Öneri İPhone 12 VS HONOR 70

Samsung S22 önerebilirim.
S22 pili ömrümde kullandığım en berbat şey abuk subuk ısınıyor pili hemen bitiyo YouTube Google a dayanmio önermeyi su s22 yi s22+ alınmalı bluettot açılınca bile telefon alev alıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu iki telefon arasında kaldım? Hiç İOS kullanmadım.
2.el 12 alabilirsin şahsen ben LCD ekranlı iPhone a o kadar para vermem 10k olsa git al derdim
 
S22 pili ömrümde kullandığım en berbat şey abuk subuk ısınıyor pili hemen bitiyo YouTube Google a dayanmio önermeyi su s22 yi s22+ alınmalı bluettot açılınca bile telefon alev alıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


2.el 12 alabilirsin şahsen ben LCD ekranlı iPhone a o kadar para vermem 10k olsa git al derdim
iPhone baya soğuk yalnız. Değil mi?
 
Honor 70 Aldım Güzel Cihaz ama Hala iPhone hevesim var.
 
Hocam bende honor 70 kullanıyorum. 11 kesinlikle sıfır alınmaz. Honor 70 tende ona geçilmez. En az 12 ye geçmen lazım. Elinde ki telefon güzel niye istemiyosunki?
 
Hocam bende honor 70 kullanıyorum. 11 kesinlikle sıfır alınmaz. Honor 70 tende ona geçilmez. En az 12 ye geçmen lazım. Elinde ki telefon güzel niye istemiyosunki?
İOS daha çok hoşuma gidiyor. Apple Telefonlar ilgimi çekiyor
 
iPhone 11 128gb kullanıyorum. Bence 2.el 12 al.
 
Bütçe 19 ise direkt 12T al...
 
Yani ben iphone alırdımda iphone şuanda çok pahalı ya o fiyata daha iyileride olabiliyor diğer cihazlardan.
 
Geri
Top