Mouse önerisi

sen kullanıyormusn ??
Hayır ben Rival 600 kullanıyorum. Bütçem 100 ₺ olsa kullanırdım güzel mouse, mağazada görmüştüm ve kullanan çok kişi var. Ama tavsiyem bütçeyi biraz daha arttır g300s veya rival 110 alman
 
bloody v7m,msi incereptor
 
Hangisi?
 
Hangisi?
bloody
 
Kesintisi Gamepower Ursa Şu Anda Kullanıyorum Daha Bir Eksikliğini Görmedim. Rgbside Çok Güzel Çalışıyor...
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top