Yardım Rdr2'den Sonra Hangi Oyun

Piotek

80+
Katılım
1 Haziran 2026
Mesajlar
28
Reaksiyon skoru
5
Beyler hiç hikayeli oyun oynayan biri değildim yeni sistem topladım 1 ay oldu ilk RDR2 aldım ve başladım sardı güzel oyun ama az kaldı biticek. Buna benzer veya daha iyi hangi oyunları denememi istersiniz RDR2 harici oyun oynamadım GTA pek benlik değil sevmiyorum. Cyberpunk nasıl olabilirmi daha çok tarihi oyunlar ilgimi çekiyor ama güzel derseniz bunuda alabilirim.
 
Beyler hiç hikayeli oyun oynayan biri değildim yeni sistem topladım 1 ay oldu ilk RDR2 aldım ve başladım sardı güzel oyun ama az kaldı biticek. Buna benzer veya daha iyi hangi oyunları denememi istersiniz RDR2 harici oyun oynamadım GTA pek benlik değil sevmiyorum. Cyberpunk nasıl olabilirmi daha çok tarihi oyunlar ilgimi çekiyor ama güzel derseniz bunuda alabilirim.
rdr1-tlou-tomb raider üçlemesi- god of war- uncharted 4

GTA sevmiyosan cyberpunkta biraz o kıvamda bir oyun.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ghost of tsushima
 
Tarihi oyun seviyorsan bunu oynayabilirsin. Fransız devrimi döneminde geçiyor oyun.


Bu da Sanayi devrimi döneminde

 
Tarihi oyun seviyorsan bunu oynayabilirsin. Fransız devrimi döneminde geçiyor oyun.


Bu da Sanayi devrimi döneminde

Unity bence özellikle oynanmalı. Parkur sistemini çok beğeniyorum hele ki çok aşırı oyun oynamadıysan kesinlikle zevk alacağına eminim.
 
Beyler hiç hikayeli oyun oynayan biri değildim yeni sistem topladım 1 ay oldu ilk RDR2 aldım ve başladım sardı güzel oyun ama az kaldı biticek. Buna benzer veya daha iyi hangi oyunları denememi istersiniz RDR2 harici oyun oynamadım GTA pek benlik değil sevmiyorum. Cyberpunk nasıl olabilirmi daha çok tarihi oyunlar ilgimi çekiyor ama güzel derseniz bunuda alabilirim.
RDR 2'ye benzer veya daha iyi bir oyun yok hocam. Bir daha oynayın. 😂
 
rdr2 cidden sarıyor online birde story mode normalde single sevmem ama beni baya sardı story modu cyberpunk 2077 öneririm muazzam bence
 
Tarihi oyun seviyorsan bunu oynayabilirsin. Fransız devrimi döneminde geçiyor oyun.


Bu da Sanayi devrimi döneminde

deneyeceğim teşekkür.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

rdr2 cidden sarıyor online birde story mode normalde single sevmem ama beni baya sardı story modu cyberpunk 2077 öneririm muazzam bence
online modu nasıl rdr'nin. birde arkadaşın biri cyberpunk için gta gibi demiş öylemi yani sararmı sence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

rdr1-tlou-tomb raider üçlemesi- god of war- uncharted 4

GTA sevmiyosan cyberpunkta biraz o kıvamda bir oyun.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ghost of tsushima
God of war veya tlou arasından hangisini seçeyim bu ikisini çok duydum.
 
deneyeceğim teşekkür.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


online modu nasıl rdr'nin. birde arkadaşın biri cyberpunk için gta gibi demiş öylemi yani sararmı sence
HOCAM MAPİ BENİ ÇOK SARDI CP2077 NİN grafikler çok hoşuma gitti alışılmışın dışında bence hocam rdr2 online sarıyor arkadaşlarla görev vs yapıyoruz benim en çok sevdiğim diğer oyunculara sataşıp atlarını öldürüp kaçmak mesela :D yanlışlıkla hile adama sataşınca manyak ekşın oluyor üstümüzde deneyler yapıyor falan hoş oluyor bence :D
 
dr2 den sonra cp2077 oynama cahilihinde bulundum iyi fean olmayan bir oyun gibi gelmisti rdr2 yuzunden gamir kariyerini sonlandiran arkadaslarim var rdr2 den sonra citir cerez oynayip vucudun rdr2 yi sindirmesini bekle sonra istedigin oyunu oynarsin
 
Beyler hiç hikayeli oyun oynayan biri değildim yeni sistem topladım 1 ay oldu ilk RDR2 aldım ve başladım sardı güzel oyun ama az kaldı biticek. Buna benzer veya daha iyi hangi oyunları denememi istersiniz RDR2 harici oyun oynamadım GTA pek benlik değil sevmiyorum. Cyberpunk nasıl olabilirmi daha çok tarihi oyunlar ilgimi çekiyor ama güzel derseniz bunuda alabilirim.
Rdr2ye aşık olduktan sonra beni hiçbir oyun bu kadar sarmadı eğer benim kadar beğendiysen yerini doldurman zor. Klasik olarak tlou önerecekler ama beni pek sarmadı. Cp2077 de rdr2ye benziyor hikaye olarak. (En azından temelinde) grafikleri güzel ama oynadıktan sonra rdr2deki o etkiyi vermiyor. Çok alakasız olacak ama doom eternal veya god of war oynayabilirsin. Benim rdrden aldığım keyfe en yakını bunlar vermişti.
 
dr2 den sonra cp2077 oynama cahilihinde bulundum iyi fean olmayan bir oyun gibi gelmisti rdr2 yuzunden gamir kariyerini sonlandiran arkadaslarim var rdr2 den sonra citir cerez oynayip vucudun rdr2 yi sindirmesini bekle sonra istedigin oyunu oynarsin
hahah inanırım ya gerçekten bir yandan da film izliyormuşsun gibi oluyor oyunu oynarken, karakterlerin yavaş yavaş değişimi bile çok iyi gerçekçi
 
hahah inanırım ya gerçekten bir yandan da film izliyormuşsun gibi oluyor oyunu oynarken, karakterlerin yavaş yavaş değişimi bile çok iyi gerçekçi
Zaten rdr2nin en iyi yaptığı şey o
 
Rdr2ye aşık olduktan sonra beni hiçbir oyun bu kadar sarmadı eğer benim kadar beğendiysen yerini doldurman zor. Klasik olarak tlou önerecekler ama beni pek sarmadı. Cp2077 de rdr2ye benziyor hikaye olarak. (En azından temelinde) grafikleri güzel ama oynadıktan sonra rdr2deki o etkiyi vermiyor. Çok alakasız olacak ama doom eternal veya god of war oynayabilirsin. Benim rdrden aldığım keyfe en yakını bunlar vermişti.
evet bende god of war'ı denerim diye düşündüm, normalinimi yoksa ragnarok olanınımı oynasam, ragnarok yeni olduğu için grafikleri felan daha iyidir
 
Geri
Top