Cihazın garantisi varsa 0216 282 15 11 Apple Türkiye müşteri hizmetlerini arayıp uzaktan test yaptırabilir veya servis için randevu oluşturabilirsiniz. Yada şunu deneyin:iPhone 15 Wi-Fi sorunu olduğunu farkettim bağlantı var ama çok yavaş gibi geldi genel anlamda telefondan memnunum. Önceki telefonum iPhone 13 tü böyle sorunum yoktu çözüm öneriniz varmı
Bilgilendirme için teşekkür ederim henüz 1 hafta oldu internette çoğu kişi aynı sorunlarla karşılaşmışCihazın garantisi varsa 0216 282 15 11 Apple Türkiye müşteri hizmetlerini arayıp uzaktan test yaptırabilir veya servis için randevu oluşturabilirsiniz. Yada şunu deneyin:
Ağ ayarlarınızı sıfırlayın;
iOS veya iPadOS 15 ya da sonraki bir sürümünü kullanıyorsanız Ayarlar > Genel > [Aygıtı] Aktar veya Sıfırla > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla'ya dokunun.
iOS 18 güncellemesi yaptıysanız saçma sapan bir çok hata var. Ondanlardan birisi olabilir.Bilgilendirme için teşekkür ederim henüz 1 hafta oldu internette çoğu kişi aynı sorunlarla karşılaşmış
Hayır yapmadımiOS 18 güncellemesi yaptıysanız saçma sapan bir çok hata var. Ondanlardan birisi olabilir.