- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
bunun beyazı hiçbiyerde yok fiyatını boşver 1 yerde dahi stok yokşunun beyazı olsa keşke de alsak bu fiyata![]()
bunun beyazı hiçbiyerde yok fiyatını boşver 1 yerde dahi stok yokşunun beyazı olsa keşke de alsak bu fiyata![]()
bu çok daha mantıklı ayrıca fazladan bilek desteği varBu fiyata daha iyi red switch var mıdır?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Logitech g512 carbon mu yoksa bu mu?
3 tane değiştirdim sorunsuz kutu beyaz bulabilmek için hocam, boş verin bence beyazışunun beyazı olsa keşke de alsak bu fiyata![]()
3 tane değiştirdim sorunsuz kutu beyaz bulabilmek için hocam, boş verin bence beyazı![]()
Öyle değil, ben aynı üründen 3 tane değiştirdim. Sürekli arızalı kusurlu ürün çıktı kutudan...mouse superlight şuanki ama siyah bi razer v3 pro deneyecem mediamarkt gidip beğenirsem beyazını alıcam v3 pronun bide beyaz klavye alıcam. ondan
masa beyaz diğerleri siyah.
monitör ve kasa. mouse padde siyah 90x40 alabilirim şuanki 45 x40 da bakalım zaten kasayıda yenileyecem 2. monitör alıcam v.s
bu asustan mı değiştirdin beyazından ?Öyle değil, ben aynı üründen 3 tane değiştirdim. Sürekli arızalı kusurlu ürün çıktı kutudan...![]()
bu asustan mı değiştirdin beyazından ?
forum.donanimarsivi.com
görmüştüm bu konuyu. aslında fps için razer klavyeleri daha hızlı diye duymuştum. huntsman v2 de hoşuma gidiyorda beyazı yokSıfır Aldığım Asus Rog Klavye Ayıplı Çıktı
Merhabalar, Geçenlerde aldığım sıfır Asus Rog Strix Scope TKL klavyeni kutusundan çıkarttığımda üzerinde çizik olduğunu ve esc tuşunda sorun oluduğunu fark ettim. Aldığım yere mail attım ama garantiye göndereceklerini söylediler. Elimde klavyenin kutu açılış videosu mevcut, sizce İtopya...forum.donanimarsivi.com
Masam küçük ve açıkcası hız önemli değil, kod yazdığım için benim için önemli olan güzel bir yazım hissi ve kafa ütülememesi, bu klavyeden gerçekten memnunum. Bundan önce yaklaşık 9-10 mekanik klavye ve switch değiştirmiş biri olarak bana en uygun klavyenin bu olduğuna karar verdim ve kullanıyorumgörmüştüm bu konuyu. aslında fps için razer klavyeleri daha hızlı diye duymuştum. huntsman v2 de hoşuma gidiyorda beyazı yokrazer %60 beyazı var 1 tane başka göremedim sadece siyah üretiyor adamlar
![]()
ben genellikle fps oynadığım içinMasam küçük ve açıkcası hız önemli değil, kod yazdığım için benim için önemli olan güzel bir yazım hissi ve kafa ütülememesi, bu klavyeden gerçekten memnunum. Bundan önce yaklaşık 9-10 mekanik klavye ve switch değiştirmiş biri olarak bana en uygun klavyenin bu olduğuna karar verdim ve kullanıyorum
Valorant'da immo değilim o yüzden hızlı bir klavyeye de ihtiyacım yok bence![]()
Aklımda o da var, bu ara kasaya para harcıyorumben genellikle fps oynadığım içinkod yazıyorsan bütçe varsa custom yapabilirsin bazı custom sesleri duydum mükemmel ötesi ya hayran kaldım seslerine
bende alıcam ya kasa yenileyecem şuan bende 10400f 1660 super var 2 sene önce almıştımAklımda o da var, bu ara kasaya para harcıyorum![]()