Karşı Cins ,Tanışmak vb.

20210318_110856.jpg
 
Hayır tabii ki yok. Kız senden rahatsız olmuşsa bunu tavırlarından anlarsın zaten. Ayrıca mesaj atınca yalaka falan olduğun yok, böyle ince hesaplara gerek bile yok. İçinden geliyorsa yaz, hep ben yazıyorum ama falan diye düşünme bile. Kızı sıkboğaz etmediğin sürece sorun yok. Ayrıca o da insan, konuşurken farklı gibi davranmana gerek yok, sen ne hissediyorsan o da aynılarını hissediyor zaten. Kendin ol yeter, mesaj at ayrıca düşünme böyle :D
Nerde karşı cinse dair içeriği olan bir konu açılsa @Emydn10 konunun kokusunu alıyo.😬
 
Hayır tabii ki yok. Kız senden rahatsız olmuşsa bunu tavırlarından anlarsın zaten. Ayrıca mesaj atınca yalaka falan olduğun yok, böyle ince hesaplara gerek bile yok. İçinden geliyorsa yaz, hep ben yazıyorum ama falan diye düşünme bile. Kızı sıkboğaz etmediğin sürece sorun yok. Ayrıca o da insan, konuşurken farklı gibi davranmana gerek yok, sen ne hissediyorsan o da aynılarını hissediyor zaten. Kendin ol yeter, mesaj at ayrıca düşünme böyle :D
Yanlış bilgilendirmeden raporlayalım arkadaşı. Dediklerini birebir yaptım, kız Snapleri bile açmıyor artık.
 
1617209928504.png

o.O2
 
Geri
Top