Neler Yeni

İtopya'nın Yaptığı Üçkağıtçılık, Tüketici Hakem Heyeti

Rezanix

80+
Katılım
13 Nisan 2021
Mesajlar
460
Dahası  
Reaksiyon skoru
169
İsim
Enes Uygun
sikayetvar a yaz bide babana söyle telefonda bağırsın biraz düzelir bence ben hep öyle yapıyorum
Bu bana hiçbir şekilde cevap vermeyip sonrasında teşhirli ürünü yollayan personele mail üzerinden THH'ye başvuracağımı sorunun büyümesinde onun sebep olduğunu ve yazışmalarımızı THH'ye ileteceğimi belirttim.

Şimdi Steelseries Desteğe yazıyorum az sonra da Şikayetvar'a yazacağım. Bunların hiçbirinden sonuç alamazsam son çareyi THH'de arayacam.

THH süreci de uzun olacak, sürecin sonunda olumlu sonuç alsam bile İtopyanın bu yaptığı hırsızlığın karşılığını alacağını düşünmüyorumç
 

cfranko

80+ Platinum
Katılım
27 Haziran 2020
Mesajlar
18,730
En İyi Cevap
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
28,598
Konum
intel cpu pls
İsim
cfranko
İlgilendiği Kategoriler
Memory
Bu bana hiçbir şekilde cevap vermeyip sonrasında teşhirli ürünü yollayan personele mail üzerinden THH'ye başvuracağımı sorunun büyümesinde onun sebep olduğunu ve yazışmalarımızı THH'ye ileteceğimi belirttim.

Şimdi Steelseries Desteğe yazıyorum az sonra da Şikayetvar'a yazacağım. Bunların hiçbirinden sonuç alamazsam son çareyi THH'de arayacam.

THH süreci de uzun olacak, sürecin sonunda olumlu sonuç alsam bile İtopyanın bu yaptığı hırsızlığın karşılığını alacağını düşünmüyorumç
telefonda bağırmak da güzel bi taktik bence denenir
 
Katılım
15 Eylül 2022
Mesajlar
142
Dahası  
Reaksiyon skoru
89
İsim
Erdem can
Arkadaşlar merhaba, ben 40 gün önce Apex Pro klavyemi İtopyaya kargolamıştım. Klavyemdeki "6" tuşunun ledi istediğim renk yanmıyordu. Klavye İtopyaya ulaştıktan bir süre sonra klavyenin arızalı olduğunu söylediler. Ürünün stoğu olmadığından dolayı para iadesi veya muadil ürünle değiştirebileceklerini belirttiler. Ben alırken fiyatı 1800 TL olan klavyenin şu anki fiyatı 4000-5000 fiyat aralığında. Muadil ürün seçtiğimde de klavyeyi 1800 TL'den hesaplıyorlar, klavyenin şu an 2. elleri bile 2500 TL.

Ben mail üzerinden iletişimde olduğu çalışana klavyenin yeni stoğunun ne zaman geleceğini sorduğumda, stok bilgisini paylaşmadıklarını söyledi. Ben "en azından 1 ay içerisinde gelir mi?" diye sorduğumda bana yaklaşık 5 gün cevap vermedi ve bana cevap vermeden uzun süre beklettikten sonra bana ürünün 1 adet stoğu olduğunu ve onu göndereceklerini söyledi. Ürün bu sabah elime ulaştı ve gönderdikleri ürün teşhirli ürün. Ürünün arkasında sağdaki destek kısmı yok, tuşlar orijinal yerlerinde değil, çıkartılıp farklı kısımlara takılmış, OLED ekranı çizik çizik. Kısacası bana mağazada kullandıkları teşhirli ürünü yollamışlar ve bunu ürünü yollamadan önce hiçbir şekilde belirtmedi. Arayıp bu sorunu dile getirdiğimde ürünün teşhirli olduğunu söylediğini iddia etti fakat emin olmak için tekrardan mailleri kontrol ettim kesinlikle hiçbir şey belirtmemiş.

Şimdi gelelim İtopya'nın yaptığı büyük oyuna. Ben bana gönderdikleri ürünün onlara yolladığım üründen bile daha sorunlu olduğunu söyleyip en azından kendi yolladığım klavyeyi geri vermelerini istediğimde "Sizin gönderdiğiniz klavye arızalı olduğu için imha edildi" diye yanıt aldım. Ben ürünü yolladığımda bana ürünün stoğunun olmadığını eğer istersem yolladığım ürünü geri yollayacaklarını söyleyen şahıs, şimdi bana benim onlara yolladığım ürünün imha edildiğini söylüyor (Bir önceki mailde geri yollayabileceğini söylüyordu :D) Kısacası benim ürünü sattıkları ve bana teşhirli ürün yolladıkları için benim onlara yolladığım ürünün imha edildiğini iddia ediyor. Bana tek seçenek olarak ilk aldığım fiyattan para iadesi yapmayı bırakıyorlar.

Klavyeyi garantiye gönderdiğim günden beri İtopyanın sitesini her gün takip eden birisi olarak şunu fark ettim:
Mağazalarında kendilerinin de dediği üzere Apex Pro stoğu yoktu fakat bana daha önce mağazalarında kullandıkları teşhirli klavyeyi kargoya verdikleri günün akşamı mağazalarından bir tanesinde Apex Pro stoğu koydular. Koydukları fiyat 3800 TL'lik Apex Pro TKL'nin bile daha aşağısındaydı 3300-3500 TL arasında bir fiyata koydular. Bu duruma çok şaşırmıştım ve bugün gönderdikleri teşhirli ürün bana ulaştığında olayın farkına vardım.

Kısacası benim onlara gönderdiğim sadece "6" tuşunun ledinin arızalı olduğu klavyeyi mağazalarında 3300-3500 TL civarında uygun bir fiyata satıp bana teşhirli ürün yollayıp bana 1800 TL para iadesini kabul ettirmek zorunda bırakıyorlar. Adamlar hem mağduriyet yaşatıyor hem de bu mağduriyetten bile kar elde etmek için benim yolladığım az arızalı ürünü satıp bana çok arızalı ürün yollayıp para iadesi teklifinde bulunuyorlar.

Arkadaşlar biraz uzun bir yazı oldu ama bu yapılanı kısa bir şekilde anlatamazdım, bu yapılan bildiğiniz üçkağıtçılık. Daha önce hiçbir yerde böyle bir şeye tanıklık etmedim. Şimdi ben bu 40 günlük süreçte iletişimde olduğum İtopya personeli ile olan maillerimle birlikte İtopyayı Tüketici Hakem Heyetine vermek istiyorum sizce Hakem Heyetinden olumlu sonuç alabilir miyim? Bir de İtopya personeli benim onlara yolladığım klavyeyi sattıklarını inkar edip "imha" ettiklerini söylüyor Hakem Heyeti yaptıkları satış kayıtlarını kontrol edip gerçeğe ulaşabilir mi? Ayrıca bana teşhirli ürün göndereceklerini hiçbir şekilde belli etmeden beni saf yerine koyup teşhirli ürün yollamaları onlar adına suç mu? Bu konularda bilgili birisi varsa çok iyi olur.
Dostum ürünü 1800tlye almışsın sana 5000tl civarında iadeyi yapmalarını nasıl bekliyorsun ondan ziyade şu şekilde düşün sen x bir ürün aldığında ürünün fiyatı 10 liradır ve daha sonra 15 liraya yükselmiştir sen gidip 5 lirayı çektiriyor musun hayır bunuda o şekilde düşünebilirsin diğer konular için bilgim dahiline giren konular değil yorum yapamam.
 

Rezanix

80+
Katılım
13 Nisan 2021
Mesajlar
460
Dahası  
Reaksiyon skoru
169
İsim
Enes Uygun
Dostum ürünü 1800tlye almışsın sana 5000tl civarında iadeyi yapmalarını nasıl bekliyorsun ondan ziyade şu şekilde düşün sen x bir ürün aldığında ürünün fiyatı 10 liradır ve daha sonra 15 liraya yükselmiştir sen gidip 5 lirayı çektiriyor musun hayır bunuda o şekilde düşünebilirsin diğer konular için bilgim dahiline giren konular değil yorum yapamam.
Hocam bu nasıl mantık ya? Ben ürünü aldığımda 1800-1900 civarıydı şu an ürün 4000-5000 TL civarı ve adamlar benim onlara yolladığım sorunlu üründen daha sorunlu ve teşhirli ürün yolladılar. Ben de zaten bana 5000 TL vermelerini falan beklemiyorum, para iadesi istemiyorum. Klavyenin yenisini veya benim onlara yolladığım daha az arızalı ürünü geri yollamalarını istiyorum. Şu an 1 yıl önce aldığım klavyenin alt modelini almaya kalksam bile 3800 TL para vermem gerekiyor.
 

byhorozkentli

80+ Silver
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
3,282
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,577
İsim
Deniz Bey
Mesele basit ürün arızalı ise bunun sonucu size iade ve değişim seçenekleri sunmak zorundalar siz değişim dediğinizde ürün stokta yoksa üst modelini göndermek zorundalar he buna yanaşmıyor ise başvurunu yaparsın sonuç olarak seve seve üst modelini göndereceklerdir ,iddia ettiğiniz gibi bi düzenbazlık yaptılar ise de büyük ayıp
 

Rezanix

80+
Katılım
13 Nisan 2021
Mesajlar
460
Dahası  
Reaksiyon skoru
169
İsim
Enes Uygun
Mesele basit ürün arızalı ise bunun sonucu size iade ve değişim seçenekleri sunmak zorundalar siz değişim dediğinizde ürün stokta yoksa üst modelini göndermek zorundalar he buna yanaşmıyor ise başvurunu yaparsın sonuç olarak seve seve üst modelini göndereceklerdir ,iddia ettiğiniz gibi bi düzenbazlık yaptılar ise de büyük ayıp
Ben o gün bana tehşirli ürünü kargoladıktan sonra mağazalarına koydukları ürünün benim ürünüm olduğuna %100 eminim çünkü sadece 1 stok olduğunu ve onu da bana gönderdiğini söylediler. Bunu ne yazık ki satış geçmişine ulaşmadan kanıtlayamam. THH İtopyayı sıkıştırıp o tarihte yaptığı satışın hangi ürüne ait olduğunu öğrense gerçek ortaya çıkar fakat onlar da yapmıyorsa kanıtlanamaz zaten. Bir de ürünü koydukları fiyattan belliydi zaten. Birkaç gün sonra ürün satıldığında da bana ürünümü geri yollaymayacakları için "imha" ettiklerini söylüyorlar.
 
Katılım
15 Eylül 2022
Mesajlar
142
Dahası  
Reaksiyon skoru
89
İsim
Erdem can
Hocam bu nasıl mantık ya? Ben ürünü aldığımda 1800-1900 civarıydı şu an ürün 4000-5000 TL civarı ve adamlar benim onlara yolladığım sorunlu üründen daha sorunlu ve teşhirli ürün yolladılar. Ben de zaten bana 5000 TL vermelerini falan beklemiyorum, para iadesi istemiyorum. Klavyenin yenisini veya benim onlara yolladığım daha az arızalı ürünü geri yollamalarını istiyorum. Şu an 1 yıl önce aldığım klavyenin alt modelini almaya kalksam bile 3800 TL para vermem gerekiyor.
kankam benim anlatmak istediğim şey sen ürüne 1800 lira vermişssin örnek veriyorum para iadesi yaparsa sana 1800 geri vermek zorunda 1700 veya 1900 veremez tam tutar iletmek zorunda bunu söylüyorum isterse şuan ürünün fiyatı 1 lira olsun isterse 1tirilyon olsun ondan ziyade diğer mevzulara yorum yapmak istemem çünkü bilmiyorum
 

Rezanix

80+
Katılım
13 Nisan 2021
Mesajlar
460
Dahası  
Reaksiyon skoru
169
İsim
Enes Uygun
kankam benim anlatmak istediğim şey sen ürüne 1800 lira vermişssin örnek veriyorum para iadesi yaparsa sana 1800 geri vermek zorunda 1700 veya 1900 veremez tam tutar iletmek zorunda bunu söylüyorum isterse şuan ürünün fiyatı 1 lira olsun isterse 1tirilyon olsun ondan ziyade diğer mevzulara yorum yapmak istemem çünkü bilmiyorum
Dostum ben para iadesi istemiyorum zaten, bunu hem konuda hem de sana verdiğim bir önceki cevapta belirttim. Ben para iadesi istemediğim, klavyemi geri istediğim için uğraşıyorum zaten. Konuyu baştan sona iyice okursan sorunun ne olduğunu daha net anlayabilirsin.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,026,434
Mesajlar
9,260,444
Üyeler
162,687
Son üye
Marzetto
Top Bottom