redjohn
80+
- Katılım
- 20 Ekim 2024
- Mesajlar
- 4
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1
- İsim
- Hakan Yivus
Merhaba,
Kullanmakta olduğum iPhone 15 PM telefonumda ekran yanığı problemi var. Hayatımda hiç teknik servis/garanti ile işim olmadığı için, buradaki tecrübeli kişilerin yardımına ihtiyacım var.
Cihazı 17 Şubat 2024 tarihinde aldım, konuyu açtığım tarihi baz alırsak aradan 8 ay 3 gün geçmiş. Boş beyaz ekran açtığımda saatin olduğu kısım hafif belirgin şekilde, az çok sayılar da okunaklı şekilde duruyor. İnternetten biraz araştırdığımda AOD seçeneğinin aktif olmasından kaynaklı olduğunu söyleyenler var, kimisi ise iPhone 15 serisinde genel bir sorun olduğunu söylüyor.
Konuyla ilgili sorularım ise şu şekilde:
8 Aylık cihazı bu sebepten ötürü garantiye göndermek mantıklı mı?
Yetkili servise gönderdiğim ürün ile bana geri gelen ürünün aynı olduğunu nasıl anlarım?
Servisin, elindeki başka bir cihazı bana geri gönderme olasılığı var mı?
Garantiye göndereceğim cihazda, ekstra dikkat etmem ve not almam gereken yerler var mı?
Teşekkürler.
Kullanmakta olduğum iPhone 15 PM telefonumda ekran yanığı problemi var. Hayatımda hiç teknik servis/garanti ile işim olmadığı için, buradaki tecrübeli kişilerin yardımına ihtiyacım var.
Cihazı 17 Şubat 2024 tarihinde aldım, konuyu açtığım tarihi baz alırsak aradan 8 ay 3 gün geçmiş. Boş beyaz ekran açtığımda saatin olduğu kısım hafif belirgin şekilde, az çok sayılar da okunaklı şekilde duruyor. İnternetten biraz araştırdığımda AOD seçeneğinin aktif olmasından kaynaklı olduğunu söyleyenler var, kimisi ise iPhone 15 serisinde genel bir sorun olduğunu söylüyor.
Konuyla ilgili sorularım ise şu şekilde:
8 Aylık cihazı bu sebepten ötürü garantiye göndermek mantıklı mı?
Yetkili servise gönderdiğim ürün ile bana geri gelen ürünün aynı olduğunu nasıl anlarım?
Servisin, elindeki başka bir cihazı bana geri gönderme olasılığı var mı?
Garantiye göndereceğim cihazda, ekstra dikkat etmem ve not almam gereken yerler var mı?
Teşekkürler.