Radyoloji sonucum hakkında yardım

SB21

80+
Katılım
25 Nisan 2024
Mesajlar
7
Reaksiyon skoru
2
Merhabalar daha öncesi beynimde pineal kist saptanmıştı 5mm'lik yeni sonucumda ise bunu göremedim bu kistin gittiğine mi işaret yoksa farklı testle mi öğreniliyor sonucumu buraya bırakıyorum
Bulgular : BEYIN MRG INCELEMESI +CDorduncu ventrikul normal buyukluk ve konfigurasyondadir. Bazal sisternalar aciktir.Vermis tabii sinyal yogunlugunda ve formasyondadir.Pons, bulbus, mezensefalon ve bazal ganglionlar normaldir.Serebral ve serebellar gri-ak madde ayrimi tabii olup patolojik sinyal kaydi tespit edilmedi.Korpus kallosum normal sinyal yogunlugunda ve formasyondadir.Perikallosal patoloji tespit edilmedi.Ventrikuler sistem normal genisliktedir.Orta hat yapilarinda sapma izlenmedi.Intra ve ekstra aksiyal kolleksiyon ve kitle formasyonu tespit edilmedi.Dural sinuslerde trombus lehine bulgu saptanmadi.Temporal kemik kompartmanlarinda patolojik sinyal izlenmemektedir.Goruntu alanina giren paranazal sinusler normal gorunumdedir.IVKM enjeksiyonu sonrasi patolojik kontrast tutulumu saptanmadi.Sonuc Oneriler : Normal sinirlarda Beyin MR incelemesi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,686
Mesajlar
11,069,764
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top