🔥İndirim ROG STRİX Scope TKL 1999TL

3 tane değiştirdim sorunsuz kutu beyaz bulabilmek için hocam, boş verin bence beyazı :)
:D mouse superlight şuanki ama siyah bi razer v3 pro deneyecem mediamarkt gidip beğenirsem beyazını alıcam v3 pronun bide beyaz klavye alıcam. ondan :D masa beyaz diğerleri siyah. :D monitör ve kasa. mouse padde siyah 90x40 alabilirim şuanki 45 x40 da bakalım zaten kasayıda yenileyecem 2. monitör alıcam v.s
 
:D mouse superlight şuanki ama siyah bi razer v3 pro deneyecem mediamarkt gidip beğenirsem beyazını alıcam v3 pronun bide beyaz klavye alıcam. ondan :D masa beyaz diğerleri siyah. :D monitör ve kasa. mouse padde siyah 90x40 alabilirim şuanki 45 x40 da bakalım zaten kasayıda yenileyecem 2. monitör alıcam v.s
Öyle değil, ben aynı üründen 3 tane değiştirdim. Sürekli arızalı kusurlu ürün çıktı kutudan... :)
 
görmüştüm bu konuyu. aslında fps için razer klavyeleri daha hızlı diye duymuştum. huntsman v2 de hoşuma gidiyorda beyazı yok :D razer %60 beyazı var 1 tane başka göremedim sadece siyah üretiyor adamlar :D
 
görmüştüm bu konuyu. aslında fps için razer klavyeleri daha hızlı diye duymuştum. huntsman v2 de hoşuma gidiyorda beyazı yok :D razer %60 beyazı var 1 tane başka göremedim sadece siyah üretiyor adamlar :D
Masam küçük ve açıkcası hız önemli değil, kod yazdığım için benim için önemli olan güzel bir yazım hissi ve kafa ütülememesi, bu klavyeden gerçekten memnunum. Bundan önce yaklaşık 9-10 mekanik klavye ve switch değiştirmiş biri olarak bana en uygun klavyenin bu olduğuna karar verdim ve kullanıyorum :)
Valorant'da immo değilim o yüzden hızlı bir klavyeye de ihtiyacım yok bence :)
 
Masam küçük ve açıkcası hız önemli değil, kod yazdığım için benim için önemli olan güzel bir yazım hissi ve kafa ütülememesi, bu klavyeden gerçekten memnunum. Bundan önce yaklaşık 9-10 mekanik klavye ve switch değiştirmiş biri olarak bana en uygun klavyenin bu olduğuna karar verdim ve kullanıyorum :)
Valorant'da immo değilim o yüzden hızlı bir klavyeye de ihtiyacım yok bence :)
ben genellikle fps oynadığım için :D kod yazıyorsan bütçe varsa custom yapabilirsin bazı custom sesleri duydum mükemmel ötesi ya hayran kaldım seslerine
 
ben genellikle fps oynadığım için :D kod yazıyorsan bütçe varsa custom yapabilirsin bazı custom sesleri duydum mükemmel ötesi ya hayran kaldım seslerine
Aklımda o da var, bu ara kasaya para harcıyorum :)
 
Aklımda o da var, bu ara kasaya para harcıyorum :)
bende alıcam ya kasa yenileyecem şuan bende 10400f 1660 super var 2 sene önce almıştım :D 144 hz monitör var. 360 hz monitör + 4070 4060 ti veya 3070 filan almayı düşünüyorum işlemcide hayırlısı :D
 
Screenshot_2023-04-09-10-22-21-286_com.android.chrome.jpg
 
Geri
Top