Neler Yeni

🟥Teknobiyotik'in bu rezaletinde başımdan geçenler GÜNCELLEME !!!!! 6. sayfa

Arkadaşın başına geldi. 5600’ü bozuktu. Ürünü almadılar. Yerine de 5700x yolladılar. Bir kuruş da para vermedi.
Birde attıkları mailde ürünü gümrük teslim almaya biliyor diye bir şey de var kaçıncı sayfada bilmiyorum bakarsanız.
 
Birde attıkları mailde ürünü gümrük teslim almaya biliyor diye bir şey de var kaçıncı sayfada bilmiyorum bakarsanız.
Doğrudur bana bu şekilde iletmişti, belki de suistimal edilmiştir hiç bilemiyorum kendim yaşamadığım için. Çok üzücü gerçekten. Olan sizin gibilere oluyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

yetkili servise gitmezsen, senden parasını alır alamazsa böyle iş yapar
Alıntıyı görüntüle
Tekrardan buralara göndermeyi dene bir de istersen.
 
Reklam gibi algılanabiilir ancak, Amazon bu işlerin piri.
Daha önce aldığım birkaç üründe problem çıkmasına rağmen, ürünü istemeden yenisini gönderdiler.
Türkiye de garanti dedin mi gülüp geçiyorum.
Daha bir kaç ay önce amazon üzerinden aldığım şarjlı matkapın içinden şarj aleti ve pili çıkmadı. Marka da vereyim hatta Hychika.
Adamların müşteri hizmetlerine mailden yazdım. Para iadesi yapıldığı halde, ufak bir rica da bulunarak gümrük vs. ödemelerini kabul edip göndermelerini rica ettim. 2 gün içinde dönüş yaptılar. Özür dilediler. Tüm masrafları karşıladılar, gümrük, kargo vb. Hollanda'dan Türkiye'ye dhl ile
Hiç ikiletmeden 15 gün sonra şarj aleti ve pili gönderdiler
Çokta memnunum. Matkap aşırı güçlü
Velhasıl kelam, elektronik parça alıyorsam, özellikle parasının içime oturacağı türden bir şey ise, genelde amazon üzerinden alıyorum
Ne THH ne bilirkişi eskisi gibi işini düzgün yapmıyor.
Geçen haber gördüm adam 8 sene önce araba almış, araç kusurluymuş yeni sonuçlanmış, olay Türkiye' de adama o zamanın parası ile 50- 60 bin ödeme yapılmasına karar verilmiş
 
Reklam gibi algılanabiilir ancak, Amazon bu işlerin piri.
Daha önce aldığım birkaç üründe problem çıkmasına rağmen, ürünü istemeden yenisini gönderdiler.
Türkiye de garanti dedin mi gülüp geçiyorum.
Daha bir kaç ay önce amazon üzerinden aldığım şarjlı matkapın içinden şarj aleti ve pili çıkmadı. Marka da vereyim hatta Hychika.
Adamların müşteri hizmetlerine mailden yazdım. Para iadesi yapıldığı halde, ufak bir rica da bulunarak gümrük vs. ödemelerini kabul edip göndermelerini rica ettim. 2 gün içinde dönüş yaptılar. Özür dilediler. Tüm masrafları karşıladılar, gümrük, kargo vb. Hollanda'dan Türkiye'ye dhl ile
Hiç ikiletmeden 15 gün sonra şarj aleti ve pili gönderdiler
Çokta memnunum. Matkap aşırı güçlü
Velhasıl kelam, elektronik parça alıyorsam, özellikle parasının içime oturacağı türden bir şey ise, genelde amazon üzerinden alıyorum
Ne THH ne bilirkişi eskisi gibi işini düzgün yapmıyor.
Geçen haber gördüm adam 8 sene önce araba almış, araç kusurluymuş yeni sonuçlanmış, olay Türkiye' de adama o zamanın parası ile 50- 60 bin ödeme yapılmasına karar verilmiş
Benim başıma geliyo 200 TL ucuz diye aldım hâlbuki bu seferde tam tersi 400 TL fazla verdim 5600 u satıcı Hepsiburada dan aldım keşke o gün de 200 TL den kacmasaydim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Doğrudur bana bu şekilde iletmişti, belki de suistimal edilmiştir hiç bilemiyorum kendim yaşamadığım için. Çok üzücü gerçekten. Olan sizin gibilere oluyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Tekrardan buralara göndermeyi dene bir de istersen.
Bakalım o firmaları arayacağım danışayım baktım çözülecek gibi değil sahneye ineceğim onlar uğraşsın benle bu sefer Fatih'in İstanbul'a girdiği gibi gireceğim İstanbul'a
 
Benim başıma geliyo 200 TL ucuz diye aldım hâlbuki bu seferde tam tersi 400 TL fazla verdim 5600 u satıcı Hepsiburada dan aldım keşke o gün de 200 TL den kacmasaydim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bakalım o firmaları arayacağım danışayım baktım çözülecek gibi değil sahneye ineceğim onlar uğraşsın benle bu sefer Fatih'in İstanbul'a girdiği gibi gireceğim İstanbul'a
Bu işler biraz tecrübe işi, Yaşım 32 daha önce ağzımın yandığı bir çok olay mevcut.
Türkiye de garanti sadece kağıt üstünde. Bazı markalar hariç.
Umarım istediğin gibi sonuçlanır diyeceğim ama, umudum yok.
Ryzen 5 3600 ilk çıktığında b350 anakartım vardı. 3600 ü ilk alanlardan biriyimdir.
Anakarta işlemciyi bir türlü gösteremediğim için. Amd ye mail atmıştım. O zaman da ödünç verme sistemi vardı. Adamlar ilk ok dediler. Sonra dönüş yaptılar Türkiye de gümrük kurallarının çok katı olmasından ötürü size ödünç işlemci gönderemiyoruz dediler.
2-2,5 hafta sistem yattıktan sonra arkadaşın birinden işlemci bulup bios güncelleyip öyle takabilmiştim işlemciyi.
 
Endekse mail attım hocam dönüş gelmemişti tekrar attım teker teker deneyeceğim şuan izin alma durumumun önü açıldı İstanbul'a gideceğim bakalım yeter artık uğraştığım.
Tahmin ettiğim. Cevabı aldım tabii ki de ürün bizim sistemimizde gözükmüyor bizim ithal ettiğimiz ürün değil dediler dediğim gibi sonuç böyle olacaktır belliydi diğer 2 firmayada yazacağım
 
Tahmin ettiğim. Cevabı aldım tabii ki de ürün bizim sistemimizde gözükmüyor bizim ithal ettiğimiz ürün değil dediler dediğim gibi sonuç böyle olacaktır belliydi diğer 2 firmayada yazacağım
sen sanki hiçbir şeyden haberin yokmuş gibi davran bu işlemcide bir sıkıntı var diye, onlar sana iade değişim kağıdı verirler büyük ihtimalle sen o kağıdı alıp teknobiyotik'in yolunu tutacaksın
 
Hocam çok talihsiz bir deneyim olmuş zaten hiç ısınamamıştım firmaya geçmiş olsun inşallah bir şekilde sorunu çözersiniz
 
sen sanki hiçbir şeyden haberin yokmuş gibi davran bu işlemcide bir sıkıntı var diye, onlar sana iade değişim kağıdı verirler büyük ihtimalle sen o kağıdı alıp teknobiyotik'in yolunu tutacaksın
Hocam adamlar bizim ithal ettiğimiz ürün değil diyor o dediğin mümkün değil yani
 
Hocam bios güncel mi :D
 
GÜNCELLEME OLARAK;
Dostlar arkadaşın önerisi üzerine şikayet vara yazdım beni aradılar konuştuk beni bilmiyor sandı gibi geldi bana bende dedim Bios güncellendi cmos resetlendi Xmp kapatıldı açıldı vs vs anlattım başta yokuşa gidiyor gibiydi aynı tantanalardı muhabbet sonra bunları yatığımı söyleyince dedi anakart bize iki kez gelip sağlam çıktı alamaz dedi eğer sorunluysa vs ilkinde gözden kaçmıştır vs sonra THH raporu da çalışıyor demiş dedi neyse sonra bu kadar süreç uzamış vs dedim bende ikinci kez THH başvurdum 8 aydır bekliyorum dedi sonra dedi bize bir iletişimde bulunmadığınız için süreci uzatmışsınız dediler sonrasında ise Müşteri memnuniyeti için eğer üründe kozmetik sorun yoksa (pinlerde boardda) sorun yoksa iadeli iptal süreci başlatalım dedi bu durumu da ben müdür departmanına aktarıp yardımcı olacağız dediler sonuç olarak şuan talep açtım kargo no aldım onla kargo vereceğim sanki çözülecek gibi bakalım
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,088,953
Mesajlar
9,794,087
Üyeler
173,101
Son üye
Dexter_Morgan
Geri
Top