İyiHerkese merhaba yaklaşık 2 ay önce mining rx470 4gb ekran kartı almıştım.
Testlerini bugün yapabildim.
Max 44 fps
Avg 41 fps
Fanlar hep yüzde 50 idi başta 57 oldu sonra 49 da gezdi.
6 dakikada 68 69 gördü max.
Nasıl değerler?
Fps i bilmem ama büyük olasılıkla normaldir herhal sıcaklık olarak güzel değerler bunlar.Herkese merhaba yaklaşık 2 ay önce mining rx470 4gb ekran kartı almıştım.
Testlerini bugün yapabildim.
Max 44 fps
Avg 41 fps
Fanlar hep yüzde 50 idi başta 57 oldu sonra 49 da gezdi.
6 dakikada 68 69 gördü max.
Nasıl değerler?