Neler Yeni

Monitördeki Ölü PikselCİK İçin Ne Yapılmalı?

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,318
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,889
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
Evet selamlar, aslında 2 hafta önce açmam gereken konuydu bu ama şu an sizin de görüşlerinizi alayım dedim.

Hikaye şu şekilde:
23 Temmuz 2021 Tarihinde İncehesap Gaming Gecesinde beni şoke eden beklemediğim bir fiyatla ASUS TUF VG249Q monitörü gördüm.
Ve ben de normal şartlarda bu günlerde almayı planladığım monitör olan HP X24İH'dan vazgeçip ucuza bulmuşken bunu almak istedim.
Monitörde en korktuğum şey ölü pikseldi. Çünkü yorumlarda 1 ölü piksel çıkan birkaç kişi olmuş. Ben de ölü piksel çıkmaması için dua ederken işler yolunda gitmedi. Ürün pazartesi bana ulaştı ve test yaptığımda 1 ölü piksel olduğunu fark ettim.
ASUS'un 1 ölü piksele değişim/iade yapmadığını bile bile çarşamba günü değişim talebi açarak monitörü gönderdim. Neden iade talebi açmadın derseniz de monitörü bu fiyata (1400TL) çok zor bulacak olmam.
Sonuç bildiğiniz gibi, değişim reddedildi ürün dün bana tekrar ulaştı.
2 Gündür ASUS'a mail ve telefon üzerinden çok laf yaptım çok yalvardım ama pek bir işe yaramadı.

İşin garibi forumdan iki kişi bu monitörü benimle aynı gün almış. Onlarda sorun yok bende var. Ben seçilmiş miyim anlamadım..

Sonuç olarak size danışmak istedim, kimisi "Geçmiş olsun kardeşim o monitör çöpe gitti" diyor, kimisi "Kullan sorun olmaz" diyor.
Açıkçası ben de ortalardayım, göze batmıyor ama ürünün değeri sonuç olarak düşüyor ve deneyimi etkiliyor.

Benim de aklıma yapacak bir şey gelmiyor. THH ile de uğraşmak istemiyorum. Önerilerinizi bekliyorum.
Ölü pikselin görselini ekliyorum. Her ne kadar bu süreçte çoğu kişiden destek alsam da yine de konu açma gereksinimi duydum.

Görüşlerinizi bekliyorum.


Not: bu prosedürlere 4-5 ölü pikselden aşağısına işlem sağlanamaz diye şart koyan her kimse kendisine sevgilerimi yürekten duygularımla iletiyorum.
 

Ekler

  • P_20210726_133123.jpg
    P_20210726_133123.jpg
    2.8 MB · Hit: 121

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,318
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,889
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3

stereohearts

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,365
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
15,047
Konum
Cehennem
İsim
Enes
Instagram
@stereocrypex
Steam
✪SoloTürk
Twitter
rulerkoala
Discord
stereohearts#1401
Hocam göze batmıyor çok ama sonuçta ölü piksel yani, kusurlu ürün. Kullanıcı hatası da değil. Ne kadar 4 olarak sınır koysalar da fabira çıkışı kusurlu üründe tüketici haklıdır. THH ye başvurmanız sonucunda haklı çıkacağınızı düşünüyorum
 

dutemo

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
8,725
En İyi Cevap
3
Evet selamlar, aslında 2 hafta önce açmam gereken konuydu bu ama şu an sizin de görüşlerinizi alayım dedim.

Hikaye şu şekilde:
23 Temmuz 2021 Tarihinde İncehesap Gaming Gecesinde beni şoke eden beklemediğim bir fiyatla ASUS TUF VG249Q monitörü gördüm.
Ve ben de normal şartlarda bu günlerde almayı planladığım monitör olan HP X24İH'dan vazgeçip ucuza bulmuşken bunu almak istedim.
Monitörde en korktuğum şey ölü pikseldi. Çünkü yorumlarda 1 ölü piksel çıkan birkaç kişi olmuş. Ben de ölü piksel çıkmaması için dua ederken işler yolunda gitmedi. Ürün pazartesi bana ulaştı ve test yaptığımda 1 ölü piksel olduğunu fark ettim.
ASUS'un 1 ölü piksele değişim/iade yapmadığını bile bile çarşamba günü değişim talebi açarak monitörü gönderdim. Neden iade talebi açmadın derseniz de monitörü bu fiyata (1400TL) çok zor bulacak olmam.
Sonuç bildiğiniz gibi, değişim reddedildi ürün dün bana tekrar ulaştı.
2 Gündür ASUS'a mail ve telefon üzerinden çok laf yaptım çok yalvardım ama pek bir işe yaramadı.

İşin garibi forumdan iki kişi bu monitörü benimle aynı gün almış. Onlarda sorun yok bende var. Ben seçilmiş miyim anlamadım..

Sonuç olarak size danışmak istedim, kimisi "Geçmiş olsun kardeşim o monitör çöpe gitti" diyor, kimisi "Kullan sorun olmaz" diyor.
Açıkçası ben de ortalardayım, göze batmıyor ama ürünün değeri sonuç olarak düşüyor ve deneyimi etkiliyor.

Benim de aklıma yapacak bir şey gelmiyor. THH ile de uğraşmak istemiyorum. Önerilerinizi bekliyorum.
Ölü pikselin görselini ekliyorum. Her ne kadar bu süreçte çoğu kişiden destek alsam da yine de konu açma gereksinimi duydum.

Görüşlerinizi bekliyorum.


Not: bu prosedürlere 4-5 ölü pikselden aşağısına işlem sağlanamaz diye şart koyan her kimse kendisine sevgilerimi yürekten duygularımla iletiyorum.
En son Asus'a yazmıştın ne oldu?
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,318
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,889
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
Katılım
13 Aralık 2020
Mesajlar
354
Dahası  
Reaksiyon skoru
118
İsim
Yunus Emre
Evet selamlar, aslında 2 hafta önce açmam gereken konuydu bu ama şu an sizin de görüşlerinizi alayım dedim.

Hikaye şu şekilde:
23 Temmuz 2021 Tarihinde İncehesap Gaming Gecesinde beni şoke eden beklemediğim bir fiyatla ASUS TUF VG249Q monitörü gördüm.
Ve ben de normal şartlarda bu günlerde almayı planladığım monitör olan HP X24İH'dan vazgeçip ucuza bulmuşken bunu almak istedim.
Monitörde en korktuğum şey ölü pikseldi. Çünkü yorumlarda 1 ölü piksel çıkan birkaç kişi olmuş. Ben de ölü piksel çıkmaması için dua ederken işler yolunda gitmedi. Ürün pazartesi bana ulaştı ve test yaptığımda 1 ölü piksel olduğunu fark ettim.
ASUS'un 1 ölü piksele değişim/iade yapmadığını bile bile çarşamba günü değişim talebi açarak monitörü gönderdim. Neden iade talebi açmadın derseniz de monitörü bu fiyata (1400TL) çok zor bulacak olmam.
Sonuç bildiğiniz gibi, değişim reddedildi ürün dün bana tekrar ulaştı.
2 Gündür ASUS'a mail ve telefon üzerinden çok laf yaptım çok yalvardım ama pek bir işe yaramadı.

İşin garibi forumdan iki kişi bu monitörü benimle aynı gün almış. Onlarda sorun yok bende var. Ben seçilmiş miyim anlamadım..

Sonuç olarak size danışmak istedim, kimisi "Geçmiş olsun kardeşim o monitör çöpe gitti" diyor, kimisi "Kullan sorun olmaz" diyor.
Açıkçası ben de ortalardayım, göze batmıyor ama ürünün değeri sonuç olarak düşüyor ve deneyimi etkiliyor.

Benim de aklıma yapacak bir şey gelmiyor. THH ile de uğraşmak istemiyorum. Önerilerinizi bekliyorum.
Ölü pikselin görselini ekliyorum. Her ne kadar bu süreçte çoğu kişiden destek alsam da yine de konu açma gereksinimi duydum.

Görüşlerinizi bekliyorum.


Not: bu prosedürlere 4-5 ölü pikselden aşağısına işlem sağlanamaz diye şart koyan her kimse kendisine sevgilerimi yürekten duygularımla iletiyorum.
Ben önceki monitörüme bunu yapmıştım düzeltmişti. Denemeni öneririm.
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,318
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,889
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
En son Asus'a yazmıştın ne oldu?
Ne mi oldu :D
Değerli ASUS Kullanıcısı,
ASUS Türkiye olarak sizin memnuniyetiniz ve talebiniz bizim için çok değerli,

Cihazınızı teknik servise iletebilirsiniz fakat teknik servisimiz tarafında incelendiğinde minimum 5 ölü piksel istenilebilir.

Bu konu ile ilgili prosedür gereği bu şekilde işlem yapılmaktadır.

Cihazınızı yetkili teknik servislerimize elden teslim edebilirsiniz.
Eğer elden teslim etme imkanınız yok ise internet sitemiz üzerinden onarım talebi oluşturarak kargo aracılığıyla gönderimini sağlayabilirsiniz.

Onarım Talebi için : https://rma.asus.com/tr
Servis Noktalarımız : https://www.asus.com/tr/support/Service-Center/Turkey

Asus’u Tercih Ettiğiniz için Teşekkürler. İyi Günler Dilerim.
Bu oldu :)
 

stereohearts

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,365
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
15,047
Konum
Cehennem
İsim
Enes
Instagram
@stereocrypex
Steam
✪SoloTürk
Twitter
rulerkoala
Discord
stereohearts#1401
Top Bottom