Mount and blade 2 bannerlord

Arkadaslar sizce yeni çıkan mount and Blade 2 bannerlord oyununa bu kadar para verilirmi ben almayi düşünsem indirimi beklerim sizinde tahminlerinizi merak ediyorum:unsure:
Valla şimdi erken erişim indiriminde almayı düşünüyosan bekleme derim hem kalitesi yerinde ve popülerliği olan bir oyun için o para verilir diye düşünüyorum
 
Ortamı,çağı ve ordu yönetmesi ile beni çok kendine çeken bir oyun üstüne mekanikleride eğlenceli bence kaçırılmaz hemen oyna derim ^^
 
Bence al öneririm vakit çok geçmeden alırsan daha iyi çünkü tam sürüm çıkarsa daha pahalı olur oyun fiyatını hakediyor tabi birkaç sorun varda zaten oyun nerdeyse hergün güncelleme getiriyor yavaş yavaş sorunları düzeltmeye çalışıyorlar ama karar senin ?
 
Bence al öneririm vakit çok geçmeden alırsan daha iyi çünkü tam sürüm çıkarsa daha pahalı olur oyun fiyatını hakediyor tabi birkaç sorun varda zaten oyun nerdeyse hergün güncelleme getiriyor yavaş yavaş sorunları düzeltmeye çalışıyorlar ama karar senin ?
Bende oyunu çok seviyorum aslında ama pc ye güvenemiyom
 
Orta çağ temalı rol yapma oyunlarını seviyorsan oynamalısın. Kesinlikle parasını hak ediyor.
 
Dostum oyunda çok bug var artı erken erişim tam çıkmadı yani warbandan farkı cilalanmış mantık aynı 8 yılda daha çok iyi olabilirdi ancak türk firması destek olmak gerek torrent yerine satın almanınız öneririm
 
Geri
Top