime ulaşmadı bu sorun yurtiçi kargo kaynaklı ancak sonuçta elime hiç ulaşmamış bir ürün ve aradan geçen 1 ay gibi bir süreç mevcut. İncehesap.com'un böyle bi durumda müşterisinin yanında olmasını beklerdim kaçıncı aramamda kargoyla ciddi bir iletişime geçildi inanın ben hatırlamıyorum. Telefonda sakin bir dille konuştuğumda hiçbir sonuç alamadım sinirlenip ses yükselince bir sorun olduğunu algılayıp çözüm yoluna gidiyorlar. Şimdi fareyi 3. kez göndericem tekrar iade alınmazsa hem fare hem de SSD için tüketici haklarımı kullanacağım.