Yardım RTX 4070 SUPER DUAL ALINIR MI?

mellSh

80+
Katılım
30 Ekim 2023
Mesajlar
55
Reaksiyon skoru
4
RTX 4070 SUPER almayı düşünüyorum ama Türkiye de satan sitelere baktığımda hepsi dual satıyor. 3 fanlı ile arasında fark var mı çok ısınır mı yani? Bide ekran kartlarına zam gelceklerini söylüyorlar gelmeden ona göre dual alıcam çok ısınma açısında fark yoksa.
 
RTX 4070 SUPER almayı düşünüyorum ama Türkiye de satan sitelere baktığımda hepsi dual satıyor. 3 fanlı ile arasında fark var mı çok ısınır mı yani? Bide ekran kartlarına zam gelceklerini söylüyorlar gelmeden ona göre dual alıcam çok ısınma açısında fark yoksa.
3 fan takıntısına gerek yok dual kartlar da gayet serin çalışabiliyor fiyat avantajı güzelse alınır.
 
Her ekran kartının dualı farklıdır asus dualda sıkıntı yaşamazsınız fakat ventus 2x pek iyi bir soğutmaya sahip olmaz. Şuanda uygun fiyatlı ve güzel soğutmaya sahip şu var
 
Herkes 4070 alıyor vaybe TR de ortalama ekran kartı 4000 serisi olur 6 ay içinde.
 
3070 i satıp geçmek mantıklımı su zaman diliminde . Bir de 3070 i kaca satarım gecen sene subat alımlı (asus dual 3070)
 
Herkes 4070 alıyor vaybe TR de ortalama ekran kartı 4000 serisi olur 6 ay içinde.
Valla benim ilk kasam olacağı için iyi bişey olsun istedim inşallah baya götürür beni
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3070 i satıp geçmek mantıklımı su zaman diliminde . Bir de 3070 i kaca satarım gecen sene subat alımlı (asus dual 3070)
Reis kaça satarsin bilmem ama yükseltsen iyi olur ekran kartlarına yakın zamanda ciddi zam geleceğini söylüyor herkes
 
Her ekran kartının dualı farklıdır asus dualda sıkıntı yaşamazsınız fakat ventus 2x pek iyi bir soğutmaya sahip olmaz. Şuanda uygun fiyatlı ve güzel soğutmaya sahip şu var
Aga normal fiyat 22.500 olması lazım yeni çıktımı diye bu kadar fazladan fiyat var bilmiyorum bekle desem zam gelebilir tekrardan ama yakın zamanda geleceğini düşünmüyom
 
Aga normal fiyat 22.500 olması lazım yeni çıktımı diye bu kadar fazladan fiyat var bilmiyorum bekle desem zam gelebilir tekrardan ama yakın zamanda geleceğini düşünmüyom

Zam gelmesi için bir sebep yok, döviz belli kartların fiyatı belli. Aksine şuan fiyatlar şişirilmiş durumda. Amerika ile kıyaslamaya girmiyorum bile, bizimle benzer rastgele bir Avrupa ülkesinde bile fiyatlar belliyken (Örneğin Polonya'da Asus Dual 22500TL, daha düşük modeller 21000TL) bizdeki fiyatların rasyonel bir açıklaması yok. Boşu boşuna bu kartlara bu paraları vermeyin. 12GB karta 800-1000 Dolar istiyorlar, yazık günah.
 
Zam gelmesi için bir sebep yok, döviz belli kartların fiyatı belli. Aksine şuan fiyatlar şişirilmiş durumda. Amerika ile kıyaslamaya girmiyorum bile, bizimle benzer rastgele bir Avrupa ülkesinde bile fiyatlar belliyken (Örneğin Polonya'da Asus Dual 22500TL, daha düşük modeller 21000TL) bizdeki fiyatların rasyonel bir açıklaması yok. Boşu boşuna bu kartlara bu paraları vermeyin. 12GB karta 800-1000 Dolar istiyorlar, yazık günah.
Peki yurtdışına çıktığımızda oradan yanımızda getirmek mantıklı olur mu?
 
Peki yurtdışına çıktığımızda oradan yanımızda getirmek mantıklı olur mu?
Elbette, ülkesine göre değişmekle beraber çoğu zaman buradan daha uyguna bulabilirsiniz. Bir çok yerde 'gerçek' indirimler de oluyor. Bizden ek vergi alınan ürünler daha da uyguna gelebiliyor, örneğin oyun konsolları. Tek eksisi garanti, ürünlerin bir çoğunun garantisi burada geçerli değil. O yüzden global garanti sunan modellere öncelik verilebilir.
 
Geri
Top