Mazda 3 alınır mı hala ?

Manuel olursa hatasız 2018/2019 1.4 tüplü egea yokuşu zayıf ama şehir için yeterli en azından sanayiye uğramazsın bizde 2021 modeli var(100km de 160tl yakıyor 3kere denedik) ile servis bakımını geçen ay 3.5k ya yaptırdık bu kadar ucuz bakımlı bir araç varken 10+yaş arabalara bakma bile
Arabaya motor yağı eklemeyi halledersem sanayiye uğramam doğru diyorsun aslında 😁
 
Arabaya motor yağı eklemeyi halledersem sanayiye uğramam doğru diyorsun aslında 😁
Hocam servis yağıyla 10k km’de 1lt eksiltiyor zaten 7.5k/10k km’de yağı yeniliyorsun bizde dustere var dizel onun servis bakımı 7.5k az fark yok dizel hep masraf
 
O paraya alınmaz
 
Corolla bak o zaman ve otomatikte pekbir çeşitin yom bu fiyatlara
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,664
Mesajlar
11,069,411
Üyeler
197,954
Son üye
jesusspeed
Geri
Top