Çözüldü✓ Monitörüme görüntü gitmiyor sebebi nedir

ZeosK

80+
Katılım
18 Haziran 2022
Mesajlar
102
Reaksiyon skoru
15
Yeni kasa aldım görüntü için eski monitörüme bağladım monitör VGA girişi kullanıyor hem kasaya hem monitore takmamıza rağmen no signal alıyorum nasıl çözebiliriz
 
pardon beyler arkadaş vgayı anakarta takmış
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,711
Mesajlar
11,069,939
Üyeler
197,968
Son üye
Yunus34
Geri
Top