Gerçekten ben de şok oldum. Bu süreç boyunca mail üzerinden iletişimde olduğum İtopya personeli o kadar yetersiz ki yeri geliyor 5 gün cevap vermiyor, yeri geliyor tehşirli ürün yolladıklarını söylemeden tehşirli ürün yolluyor. Şimdi de 1 hafta önce klavyeni geri gönderelim diyen şahıs bugün sizin klavye "imha edildi" diyor.Adamlar mahalle bilgisayarcısını geçmiş anlaşılan.
2000 lira da kar yapacaklar senin 2. El klavyeden hayret ettim.
Aslında ben en çokta İtopya personeline sinir oldum. Adam bana 5 gün cevap vermeyip 5 günün sonunda 1 adet stok var onu yolluyoruz diyor ama gönderecekleri ürünün teşhirli olduğunu kullanılmış ürün olduğunu hiç söylemiyor. Bugün ürün bozuk gelince de o ürün teşhirliydi diyor.Size para iadesi kararı vermelerinden çok sorunlu ürünü alıp daha sorunlu ürünü iletmeleri problem. Bunu yapmaya hakları yok. THH burada ne kararı verir bilemem ama firmanın bu duruma müdahale etmesi gerekir bu tip olayları gören müşteri adayları ürün almaz belki firmanın değil çalışanın hatası bilemeyiz ama burada yapılan yanlış belli.
Hocam aslında gönderip göndermemek arasında çok kararsızdım. Ben de ufak bir ışık sorunu en iyisi göndermeyim falan diyordum ama sonrasında bu kadar para verdim bari verdiğim paranın karşılığını hakkıyla alayım diye gönderdim. Başıma böyle bir şeyin geleceğini ve İtopyanın böyle bir şey yapacağını bilsem kesinlikle göndermezdim.Ufak bir ışık sorunundan almışsın başına derdi iyi mi böyle ufak tefek şeylere takılmayın sonuç bu oluyor sonra
Aldığın ürünün ufak sorun yaratmayacak sıkıntısı varsa ve o ürün stokta yoksa kesinlikle göndermemek lazım uğraştırıyolar her firma aynı nerdeyseGerçekten ben de şok oldum. Bu süreç boyunca mail üzerinden iletişimde olduğum İtopya personeli o kadar yetersiz ki yeri geliyor 5 gün cevap vermiyor, yeri geliyor tehşirli ürün yolladıklarını söylemeden tehşirli ürün yolluyor. Şimdi de 1 hafta önce klavyeni geri gönderelim diyen şahıs bugün sizin klavye "imha edildi" diyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Aslında ben en çokta İtopya personeline sinir oldum. Adam bana 5 gün cevap vermeyip 5 günün sonunda 1 adet stok var onu yolluyoruz diyor ama gönderecekleri ürünün teşhirli olduğunu kullanılmış ürün olduğunu hiç söylemiyor. Bugün ürün bozuk gelince de o ürün teşhirliydi diyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hocam aslında gönderip göndermemek arasında çok kararsızdım. Ben de ufak bir ışık sorunu en iyisi göndermeyim falan diyordum ama sonrasında bu kadar para verdim bari verdiğim paranın karşılığını hakkıyla alayım diye gönderdim. Başıma böyle bir şeyin geleceğini ve İtopyanın böyle bir şey yapacağını bilsem kesinlikle göndermezdim.
Evet, ben de gönderip göndermemek arasında çok kararsızdım, keşke de göndermeseydim diyorum.%100 Sonuna kadar haklısınız. Umarım çözülür. Fakat bir tane 6 tuşunun ledi istediğiniz renk yanmıyor diye sorunsuz klavyeyi iade etmezdim ben olsam.
Umarım. Keşke büyük bir youtuber veya yayıncı bu tarzda yaşanan mağduriyetleri paylaşıp insanların bilinçlenmesini sağlasa. Şu an İtopya zaten büyük yayıncı ve youtuberlere verdiği reklam sayesinde bu duruma geldi.Umarım @Abdullah Hacıgül abi itopyanın bu davranıslarını görür ve bir daha onlarla çalışmaz
Servis derken Türkiye Distribütörü mü?Niye servise göndermek yerine itopyaya gönderdin ki
evetServis derken Türkiye Distribütörü mü?
evet öyle yapıyor ama araya itopyayı sokmadan direk distribütöre göndermek daha iyiİtopyaya yolladığımda da İtopya ilk olarak servise gönderip arıza kontrolü yaptırmıyor mu? Ben böyle biliyorum, o yüzden göndermiştim.
Keşke öyle yapsaydım en azından yolladığım klavyeyi geri alabilirdim. Şimdi adamlar benim yolladığım klavyeyi satıp bana klavyeyi "imha" ettik diyorlar.evet öyle yapıyor ama araya itopyayı sokmadan direk distribütöre göndermek daha iyi
sikayetvar a yaz bide babana söyle telefonda bağırsın biraz düzelir bence ben hep öyle yapıyorumKeşke öyle yapsaydım en azından yolladığım klavyeyi geri alabilirdim. Şimdi adamlar benim yolladığım klavyeyi satıp bana klavyeyi "imha" ettik diyorlar.