Yardım Klavyem için tüketici hakem heyetine gitmek istiyorum

Şuan için yapacağınız sitelerinden istediğiniz ürün varmı eski ürününüze yakın ona bakın varsa gidip konuşun haklarından thh den bahset bu ürünü thh ye verdiğimde alacagımı sizde iyi biliyorsunuz boşuna uğraşmayalım gereken neyse yapın herkes işine baksın,ısrarla olumsuz konuşuyor hiç bir şekilde yardımcı olmuyor iseler tek çare thh kalıyor, sonuç olarak sizin lehinize karar çıkacağı zaten kesin, rapor değişim yönünde seve seve muadili yada üst modelini verecekler ama işte aylar geçer,

Bile bile müşteriyi magdur etmenin cezası olmalı şu tüketici hakları kanunu yeniden düzenlenmesi lazım
 
Aynısı benim başıma geldi üçret iadesi çıktı en son farklı bir marka önerdiler parayı almaktan daha iyi olduğu için kabul ettim
 
koskoca asus üzerken aynı konuda şikayetten gamepower saber rgb klavyemi garantiye gönderdiğimde sıfırıyla değişim yapmışlardı, huawei saatimin ekranında ki kullanıcı hatalı çizikte de sıfır değişim yaptılar ücretsiz.. kargo parası bile ödetmediler. büyük markaların böyle yapması çok saçma ama tüketici hakem heyetine gitsen de 6 ay beklersin minimum sonuç olarak ücret iadesi çıkarsa şansızsın fatura tutarı iade olur muadil yada üst segment ürün değişimi çıkarsa verirler ama 6 ay bekler misin bilmiyorum
 
Aynısı benim başıma geldi üçret iadesi çıktı en son farklı bir marka önerdiler parayı almaktan daha iyi olduğu için kabul ettim
Hocam peki farklı marka önerdiklerinde sizin ürününüzle fiyat farkı çok var mıydı ? zarara mı girdiniz ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şuan için yapacağınız sitelerinden istediğiniz ürün varmı eski ürününüze yakın ona bakın varsa gidip konuşun haklarından thh den bahset bu ürünü thh ye verdiğimde alacagımı sizde iyi biliyorsunuz boşuna uğraşmayalım gereken neyse yapın herkes işine baksın,ısrarla olumsuz konuşuyor hiç bir şekilde yardımcı olmuyor iseler tek çare thh kalıyor, sonuç olarak sizin lehinize karar çıkacağı zaten kesin, rapor değişim yönünde seve seve muadili yada üst modelini verecekler ama işte aylar geçer,

Bile bile müşteriyi magdur etmenin cezası olmalı şu tüketici hakları kanunu yeniden düzenlenmesi lazım
Çok haklısın bizim halk hakkını aramaya çok üşenir o yüzden kanun filan da düzenlenmez kolay kolay . Ne yazık ki böyle şirketler herkesi mağdur etmeye devam eder.
 
Aynı sorun logitech klavye ile yaşadım. Onunda garanti penta, ne oradan aldığım yerden bir sonuç alabildim. Kimse doğru düzgün bir sonuç vermiyor. En son artık logitech global ile iletişime geçtim. Türkiye 2 hafta çözemediğim şeyi global 2 saat içinde çözüp yeni klavye yolladılar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,153,133
Mesajlar
10,391,891
Üyeler
183,387
Son üye
SaeYeon
Geri
Top