Öğrenci evi için internet önerisi

Arayım bu gün. Gıbır da iyimiş aslında. Şimdi tek sorun ben fotodaki kabloyu modemde nereye takacam? Öyle sokete sahip modem yok sanırım ek aparat tarzı bir şey mi lazım?
Onu servis halleder.
 
4 senedir türknet 2 senedir milleni kullanıyorum müşteri temsilcisi ile hiç işim olmadı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


onu kuruluma gelenler hallediyor hocam
Olduğu zaman da pek bakmıyorlar yani.
 
Bu da müşteri hizmetleri..

1664002453853.png

Olduğu zaman da pek bakmıyorlar yani.
 
Millenicom tercih edebilirsiniz. 12 ay ücretsiz kullanma şansınız da olur.

[/QUOTE
Hocam 12 ay derken ? İlk ay ücretsiz, bir de kodla girersen toplam 2 ay ücretsiz değil mi ? Açar mısınız biraz rica etsem.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Millenicom tercih edebilirsiniz. 12 ay ücretsiz kullanma şansınız da olur.

Hocam 12 ay derken ? İlk ay ücretsiz, bir de kodla girersen toplam 2 ay ücretsiz değil mi ? Açar mısınız biraz rica etsem.
 
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam 12 ay derken ? İlk ay ücretsiz, bir de kodla girersen toplam 2 ay ücretsiz değil mi ? Açar mısınız biraz rica etsem.
Kod kullandıkça ilk ay hariç 12 ay da ücretsiz internet kullanabiliyorsun. Kod kullanım mantığını açtığım konuda açıklamıştım.

 
Yaklaşık 1.5 Yıldır Netspeed Kullanıyorum kesinlike tavsiye ederim hizmet olarak çok iyiler
 
Bakın, bir kişi sorun yaşıyor diye herkes sorun yaşayacak değil. Muhtemelen bölgesel altyapıda sorunlar mevcut. Ben ve diğer tanıdıklarım şu ana dek hiçbir sorun yaşamadık mesela.

Bu da müşteri hizmetleri..

Alıntıyı görüntüle
Eylül 2020 den beri Millenicom'u kullanıyorum ve müşteri hizmetlerine bağlanmak neredeyse imkansız. Aradığınız zaman otomatik arıza kaydı oluşturuluyor ve hiç bir şekilde problemler düzeltilemiyor. Bu vakit boyunca 2 defa canlı birisi ile konuşabildim. Telefondan yazdığım zaman da hiç bir şekilde ilgilenmiyorlar.
IMG_20220924_101525.jpg

IMG_20220924_101612.jpg

Attığınız ekran görüntüsünde sadece soru sormuşsunuz. Bunu her şekilde cevaplandırabilirler.
Millenicom önermiyorum yakın zamanda değiştirmeyi planlıyorum, teşekkürler.
 
Eylül 2020 den beri Millenicom'u kullanıyorum ve müşteri hizmetlerine bağlanmak neredeyse imkansız. Aradığınız zaman otomatik arıza kaydı oluşturuluyor ve hiç bir şekilde problemler düzeltilemiyor. Bu vakit boyunca 2 defa canlı birisi ile konuşabildim. Telefondan yazdığım zaman da hiç bir şekilde ilgilenmiyorlar.
IMG_20220924_101525.jpg

IMG_20220924_101612.jpg

Attığınız ekran görüntüsünde sadece soru sormuşsunuz. Bunu her şekilde cevaplandırabilirler.
Millenicom önermiyorum yakın zamanda değiştirmeyi planlıyorum, teşekkürler.
Hangi şehirde yaşıyorsunuz?
 
Malatya'da yaşıyorum, ayrıca telefonda yazığım zaman tek bir kere insan ile konuşabildim o da yukarıda ki attığım ekran görüntüsüdür.
Muhtemelen bu sağlayıcıda bölgesel sorunlar oluşuyor. Dediğim gibi ben hiçbir sorun yaşamadım. Amasya'da yaşıyorum.
 
Eylül 2020 den beri Millenicom'u kullanıyorum ve müşteri hizmetlerine bağlanmak neredeyse imkansız. Aradığınız zaman otomatik arıza kaydı oluşturuluyor ve hiç bir şekilde problemler düzeltilemiyor. Bu vakit boyunca 2 defa canlı birisi ile konuşabildim. Telefondan yazdığım zaman da hiç bir şekilde ilgilenmiyorlar.
IMG_20220924_101525.jpg

IMG_20220924_101612.jpg

Attığınız ekran görüntüsünde sadece soru sormuşsunuz. Bunu her şekilde cevaplandırabilirler.
Millenicom önermiyorum yakın zamanda değiştirmeyi planlıyorum, teşekkürler.
Canlı birine bağlanmak konusunda haklısınız. Bağlatmıyor. Otomatik arıza kaydı oluşturuluyor. Benim deneyimim şu ki otomatik arıza kaydı 2 gün içinde çözümlendi. Ve sorunum çözüldü.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Muhtemelen bu sağlayıcıda bölgesel sorunlar oluşuyor. Dediğim gibi ben hiçbir sorun yaşamadım. Amasya'da yaşıyorum.
Millenicom bir sağlayıcı mı ki? TT altyapısını kullanıyor. TT ne verebilirse bunlar da onu vermez mi? Yani sorun Millenicom'da mı ki?
 
Geri
Top