windows tuşu ve prtsc ye basarsan otomatik resimlere kaydeder programa gerek yokoyunlarda ss almak için program önerisi yaparmısınız
anında bir tuşla ss alsam ve seçtim bir klasöre direk oraya gitse o ssler öyle bişey vardı
prtsc tuşuna basınca paintte gitmem gerekiyor o yüzden ?