Logitech f310 vs Replika ps4 kolu

biraz daha detay verebilir misiniz, nasıl/ne kadar kullandınız ne kadar süre sonra bozuldu bozuldu ise vs
bozulma durumu yok hassasiyet olarak çok kötü bir gamepad kablo derdi zaten can sıkıcı baya tuşlarn basış hissiyatı da iyi değil titreşim zaten yok daha sayarım ama çok fazla kullanmadım yanıltıcı olabilir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,600
Mesajlar
11,068,839
Üyeler
197,941
Son üye
eren060
Geri
Top