Cumartesi çalışırlar muhtemelen ben direkt servisi aramıştımCumartesileri kurulum yapıyorlar mı? Saat 16.30 gibi aradım çağrı düşmedi. 19.00 gibi aradım “mesai saatleri dışındayız.” dedi. Yarın kurduramazsam eğer kutunun bir hafta koridorda beklemesi gerekecek.
Bende titreme olayına cevap yazabilmek için geri kaldığım son 30 sayfayı okuyordum bu yorumu görünce netleşti. Ben nispeten daha yakın zamanda aldım Çarşamba günü kuruldu televizyon. Titreşim vs gibi bir sorunla karşılaşmadım kendim de müzik okuyorum. Askı aparatım servis tarafından takıldı CNR 10500 diye bir şey. Gelmeden önce bu titreşim olayını sorup kaliteli bir şey istemiştim bunu getirdi. Kutusunun üstünde max 60 inç yazıyordu ama adam sorun olmaz dedi 1200 lira aldı kurulumla beraber. Diğer aparatlarda nasıl bilmiyorum ama bu aparat subwoofera denk gelmiyor Üstüne uydu kablosu da çekti sağ olsun normalde yapmıyorlarmış. kabloyu kendim almıştım kuruluma ücret almadı.Sizin mesajınız üzerinden subwofer sorunuyla alakalı genel bir bilgilendirme yapayım.
Arkadaşlar malumunuz televizyonu forumda ilk alanlardan biriyim haliyle bu problemden ilk bahseden benim ve çözümü için uğraştım bikaç gündür.Buradaki servisimle görüştüğümde askı aparatıyla alakalı olabileceğinden bahsetti bende açıkçası bundan şüphelenmiştim fakat çağrı merkezini arayıp görüştükten sonra benden buraya da attığım videoyu istediler daha sonra aynı gün dönüş yapıp ar-ge ekibinin bunu inceleyip bana dönüş yapacaklarını söylediler ama ben açıkçası çok inanmamıştım.Dün genel merkezden teknik ekipten çok ilgili ve donanımlı yönetici pozisyonundan bir beyefendi beni aradı.Gönderdiğim videoyu izledikten sonra ürünümün seri numarasından üretim sürecini kamera kayıtlarından izleyerek montaj kısmında bir hata olup olmadığını kontrol etmişler ve bu sesin oluşmasını engellemek için koymaları gereken bir parçayı (kauçuk sünger vb. Olabilir ) koymadıklarını farketmişler ve üretimi durdurmuşlar.Benim ürünümle birlikte üretilen birkaç televizyonda daha bu problemin olduğunu fakat sonraki seride böyle olmadığını tespit etmişler.Bir süre yaşanan stok sıkıntısı da bu yüzdenmiş.Gerekli parçayı hemen kaygoya vererek burdaki servise yollamışlar.Parça gelip montajı yapıldıktan sonra böyle bir problem yaşanmayacağını kesinlikle çözüleceğini bunun testlerini ellerindeki ürünlerle yaptıklarını söylediler.Bu konuşmaları buraya yazacağımın bilgisini verip arayan beyefendinin iznini alarak sizlere yazıyorum.Ben çok şaşırdım açıkçası böyle bir satış sonrası hizmet beklemiyordum Ürünlerinin her türlü arkasındalar ve yaptıkları işe çok güveniyorlar. Lansman ürünleri olduğu için böyle ufak tefek hataların olabileceğini düşünüyorum mühim olan bu hataları mağduriyet yaşatmadan gidermeleri ki burda ürünü kırık gelen bir arkadaşın da hemen değişimini yaptılar çok kısa sürede. Firma çok güvenimi kazandı benim.Muhtemelen değişim istesem onu da yaparlardı ama ben gerek duymadım.Sözün özü next bu şekilde devam ederse bu pazarda muadil firmaların çok önüne geçer.Gerekli parça gelip montaj yapıldıktan sonra güncel bilgilendirme yapacağım size.
Çoğu urun için öyle.Bu satış için Amazon'un kargosunun bu denli yavaş olmasının sebebi nedir acaba? 11.11'de aldığım ürünün teslimi 19.11, 8 gün aşırı fazla.
Hepsiburada da öyle ya 3 gün önce sipariş verdim hala göndermemişler (tv değil)Çoğu urun için öyle.
Benim kahve makinesi teslim 19 Kasım.
TV teslim 20 Kasım.
Amazon kaynaklı bir sorun.
Aynı durumdayız akşam saat 20:00 sıralarında hepsijet xl dan 65 inç olanı teslim aldım hafta sonu telefona bakan olurmu kayıt oluşturabilirmiyiz acaba eğer pazartesi gününe kalırsak ilçe dışından gelecek servis montajı hafta ortasını bulur kayıt oluşturabilseydik servis hafta sonunu belkide gelip kurup giderdi ayrıca kablo ve duvar kurulum aparatını CNR marka kendim temin ettim hayırlısı olsun bakalım inşallahCumartesileri kurulum yapıyorlar mı? Saat 16.30 gibi aradım çağrı düşmedi. 19.00 gibi aradım “mesai saatleri dışındayız.” dedi. Yarın kurduramazsam eğer kutunun bir hafta koridorda beklemesi gerekecek.
Hangi unutlan parçaZırıltı sesinin unutulan titreşim engelleyici parça yüzünden olması sevindirici. Almaktan vazgeçmiştim.
TV de eARC var mı? Yoksa düz ARC mi ?
Piyasanın en baba OLED'lerini kullanmış birisi olarak ilk tepkimi ileteyim;
Aynen öyle , teşekkürler hocam, miniledlere göre nasıl peki performansıPiyasanın en baba OLED'lerini kullanmış birisi olarak ilk tepkimi ileteyim;
Birkez daha anlaşılıyor ki bir ürünü kullanmadan deneyimlemeden olumsuz yorum yapanlar asla dikkate alınmamı, bu fiyata bu zone'a miniLED değil normal LED gibi performans verir diyenler sadece halt etmiş kesinlikle deneyimi bir QLED'ten daha iyi hatta ben siyahlara ekstra şaşırdım.
Evet OLED candır ama bu fiyata miniLED bedavaymış onu birkez daha anladım. Bundan sonraki aşama uzun ömürlümü ve marka ürününün ne kadar arkasında.
Piyasanın en baba OLED'lerini kullanmış birisi olarak ilk tepkimi ileteyim;
Birkez daha anlaşılıyor ki bir ürünü kullanmadan deneyimlemeden olumsuz yorum yapanlar asla dikkate alınmamı, bu fiyata bu zone'a miniLED değil normal LED gibi performans verir diyenler sadece halt etmiş kesinlikle deneyimi bir QLED'ten daha iyi hatta ben siyahlara ekstra şaşırdım.
Evet OLED candır ama bu fiyata miniLED bedavaymış onu birkez daha anladım. Bundan sonraki aşama uzun ömürlümü ve marka ürününün ne kadar arkasında.