Senin yerinde olsam 12 satar 9. Nesil parasıyla 12 pro alırdım ekranı daha büyük ıpad gereksiz para israfıArkadaşlar iPad 9 almayı düşünüyorum kendimde iPhone 12 var fakat ekranı küçük oldugu için keyif almıyorum iPad 9 da a13 olduğu için biraz kuşkularım var kullanıcıları varsa yardımcı olabilirler mi ?
Ipad para israfı ıpad aldım aşırı pişmanım12 satmam çok memnunum
iPad 8Ciddi mi hangi model
İlla ıpad alcaksan 8. Nesil al sadece 8. 60 9. 90 fps diye biliyorumiPad 8
Knk ıpad 7 kullandım ıpad 9 da kullandım bı fark göremedimKanka iPad 8 bi zahmet eskide kaldı o cihaz