Aylık 40GB kotam var ve normal işlere ucu ucuna yetiyor şu aralar. Yalnız bilgisayardan 30GB kadar da bir indirme yapmam gerek araştırdığım kadarıyla 1GB 100TL falanmış o hesapla 30GB 3000TL olur imkanı yok o parayı vermem zaten 40GB için 300TL ödüyorum ne yapabilirim?