PLAYSTATION 5 ÇIKTI MI?

bazı arkadaşların nasıl 8.3k olur diyorlar daha fazla olması lazım aslında. ürüne +%50 gümrük vergisi onun üstüne %20 ötv ve onların üstüne %18 kdv geliyor + satıcı payı ekleniyor. 8.3 den cok daha fazla olması lazım burada 500eurodan daha ucuza satışa cıkardılar
 
bazı arkadaşların nasıl 8.3k olur diyorlar daha fazla olması lazım aslında. ürüne +%50 gümrük vergisi onun üstüne %20 ötv ve onların üstüne %18 kdv geliyor + satıcı payı ekleniyor. 8.3 den cok daha fazla olması lazım burada 500eurodan daha ucuza satışa cıkardılar
daha fazlası olmasın iyi böyle :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,146
Mesajlar
11,074,042
Üyeler
198,072
Son üye
umitd
Geri
Top