Neler Yeni

İncehesap Yaşanılan Sorun

Katılım
8 Nisan 2020
Mesajlar
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
okan kürüm
12 MART tarihinde Gamepower Bane ve James Donkey SSD siparişi verdim. Fare bozuk geldi, iade istedim iade yerine 0 gönderdiler ancak aynı sorun devam ediyordu ve tekrar göderdim. Bu sefer onarım yapılıp tekrar gönderildi ama sorun hala devam ediyor. SSD, bugün 8 Nisan ancak hala elime ulaşmadı bu sorun yurtiçi kargo kaynaklı ancak sonuçta elime hiç ulaşmamış bir ürün ve aradan geçen 1 ay gibi bir süreç mevcut. İncehesap.com'un böyle bi durumda müşterisinin yanında olmasını beklerdim kaçıncı aramamda kargoyla ciddi bir iletişime geçildi inanın ben hatırlamıyorum. Telefonda sakin bir dille konuştuğumda hiçbir sonuç alamadım sinirlenip ses yükselince bir sorun olduğunu algılayıp çözüm yoluna gidiyorlar. Şimdi fareyi 3. kez göndericem tekrar iade alınmazsa hem fare hem de SSD için tüketici haklarımı kullanacağım.
 

Death Mark

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
1,615
12 MART tarihinde Gamepower Bane ve James Donkey SSD siparişi verdim. Fare bozuk geldi, iade istedim iade yerine 0 gönderdiler ancak aynı sorun devam ediyordu ve tekrar göderdim. Bu sefer onarım yapılıp tekrar gönderildi ama sorun hala devam ediyor. SSD, bugün 8 Nisan ancak hala elime ulaşmadı bu sorun yurtiçi kargo kaynaklı ancak sonuçta elime hiç ulaşmamış bir ürün ve aradan geçen 1 ay gibi bir süreç mevcut. İncehesap.com'un böyle bi durumda müşterisinin yanında olmasını beklerdim kaçıncı aramamda kargoyla ciddi bir iletişime geçildi inanın ben hatırlamıyorum. Telefonda sakin bir dille konuştuğumda hiçbir sonuç alamadım sinirlenip ses yükselince bir sorun olduğunu algılayıp çözüm yoluna gidiyorlar. Şimdi fareyi 3. kez göndericem tekrar iade alınmazsa hem fare hem de SSD için tüketici haklarımı kullanacağım.
Beklemenize gerek yok. Direkt Tüketici haklarına ulaşın ve şikayetinizi belirtin. Onlara da haber verin.
 
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
171
Dahası  
Reaksiyon skoru
122
İsim
Serhat Bulut
Bende pazar günü 2. alışverişimi yaptım kargo dükkana geldi babama sordum kutusu açılmamış dedi bakalım ne olacak. İlk siparişimi de 10 günde almıştım. Zorunda olmadıkça ne itopya ne incehesap kullanmam, kullandırtmam.
 
Katılım
8 Nisan 2020
Mesajlar
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
okan kürüm
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Daha önce 1 kere kullanmıştım o siparişimde sorun yoktu. O da yıllar önceydi.
 

stabil09

80+
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
65
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
Jiyan Barış Karataş
Bende pazar günü 2. alışverişimi yaptım kargo dükkana geldi babama sordum kutusu açılmamış dedi bakalım ne olacak. İlk siparişimi de 10 günde almıştım. Zorunda olmadıkça ne itopya ne incehesap kullanmam, kullandırtmam.
İncehesap konusunda haklısınız ama itopya gayet iyi. bence asıl dolandırıcılar bu teknosa ve vatan
 

Waxen

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,456
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,143
Konum
İstanbul/Fatih
İsim
Hüseyin Levent
Twitter
None
Facebook
None
12 MART tarihinde Gamepower Bane ve James Donkey SSD siparişi verdim. Fare bozuk geldi, iade istedim iade yerine 0 gönderdiler ancak aynı sorun devam ediyordu ve tekrar göderdim. Bu sefer onarım yapılıp tekrar gönderildi ama sorun hala devam ediyor. SSD, bugün 8 Nisan ancak hala elime ulaşmadı bu sorun yurtiçi kargo kaynaklı ancak sonuçta elime hiç ulaşmamış bir ürün ve aradan geçen 1 ay gibi bir süreç mevcut. İncehesap.com'un böyle bi durumda müşterisinin yanında olmasını beklerdim kaçıncı aramamda kargoyla ciddi bir iletişime geçildi inanın ben hatırlamıyorum. Telefonda sakin bir dille konuştuğumda hiçbir sonuç alamadım sinirlenip ses yükselince bir sorun olduğunu algılayıp çözüm yoluna gidiyorlar. Şimdi fareyi 3. kez göndericem tekrar iade alınmazsa hem fare hem de SSD için tüketici haklarımı kullanacağım.
En iyisi teknosa.
 
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
171
Dahası  
Reaksiyon skoru
122
İsim
Serhat Bulut
İncehesap konusunda haklısınız ama itopya gayet iyi. bence asıl dolandırıcılar bu teknosa ve vatan
Vatan'ın tek iyi olduğu nokta KDV indirimleri :ROFLMAO: İtopyanın da müşteri hizmetleri sorunu, bozuk ürün satıp geri almama, ilgilenmeme durumları korkutuyor. Ben alışveriş yapmam.
 

Sovereignty

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,251
Dahası  
Reaksiyon skoru
693
İsim
Ömer
12 MART tarihinde Gamepower Bane ve James Donkey SSD siparişi verdim. Fare bozuk geldi, iade istedim iade yerine 0 gönderdiler ancak aynı sorun devam ediyordu ve tekrar göderdim. Bu sefer onarım yapılıp tekrar gönderildi ama sorun hala devam ediyor. SSD, bugün 8 Nisan ancak hala elime ulaşmadı bu sorun yurtiçi kargo kaynaklı ancak sonuçta elime hiç ulaşmamış bir ürün ve aradan geçen 1 ay gibi bir süreç mevcut. İncehesap.com'un böyle bi durumda müşterisinin yanında olmasını beklerdim kaçıncı aramamda kargoyla ciddi bir iletişime geçildi inanın ben hatırlamıyorum. Telefonda sakin bir dille konuştuğumda hiçbir sonuç alamadım sinirlenip ses yükselince bir sorun olduğunu algılayıp çözüm yoluna gidiyorlar. Şimdi fareyi 3. kez göndericem tekrar iade alınmazsa hem fare hem de SSD için tüketici haklarımı kullanacağım.
Bencede hiç beklemeden git tüketici haklarına.
İsterse 1000 defa bozuk çıksın iade alıp yenisini göndermek zorundalar.
 

Death Mark

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
1,615
En iyisi teknosa.
Allah Korusun, bir sorun olsa 2-3 ay bekletip bütün suçu firmaya atar.
Kargo konusunda hiçbir problemleri yok. Ben zamanında n11, hepsiburada gibi sitelerden de alışveriş yaptım ancak Teknosa'dan bir şey alacaksam direkt mağazasına gidiyorum.
 
Katılım
8 Nisan 2020
Mesajlar
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
okan kürüm
Vatan'ın tek iyi olduğu nokta KDV indirimleri :ROFLMAO: İtopyanın da müşteri hizmetleri sorunu, bozuk ürün satıp geri almama, ilgilenmeme durumları korkutuyor. Ben alışveriş yapmam.
Müşteri hizmetleri iyi bir firmaya denk gelemedim ben :ROFLMAO:
 

KafasıMeşgul

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,075
Dahası  
Reaksiyon skoru
454
Konum
İstanbul
İsim
Yusuf
12 MART tarihinde Gamepower Bane ve James Donkey SSD siparişi verdim. Fare bozuk geldi, iade istedim iade yerine 0 gönderdiler ancak aynı sorun devam ediyordu ve tekrar göderdim. Bu sefer onarım yapılıp tekrar gönderildi ama sorun hala devam ediyor. SSD, bugün 8 Nisan ancak hala elime ulaşmadı bu sorun yurtiçi kargo kaynaklı ancak sonuçta elime hiç ulaşmamış bir ürün ve aradan geçen 1 ay gibi bir süreç mevcut. İncehesap.com'un böyle bi durumda müşterisinin yanında olmasını beklerdim kaçıncı aramamda kargoyla ciddi bir iletişime geçildi inanın ben hatırlamıyorum. Telefonda sakin bir dille konuştuğumda hiçbir sonuç alamadım sinirlenip ses yükselince bir sorun olduğunu algılayıp çözüm yoluna gidiyorlar. Şimdi fareyi 3. kez göndericem tekrar iade alınmazsa hem fare hem de SSD için tüketici haklarımı kullanacağım.
ben bilgisayar aldım elime 15 gün içinde ulaştı bir sorun olmamıştı kutularda yırtık çizikj hiçbirşey yoktu
 

isimsizüye

80+ Gold
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
7,593
ne bilim ben irternet de almıyorum klavye mouse kulaklık harici kendi gözümle gördüğüm güvenilir yerden alıyorum isterim fiyat farkı olsun 6 hafta önce HDIMI dönüştürcü bozuldu vatana verdim yenisini verdiler.
 
Katılım
8 Nisan 2020
Mesajlar
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
okan kürüm
ben bilgisayar aldım elime 15 gün içinde ulaştı bir sorun olmamıştı kutularda yırtık çizikj hiçbirşey yoktu
Benim paylaşmak istediğim şey aslında yaşadığım sorundan ziyade o sorunu çözmeye çalışırken yaşadığım sorunlar. Problem her konuda olabilir ama çözüm üretilmemesi asıl problem. 4 gün sonra 1 aydır ssd elime gelmemiş oluyor.
 
Top Bottom