Bu kadar çok güveniyorsanız kendinize kanal istanbulu londra mahkemelerine bağladığınız gibi bizim çalışması yasak olan bir sayıştayımızı çağıralım bir tane de londra mahkemelerinden çağıralım
Ayrıca kanal istanbul ile ilgili yazılmış birsürü makale var bir oku istersen
Çoğu kişi duyduklarını yazıyor ama her hangi bir kanıtlayabileceği şey yok sadece duyuyor ve öyle sanıyor.Onun için bazı kişilerden kaynak istesen de ben öyle duydum ben öyle biliyorum gibi cevaplar veriyorlar.
Tam olarak durum bu. Kimse araştırmıyor. En basitinden, Katarlıların sınavsız Tıp okuyacağı yalanını bile kimse araştırmadı. Kaynak göstermeme rağmen, hâlâ inkâr ettiler.
7yıl boyunca kazım gerekiyor her gün 3.5 büyüklüğünde deprem gerçekleşmesi bekleniyormuş istanbulda
Ayrıca doğal olmayan bir su kaynağının geçmesi nasıl iklimi bozmayabilir anlatır mısın çok merak ediyorum da
Ayrıca ülkenin yarısından çoğu karşı bazı qnketlere göre komuoyuna sorulsun madem projeye bu kadar güveniyorsanız ülke halkı istemiyorsa neden yapılsın
50 Soruda Kanal İstanbul adlı kitapçığın 17. sorusunda, senin sorduğun soruya cevap verilmiş. Hem onun resmini atıyor, hem de kendi yorumumu yapıyorum.
İstanbul boğazının güvenli geçiş kapasitesi, yıllık 25.000 gemidir. 1930'lu yıllarda yıllık 3.000 gemi geçiyordu. Günümüzde ise, yıllık 43.000 gemi geçiyor.
Büyük gemiler, Boğaz’da ortalama 14,5 saat bekliyor. Bekleme süresi bazen 3-4 günü buluyor.
Kanal İstanbul yapıldığında, beklemekte olan gemiyi, bekleme süresi olmaksızın Kanal İstanbul'a yönlendirebileceğiz. Oraya ödeyeceği geçiş ücreti, bekleme süresinden dolayı ettiği zararın daha altında kalacağı için, Kanal İstanbul'u tercih edecek gemiler.
Ayrıca, boğazdan geçecek gemi sayısı da her geçen yıl artıyor. 2050 yılında Boğaz’dan geçecek gemi sayısının yılda 78.000 ve 2070 yılında ise 86.000 seviyesinde olması bekleniyor. Gemi geçiş sayılarına bakıldığında, bugün İstanbul Boğazı’nın Panama Kanalı’nın dört katı, Süveyş Kanalı’nın üç katı yoğunluğunda deniz trafiğine sahip olduğu görebilirsin.
Kanal İstanbul'un yapılmadığını düşün. Güvenli geçiş kapasitesi 25.000 civarınca. Bu sayı önümüzdeki yıllarda 86.000'e kadar çıkacak. Geleceğe yatırımdır Kanal İstanbul. Devlet politikasıdır. Vizyonu olmayanlar, gerekliliğini göremez.
Celâl Şengör'de, Roger Smith de, kanal yapımının deprem riski olmadığını açıkladı. Ben sana kaynak gösteriyorum. İktidarı desteklemeyen insanların açıklamasını gösteriyorum. Senin kaynağın nedir?
Ayrıca ülkenin yarısından çoğu karşı bazı qnketlere göre komuoyuna sorulsun madem projeye bu kadar güveniyorsanız ülke halkı istemiyorsa neden yapılsın
Erdoğan 2011 seçimlerinde Kanal İstanbul'u "Çılgın Proje" olarak tanıttı. Seçim vaadi olarak duyurdu. "Beni seçerseniz, bu çılgın projeyi gerçekleştiririm." dedi. Bu vaadinin arrdından, %49.83 oranında oy alarak seçimi kazandı. Biz ona oy verirken, Kanal İstanbul'u yapma yükümlülüğünü de verdik. Kamuoyunun desteği var yani.
50 Soruda Kanal İstanbul adlı kitapçığın 17. sorusunda, senin sorduğun soruya cevap verilmiş. Hem onun resmini atıyor, hem de kendi yorumumu yapıyorum.
İstanbul boğazının güvenli geçiş kapasitesi, yıllık 25.000 gemidir. 1930'lu yıllarda yıllık 3.000 gemi geçiyordu. Günümüzde ise, yıllık 43.000 gemi geçiyor.
Büyük gemiler, Boğaz’da ortalama 14,5 saat bekliyor. Bekleme süresi bazen 3-4 günü buluyor.
Kanal İstanbul yapıldığında, beklemekte olan gemiyi, bekleme süresi olmaksızın Kanal İstanbul'a yönlendirebileceğiz. Oraya ödeyeceği geçiş ücreti, bekleme süresinden dolayı ettiği zararın daha altında kalacağı için, Kanal İstanbul'u tercih edecek gemiler.
Ayrıca, boğazdan geçecek gemi sayısı da her geçen yıl artıyor. 2050 yılında Boğaz’dan geçecek gemi sayısının yılda 78.000 ve 2070 yılında ise 86.000 seviyesinde olması bekleniyor. Gemi geçiş sayılarına bakıldığında, bugün İstanbul Boğazı’nın Panama Kanalı’nın dört katı, Süveyş Kanalı’nın üç katı yoğunluğunda deniz trafiğine sahip olduğu görebilirsin.
Kanal İstanbul'un yapılmadığını düşün. Güvenli geçiş kapasitesi 25.000 civarınca. Bu sayı önümüzdeki yıllarda 86.000'e kadar çıkacak. Geleceğe yatırımdır Kanal İstanbul. Devlet politikasıdır. Vizyonu olmayanlar, gerekliliğini göremez.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Celâl Şengör'de, Roger Smith de, kanal yapımının deprem riski olmadığını açıkladı. Ben sana kaynak gösteriyorum. İktidarı desteklemeyen insanların açıklamasını gösteriyorum. Senin kaynağın nedir?
Dünyadaki yapılmış hangi kanal, iklim dengesini bozmuş? Örnek verebilir misin?
Erdoğan 2011 seçimlerinde Kanal İstanbul'u "Çılgın Proje" olarak tanıttı. Seçim vaadi olarak duyurdu. "Beni seçerseniz, bu çılgın projeyi gerçekleştiririm." dedi. Bu vaadinin arrdından, %49.83 oranında oy alarak seçimi kazandı. Biz ona oy verirken, Kanal İstanbul'u yapma yükümlülüğünü de verdik. Kamuoyunun desteği var yani.
Petrol gibi yük taşıyan gemiler 500000 tona kadar çıkabilmekteymiş bu da 500000x5.5dan 2.75 milyon dolara denk gelmektedir.
Günlük ücreti 120000 dolar olan bir gemi 14.5 saat kaldığında toplamda 120000/24x14.5tan 72500 dolar kaybeder bu da o fiyatın yanında bir hiç kalıyor
50 Soruda Kanal İstanbul adlı kitapçığın 17. sorusunda, senin sorduğun soruya cevap verilmiş. Hem onun resmini atıyor, hem de kendi yorumumu yapıyorum.
İstanbul boğazının güvenli geçiş kapasitesi, yıllık 25.000 gemidir. 1930'lu yıllarda yıllık 3.000 gemi geçiyordu. Günümüzde ise, yıllık 43.000 gemi geçiyor.
Büyük gemiler, Boğaz’da ortalama 14,5 saat bekliyor. Bekleme süresi bazen 3-4 günü buluyor.
Kanal İstanbul yapıldığında, beklemekte olan gemiyi, bekleme süresi olmaksızın Kanal İstanbul'a yönlendirebileceğiz. Oraya ödeyeceği geçiş ücreti, bekleme süresinden dolayı ettiği zararın daha altında kalacağı için, Kanal İstanbul'u tercih edecek gemiler.
Ayrıca, boğazdan geçecek gemi sayısı da her geçen yıl artıyor. 2050 yılında Boğaz’dan geçecek gemi sayısının yılda 78.000 ve 2070 yılında ise 86.000 seviyesinde olması bekleniyor. Gemi geçiş sayılarına bakıldığında, bugün İstanbul Boğazı’nın Panama Kanalı’nın dört katı, Süveyş Kanalı’nın üç katı yoğunluğunda deniz trafiğine sahip olduğu görebilirsin.
Kanal İstanbul'un yapılmadığını düşün. Güvenli geçiş kapasitesi 25.000 civarınca. Bu sayı önümüzdeki yıllarda 86.000'e kadar çıkacak. Geleceğe yatırımdır Kanal İstanbul. Devlet politikasıdır. Vizyonu olmayanlar, gerekliliğini göremez.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Celâl Şengör'de, Roger Smith de, kanal yapımının deprem riski olmadığını açıkladı. Ben sana kaynak gösteriyorum. İktidarı desteklemeyen insanların açıklamasını gösteriyorum. Senin kaynağın nedir?
Dünyadaki yapılmış hangi kanal, iklim dengesini bozmuş? Örnek verebilir misin?
Erdoğan 2011 seçimlerinde Kanal İstanbul'u "Çılgın Proje" olarak tanıttı. Seçim vaadi olarak duyurdu. "Beni seçerseniz, bu çılgın projeyi gerçekleştiririm." dedi. Bu vaadinin arrdından, %49.83 oranında oy alarak seçimi kazandı. Biz ona oy verirken, Kanal İstanbul'u yapma yükümlülüğünü de verdik. Kamuoyunun desteği var yani.
50 Soruda Kanal İstanbul adlı kitapçığın 17. sorusunda, senin sorduğun soruya cevap verilmiş. Hem onun resmini atıyor, hem de kendi yorumumu yapıyorum.
İstanbul boğazının güvenli geçiş kapasitesi, yıllık 25.000 gemidir. 1930'lu yıllarda yıllık 3.000 gemi geçiyordu. Günümüzde ise, yıllık 43.000 gemi geçiyor.
Büyük gemiler, Boğaz’da ortalama 14,5 saat bekliyor. Bekleme süresi bazen 3-4 günü buluyor.
Kanal İstanbul yapıldığında, beklemekte olan gemiyi, bekleme süresi olmaksızın Kanal İstanbul'a yönlendirebileceğiz. Oraya ödeyeceği geçiş ücreti, bekleme süresinden dolayı ettiği zararın daha altında kalacağı için, Kanal İstanbul'u tercih edecek gemiler.
Ayrıca, boğazdan geçecek gemi sayısı da her geçen yıl artıyor. 2050 yılında Boğaz’dan geçecek gemi sayısının yılda 78.000 ve 2070 yılında ise 86.000 seviyesinde olması bekleniyor. Gemi geçiş sayılarına bakıldığında, bugün İstanbul Boğazı’nın Panama Kanalı’nın dört katı, Süveyş Kanalı’nın üç katı yoğunluğunda deniz trafiğine sahip olduğu görebilirsin.
Kanal İstanbul'un yapılmadığını düşün. Güvenli geçiş kapasitesi 25.000 civarınca. Bu sayı önümüzdeki yıllarda 86.000'e kadar çıkacak. Geleceğe yatırımdır Kanal İstanbul. Devlet politikasıdır. Vizyonu olmayanlar, gerekliliğini göremez.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Celâl Şengör'de, Roger Smith de, kanal yapımının deprem riski olmadığını açıkladı. Ben sana kaynak gösteriyorum. İktidarı desteklemeyen insanların açıklamasını gösteriyorum. Senin kaynağın nedir?
Dünyadaki yapılmış hangi kanal, iklim dengesini bozmuş? Örnek verebilir misin?
Erdoğan 2011 seçimlerinde Kanal İstanbul'u "Çılgın Proje" olarak tanıttı. Seçim vaadi olarak duyurdu. "Beni seçerseniz, bu çılgın projeyi gerçekleştiririm." dedi. Bu vaadinin arrdından, %49.83 oranında oy alarak seçimi kazandı. Biz ona oy verirken, Kanal İstanbul'u yapma yükümlülüğünü de verdik. Kamuoyunun desteği var yani.
2011den bu yana 10 yıl geçmiş hatırladığıma göre TCK'ya göre 7 yıl önce işlediğin suçlardan ceza alabilirsin fazlasından ceza alamazsın onun üstünde 10 yıl geçmiş yani tekrar yapılması gerekiyor bence
Aynen öyle. Dalgaya alıp dursunlar bakalım. Muhalif anketlerde bile Erdoğan seçimi önde götürüyor. İlk defa oy kullanacak olan gençlerin oyunu alıyor. 2023 seçimlerinde çok ağlayacak, şimdiki yorumlarıma gülenler.