Monitör önerisi lazım

ASUS VG249Q3A Modeline bakabilirsin IPS VE 180 HZ 1 MS GTG Tavsiye ederim.
 
(Tecrübesizken başka birinin önerisiyle aldım laf atmayın) Rampage Rm-421 Flower monitörüm var bunu ikinci elden satıp 0 veya ikinci el bir tık daha iyi bir monitör almayı düşünüyorum. Düzgün bir IPS olması tercihim, pivot şart değil ama çok iyi olur. 1080p minimum 144hz. Bütçe 4000 ama eski monitörü ne kadara satabilirim ona da öneri bekliyorum
Bulduklarım:

Fiyatı ne durumda bilmiyorum ama AOÇ 24g4x e de bak kesinlikle gayet iyi monitör
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,777
Mesajlar
11,081,024
Üyeler
198,191
Son üye
ahmetefeyildirim.y@gmail.
Geri
Top