masaustu daha guclu olurArkadaşlar şizofren oldum laptop olrsa 3060 masaüstü olrsa 3060 olucak her şey ayni sizce hangisi seri taktik
ben masaüstünden yanayım ama kaliteye göre değişir soğutması kötü bir laptopun olursa bir zaman sonra bıkarsın mesela ama kalitesiz bir masaüstün olursa yine sana sorun çıkartır ekran kartının iyi olmasına güvenmemelisin
Laptop alirsam hp victus alicamben masaüstünden yanayım ama kaliteye göre değişir soğutması kötü bir laptopun olursa bir zaman sonra bıkarsın mesela ama kalitesiz bir masaüstün olursa yine sana sorun çıkartır ekran kartının iyi olmasına güvenmemelisin
Masaüstü almayı seçeneklere ekleyebiliyorsan Masaüstü al.Arkadaşlar şizofren oldum laptop olrsa 3060 masaüstü olrsa 3060 olucak her şey ayni sizce hangisi seri taktik
yani ben laptopların soğutmasına çok güvenemyiorum ama çok arada kalmışsın sen f/p olarak iyi olanı almanı öneririmMesaj otomatik olarak birleştirildi:
Laptop alirsam hp victus alicam
o paraya 3060 da iyisi çıkabilir. monitör ile birlikte.