İtopya'yı Tüketici Hakem Heyetine Şikayet Ettim

CptnAktaş

80+ Silver
Katılım
20 Aralık 2020
Mesajlar
2,187
Reaksiyon skoru
981
Merhabalar, daha önce konusunu açmıştım, Şubat ayına itopya üzerinden forumda da çokca önerilen Philips Evnia 180hz monitörü 5470tl ye satın aldım. Monitör ilk geldiğinde 1 adet ölü piksel vardı, değişime gönderdim değiştirip geri gönderdiler, bu sefer de farklı bir bölgede ölü piksel sorunu vardı, tekrar garantiye gönderdim. Bu sefer bana ürün politikası gereği değişim yapamadıklarını vs ilettiler. Tekrar gönderdim ve yine aynı cevapla karşılaştım. Şubat ayından 30 hazirana kadar monitörü neredeyse kullanamadımm sürekli garantiye gidip geldi. Bunun üzerine tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum, Süreci paylaşacağım.
 
Ölü pikselli ürün yüzde yüz kusurlu. Geçte olsa değişecek veya para iadesi.
 
Merhabalar, daha önce konusunu açmıştım, Şubat ayına itopya üzerinden forumda da çokca önerilen Philips Evnia 180hz monitörü 5470tl ye satın aldım. Monitör ilk geldiğinde 1 adet ölü piksel vardı, değişime gönderdim değiştirip geri gönderdiler, bu sefer de farklı bir bölgede ölü piksel sorunu vardı, tekrar garantiye gönderdim. Bu sefer bana ürün politikası gereği değişim yapamadıklarını vs ilettiler. Tekrar gönderdim ve yine aynı cevapla karşılaştım. Şubat ayından 30 hazirana kadar monitörü neredeyse kullanamadımm sürekli garantiye gidip geldi. Bunun üzerine tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum, Süreci paylaşacağım.
Aylarca sürecek uzun bir serüven seni bekliyor.
 
Belirli sayıda ölü piksel kusur sayılmıyor genelde ki sayılması lazım bazı markaların sıfır ölü piksel garantileri oluyor. Tüketici hakem heyeti senin lehine karar verecektir. Benimde casper ile bir tüketici şikayetim vardı 15 günde çözüldü çünkü casper direk tamam sorunu çözeceğiz şikayeti geri çek dedi ama bazı kişilerin 3 4 ay kadar sürüyor. Bazı firmalar inatçı ve savunmayı genelde çok geç yazıyorlar.
 
Aylarca sürecek uzun bir serüven seni bekliyor.
Daha gidilecek çok yol var
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Belirli sayıda ölü piksel kusur sayılmıyor genelde ki sayılması lazım bazı markaların sıfır ölü piksel garantileri oluyor. Tüketici hakem heyeti senin lehine karar verecektir. Benimde casper ile bir tüketici şikayetim vardı 15 günde çözüldü çünkü casper direk tamam sorunu çözeceğiz şikayeti geri çek dedi ama bazı kişilerin 3 4 ay kadar sürüyor. Bazı firmalar inatçı ve savunmayı genelde çok geç yazıyorlar.
Yani ilk başta değiştirilebilen kusur daha sonra nasıl değiştirelemez oluyor, Philips'in böyle bir politikası mı var?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ölü pikselli ürün yüzde yüz kusurlu. Geçte olsa değişecek veya para iadesi.
Artık hangisi olursa bekliyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

davaya bakan bilirkişi ile iyi anlaşmaya bak. o ürün kusurlu derse haklı bulunursun
Açıklamasını bekliyorum
 
En iyisini yapmışsın ölü piksel direkt kusur olarak kabul edilir şirketin ölü piksel politikası tüketici hakları kanunlarına işlemez. Biraz uzun sürecek ama sorun değil sonuçlanana kadar monitörü kullanmaya devam et ve ilk başvuru yaparken değişim istediğinden emin ol para iadesi yerine değişim istiyorsan başvuruda kodu farklıdır başvurunun altına da değişim istediğini ek olarak tekrar belirt.
 
Benzer şekilde hatalı üründen dolayı başvuru yapmıştım ve 2 ay sonunda kaybetmiştim süreci, haklı olmama rağmen. Umarım sizin sonucunuz olumlu olur.
 
Benzer şekilde hatalı üründen dolayı başvuru yapmıştım ve 2 ay sonunda kaybetmiştim süreci, haklı olmama rağmen. Umarım sizin sonucunuz olumlu olur.
Senin adına üzüldüm umarım sonucu aynı olmaz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,151,211
Mesajlar
10,373,787
Üyeler
183,076
Son üye
darangel
Geri
Top