Neler Yeni

Pckolik monitörde toz var diye iade almıyor?

hamzaersoy

80+ Bronze
Katılım
10 Aralık 2023
Mesajlar
999
perşembe günü bu monitörü 2k çözünürlüklü sanıp sipariş ettim. kabul ediyorum benim tamamen benim mallığım. bu fiyata 2k 240hz monitör mü olur? hiç mi açıklamasına bakmadın? hepsi benim mallığımdan ibaret. ürün de cumartesi günü geldiğinde arkadaşımla beraber montajını kurulumunu halledip açtık ve ekran gözüme bulanık geldi ben hala 2k sanıyorum orda monitörü. yaklaşık 1 saat kadar araştırdım ve talep açmak için adamların sitesine girdiğimde elimdeki monitörün 1080p olduğunu fark ettim. görür görmez hemen montajını söktük kabloları poşetlerine koyup düzgünce kutuya yerleştirip pazartesi olur olmaz iade talebi açıp götürdüm verdim aras kargoya.

adamlar beni az önce aradı. "ekranda toz ve tüy olduğu için iade talebinizi reddettik biz bunu bu şekilde satamayız". abi ben müşteri değil miyim bir müşterinin bir ürünü iade ederken o ürüne uyguladığı muameleler arasında tolerans gösterilecek şeyler ve tolerans gösterilemeyecek şeyler vardır. monitörü yerleştirdiğim strafor köpüğün bile yuvarlak tanecikleri düşmesin diye uğraşarak paketliyorum, adamlar bana ekranda toz var biz bunu geri yolluyoruz sana diyolar. bu şekilde satamayacaklarının ben de farkındayım fakat be eşşekler hiçbiriniz mi o monitörü kutudan çıkarıp hdmi'nı bağlayıp güç kablosunu takana kadar ekranı peçeteyle/bezle bi tur geçmediniz. sanki geri dönüşü olmayan bir yola soktum adamları da ekran tozlu ve tüylüydü diyip yanlışlıkla ödediğim 5.800tl ile bırakıyorlar beni.

arayıp itiraz ettim, mail attım ve yetkili ekibin tekrar gözden geçireceğini söylediler. yarın içerisinde geri dönüş alamazsam thh'ye yazmayı düşünüyorum, başka ne yapabilirim acaba
 

Oğuzhan Yücel

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
1,606
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
658
Konum
İzmir
İsim
Oğuzhan yücel
perşembe günü bu monitörü 2k çözünürlüklü sanıp sipariş ettim. kabul ediyorum benim tamamen benim mallığım. bu fiyata 2k 240hz monitör mü olur? hiç mi açıklamasına bakmadın? hepsi benim mallığımdan ibaret. ürün de cumartesi günü geldiğinde arkadaşımla beraber montajını kurulumunu halledip açtık ve ekran gözüme bulanık geldi ben hala 2k sanıyorum orda monitörü. yaklaşık 1 saat kadar araştırdım ve talep açmak için adamların sitesine girdiğimde elimdeki monitörün 1080p olduğunu fark ettim. görür görmez hemen montajını söktük kabloları poşetlerine koyup düzgünce kutuya yerleştirip pazartesi olur olmaz iade talebi açıp götürdüm verdim aras kargoya.

adamlar beni az önce aradı. "ekranda toz ve tüy olduğu için iade talebinizi reddettik biz bunu bu şekilde satamayız". abi ben müşteri değil miyim bir müşterinin bir ürünü iade ederken o ürüne uyguladığı muameleler arasında tolerans gösterilecek şeyler ve tolerans gösterilemeyecek şeyler vardır. monitörü yerleştirdiğim strafor köpüğün bile yuvarlak tanecikleri düşmesin diye uğraşarak paketliyorum, adamlar bana ekranda toz var biz bunu geri yolluyoruz sana diyolar. bu şekilde satamayacaklarının ben de farkındayım fakat be eşşekler hiçbiriniz mi o monitörü kutudan çıkarıp hdmi'nı bağlayıp güç kablosunu takana kadar ekranı peçeteyle/bezle bi tur geçmediniz. sanki geri dönüşü olmayan bir yola soktum adamları da ekran tozlu ve tüylüydü diyip yanlışlıkla ödediğim 5.800tl ile bırakıyorlar beni.

arayıp itiraz ettim, mail attım ve yetkili ekibin tekrar gözden geçireceğini söylediler. yarın içerisinde geri dönüş alamazsam thh'ye yazmayı düşünüyorum, başka ne yapabilirim acaba
batu (videoyun) bozkana ilet onun bu tarz firmalarla iletişimi yüksektir yardımcı olmaya çalışır
 

Oğuzhan Yücel

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
1,606
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
658
Konum
İzmir
İsim
Oğuzhan yücel
nasıl ulaşabilirim acaba? ünlü değil mi nasıl görecek beni
çetine gelen mesajların çoğunu okuyor birde mail at elbet görür spam yapmadığın sürece görecektir çok fazla insana yardımcı olmaya çalışıyor şansını dene nede olsa influcer belli bir nüfuzu var firmalara karşı
 

hamzaersoy

80+ Bronze
Katılım
10 Aralık 2023
Mesajlar
999
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
çetine gelen mesajların çoğunu okuyor birde mail at elbet görür spam yapmadığın sürece görecektir çok fazla insana yardımcı olmaya çalışıyor şansını dene nede olsa influcer belli bir nüfuzu var firmalara karşı
mail atayım bir teşekkür ederim
Mesaj otomatik birleştirildi:

yani işin sonunda bu adamlar kargoyu bana geri gönderse ben tozunu alıp tekrardan iade vereceğim ne anladım bu işten ki? neresi mantıklı bunun? iki kez kargo ücreti ödemek ve sırf tozunu alsın diye müşteriye ürünü geri göndermek ne iş
 

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,755
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,185
İsim
Necati

n7cati

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
4,755
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,185
İsim
Necati
perşembe günü bu monitörü 2k çözünürlüklü sanıp sipariş ettim. kabul ediyorum benim tamamen benim mallığım. bu fiyata 2k 240hz monitör mü olur? hiç mi açıklamasına bakmadın? hepsi benim mallığımdan ibaret. ürün de cumartesi günü geldiğinde arkadaşımla beraber montajını kurulumunu halledip açtık ve ekran gözüme bulanık geldi ben hala 2k sanıyorum orda monitörü. yaklaşık 1 saat kadar araştırdım ve talep açmak için adamların sitesine girdiğimde elimdeki monitörün 1080p olduğunu fark ettim. görür görmez hemen montajını söktük kabloları poşetlerine koyup düzgünce kutuya yerleştirip pazartesi olur olmaz iade talebi açıp götürdüm verdim aras kargoya.

adamlar beni az önce aradı. "ekranda toz ve tüy olduğu için iade talebinizi reddettik biz bunu bu şekilde satamayız". abi ben müşteri değil miyim bir müşterinin bir ürünü iade ederken o ürüne uyguladığı muameleler arasında tolerans gösterilecek şeyler ve tolerans gösterilemeyecek şeyler vardır. monitörü yerleştirdiğim strafor köpüğün bile yuvarlak tanecikleri düşmesin diye uğraşarak paketliyorum, adamlar bana ekranda toz var biz bunu geri yolluyoruz sana diyolar. bu şekilde satamayacaklarının ben de farkındayım fakat be eşşekler hiçbiriniz mi o monitörü kutudan çıkarıp hdmi'nı bağlayıp güç kablosunu takana kadar ekranı peçeteyle/bezle bi tur geçmediniz. sanki geri dönüşü olmayan bir yola soktum adamları da ekran tozlu ve tüylüydü diyip yanlışlıkla ödediğim 5.800tl ile bırakıyorlar beni.

arayıp itiraz ettim, mail attım ve yetkili ekibin tekrar gözden geçireceğini söylediler. yarın içerisinde geri dönüş alamazsam thh'ye yazmayı düşünüyorum, başka ne yapabilirim acaba
Geçmiş olsun keşke konu falan açıp sorup öyle alsaydınız.
 

liluzivert

80+ Bronze
Katılım
27 Mayıs 2024
Mesajlar
1,377
Geçmiş olsun keşke konu falan açıp sorup öyle alsaydınız.
1728405563069.png
 

liluzivert

80+ Bronze
Katılım
27 Mayıs 2024
Mesajlar
1,377
bunun icin konu mu acılacak firma haklı bence 1920x1080 yazmışlar kocaman iade almamaları normal
 

hamzaersoy

80+ Bronze
Katılım
10 Aralık 2023
Mesajlar
999
bunun icin konu mu acılacak firma haklı bence 1920x1080 yazmışlar kocaman iade almamaları normal
hayır mesele o değil, ben bu monitörü 2k sanıp aldım iade etmek istiyorum dedim tamam yolla dediler. toz yüzünden kabul etmediler
Mesaj otomatik birleştirildi:

nasıl dikkat etmedim bilmiyorum göz attım diye de hatırlıyorum. googleda viewsonicin 2k monitörü var mı diye bakarken geziniyordum en üstlerde bunu gördüm baktım iyiymiş diyip sipariş verdim, hayır hiç mi sipariş nerde diye girip bakmadım görmedim diye kızıyorum kendime fakat şu an yaşadığm rezillliğin bununla alakası yok
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,015,421
Mesajlar
9,170,272
Üyeler
160,846
Son üye
Yigit42
Top Bottom