Neler Yeni

iPhone 15 PM Ekran Yanığı Sorunu

redjohn

80+
Katılım
20 Ekim 2024
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Hakan Yivus
Merhaba,

Kullanmakta olduğum iPhone 15 PM telefonumda ekran yanığı problemi var. Hayatımda hiç teknik servis/garanti ile işim olmadığı için, buradaki tecrübeli kişilerin yardımına ihtiyacım var. :)

Cihazı 17 Şubat 2024 tarihinde aldım, konuyu açtığım tarihi baz alırsak aradan 8 ay 3 gün geçmiş. Boş beyaz ekran açtığımda saatin olduğu kısım hafif belirgin şekilde, az çok sayılar da okunaklı şekilde duruyor. İnternetten biraz araştırdığımda AOD seçeneğinin aktif olmasından kaynaklı olduğunu söyleyenler var, kimisi ise iPhone 15 serisinde genel bir sorun olduğunu söylüyor.

Konuyla ilgili sorularım ise şu şekilde:

8 Aylık cihazı bu sebepten ötürü garantiye göndermek mantıklı mı?
Yetkili servise gönderdiğim ürün ile bana geri gelen ürünün aynı olduğunu nasıl anlarım?
Servisin, elindeki başka bir cihazı bana geri gönderme olasılığı var mı?
Garantiye göndereceğim cihazda, ekstra dikkat etmem ve not almam gereken yerler var mı?

Teşekkürler.
 
Katılım
6 Nisan 2023
Mesajlar
1,901
Dahası  
Reaksiyon skoru
764
İsim
Yunus
Tabii ki de mantıklı ben 200 tl ye aldığım ketılı 2 yıl dolmadan 10 kereye yakın gönderdim. Hiç uğraşma direkt gönder ileride ciddi bir şey olduğunda laga luga yapıyorlar.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,112
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,878
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
O kadar kısa sürede olması garip aslında. Devamlı yüksek parlaklıkta mı kullandınız? Cihazı anlamak kolay IMEI bilgisinden anlaşılır zaten resmi servis öyle saçma bir şey yapmaz.
 

redjohn

80+
Katılım
20 Ekim 2024
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Hakan Yivus
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
O kadar kısa sürede olması garip aslında. Devamlı yüksek parlaklıkta mı kullandınız? Cihazı anlamak kolay IMEI bilgisinden anlaşılır zaten resmi servis öyle saçma bir şey yapmaz.
Hayır, otomatik parlaklık ve AOD aktif sadece. Tema olarak koyu mod kullanıyorum. Telefonu çok fazla kullanan biri olmadığım için bunun sebebinin AOD olduğunu düşünüyorum. IMEI bilgisini de bir yere kayıt ederim göndermeden önce, teşekkürler.
 

Furkyyy

80+ Platinum
Katılım
16 Ağustos 2020
Mesajlar
14,241
En İyi Cevap
9
Tabii ki de garantiye göndermek mantıklı. Kullanıcı kaynaklı bir sorun gibi durmuyor çünkü. Keza zaten garanti süresinde halen.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,112
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,878
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Hayır, otomatik parlaklık ve AOD aktif sadece. Tema olarak koyu mod kullanıyorum. Telefonu çok fazla kullanan biri olmadığım için bunun sebebinin AOD olduğunu düşünüyorum. IMEI bilgisini de bir yere kayıt ederim göndermeden önce, teşekkürler.
AOD yapar ama normalde çok düşük parlaklıkta çalışıyor o. Ekstra olarak ısınan cihazda çok olur ama pek kullanmıyorum demişsiniz ilginç.
 

şahin doğan

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
17,121
Hayır, otomatik parlaklık ve AOD aktif sadece. Tema olarak koyu mod kullanıyorum. Telefonu çok fazla kullanan biri olmadığım için bunun sebebinin AOD olduğunu düşünüyorum. IMEI bilgisini de bir yere kayıt ederim göndermeden önce, teşekkürler.
Cihazı daha çok dışarıda kullanıyorsanız otomatik parlaklık fena çalışıyor. En ufak güneşte tepe parlaklığa geliyor neredeyse. Garantiye gönderip değişim isteyin.
 

redjohn

80+
Katılım
20 Ekim 2024
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Hakan Yivus
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Yanıtlarınız için teşekkür ederim, hafta içi iletişime geçip garantiye göndereceğim. Süreç hakkında bilgi olması amacı ile sonucu bu konu üzerinde paylaşacağım.
 

redjohn

80+
Katılım
20 Ekim 2024
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Hakan Yivus
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Tekrardan merhabalar,

Konuyu açtığım 20 Ekim 2024 Pazar günü Apple Destek ile durumu paylaştım ve telefonu yetkili servise vermek için randevu oluşturdum.

21 Ekim 2024 Pazartesi
Akşam saat 17:30-18:00 arası telefonu teknik servise gönderilmesi üzere mağazaya teslim ettim.

22 Ekim 2024 Salı
Telefonun onarımı ve kapsamlı testinin yapılması üzere Apple Onarım Merkezine gönderildiğine dair bir mail geldi.

25 Ekim Cuma
Telefonun ekranının değiştirildiğini ve mağazadan teslim alabileceğime dair mail geldi.

Telefonu teslim etmeden önce seri numarası, IMEI numarası ve birkaç bilgileri bilgisayarıma kayıt etmiştim. Servis sonrası numaraları kontrol ettim ve değişen bir şey yok. Telefonu servise teslim ederken değişim gibi bir şey olursa istemediğimi, sadece ekranın değiştirilmesini istediğimi talep ettim. Araştırdığım(yabancı kaynaklar) kadarıyla, değişim adı altında verilen telefonlar aslında yenilenmiş telefonlar oluyormuş. En azından ben kendi telefonumun hangi sorunu olduğunu biliyorum, ne sebeple hangi parçasının değiştiğini bilmediğim telefonu almak bana mantıklı gelmedi.

Telefonun her ne kadar değeri düşse de, depolama birimine sahip cihazları satmayı sevmediğim için benden yana sorun yok. :)

Yardımcı olan herkese teşekkürler.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,220
Mesajlar
9,185,352
Üyeler
161,256
Son üye
WhyYouJump
Top Bottom