Yardım rx6650xt ekran kartı

Carlsson

80+
Katılım
9 Mayıs 2023
Mesajlar
368
Reaksiyon skoru
99
merhaba alacağm hazır sistemde rx6650xt ekran kartı var AMD ekran kartlarına kimse sıcak bakmıyor hataları ve sürücüleri yüzünden baktığım forumlarda youtube de AMD ekran kartlarında wattman diye bir sorun varmış işte oyun oynarken atma gibi ekran kartının kendisini kapatma gibi o yüzden biraz amd ekran kartlı sistem alıcağım için korkuyorum bazı yerlere baktığımda da amd adrenalin çok geliştiğini söylüyolar ne yapmalıyım amd ekran kartı sorun çıkarır mı?

sistemde bu

 
merhaba alacağm hazır sistemde rx6650xt ekran kartı var AMD ekran kartlarına kimse sıcak bakmıyor hataları ve sürücüleri yüzünden baktığım forumlarda youtube de AMD ekran kartlarında wattman diye bir sorun varmış işte oyun oynarken atma gibi ekran kartının kendisini kapatma gibi o yüzden biraz amd ekran kartlı sistem alıcağım için korkuyorum bazı yerlere baktığımda da amd adrenalin çok geliştiğini söylüyolar ne yapmalıyım amd ekran kartı sorun çıkarır mı?

sistemde bu

bunu alma
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
bende aynı kartı kullanıyorum 23.7.1 sürümünde en ufak bir sıkıntı yaşamadım çok şanslıyım heralde 1 kez bile wattman yemedim aylardır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bunu alma
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sapphire çok ısınıyor bu arada ama alınır
 
Hocam wattman hatasi cozulebilir bir sey oyunlarda kendi kendini kapatmiyor abarttiklari kadar kotu degil
 
ayni kisiler surekli konu actigi veya video attigi icin cok gibi gorunuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

o fiyata daha iyisi benim attigim 300 tl pahali r5 5500 yerine 5600 var
 
bende aynı kartı kullanıyorum 23.7.1 sürümünde en ufak bir sıkıntı yaşamadım çok şanslıyım heralde 1 kez bile wattman yemedim aylardır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sapphire çok ısınıyor bu arada ama alınır
saphire ilk defa duyuyorum asusun dual serisi soğutmas falan iyi olduğu için dual dan devam etsem sanırım daha iyi gibi
 
bende aynı kartı kullanıyorum 23.7.1 sürümünde en ufak bir sıkıntı yaşamadım çok şanslıyım heralde 1 kez bile wattman yemedim aylardır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sapphire çok ısınıyor bu arada ama alınır
Kaç saat oynuyorsun oyunu ilk 3 saat sorun olmuyor 3 saat olduğunda yaklaşık wattman verebiliyor,o yüzden merak ettim kaç saat oynadığını
 
Kaç saat oynuyorsun oyunu ilk 3 saat sorun olmuyor 3 saat olduğunda yaklaşık wattman verebiliyor,o yüzden merak ettim kaç saat oynadığını
alakası yok saatle falan. öğlen 11-12 gibi açıyorum pcyi gece 1-2 ye kadar aralıksız çalışıyor oyun, google vb. şekilde. hiçbir sorun yaşamıyorum.
 
merhaba alacağm hazır sistemde rx6650xt ekran kartı var AMD ekran kartlarına kimse sıcak bakmıyor hataları ve sürücüleri yüzünden baktığım forumlarda youtube de AMD ekran kartlarında wattman diye bir sorun varmış işte oyun oynarken atma gibi ekran kartının kendisini kapatma gibi o yüzden biraz amd ekran kartlı sistem alıcağım için korkuyorum bazı yerlere baktığımda da amd adrenalin çok geliştiğini söylüyolar ne yapmalıyım amd ekran kartı sorun çıkarır mı?

sistemde bu

Knk rx6650xt çok güzel de bu kasa kötü psu kasa falan parçalar iyi değil ekran kartında sıkıntı yok ama watman falan almazsın
 
Kaç saat oynuyorsun oyunu ilk 3 saat sorun olmuyor 3 saat olduğunda yaklaşık wattman verebiliyor,o yüzden merak ettim kaç saat oynadığını

Knk rx6650xt çok güzel de bu kasa kötü psu kasa falan parçalar iyi değil ekran kartında sıkıntı yok ama watman falan almazsın
psu değiştirebilirim ya onda bişey yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

psu değiştirebilirim ya onda bişey yok
ssd kötü sadece o da eski pc ye aldığım samsung ssd takıcam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ayni kisiler surekli konu actigi veya video attigi icin cok gibi gorunuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


o fiyata daha iyisi benim attigim 300 TL pahali r5 5500 yerine 5600 var
valla saphire marka ekran kartı alıcağımı düşünmüyorum zaten r5 5600 olsa valoda 100fps fazla verse monitör onu göstermez yani bu sistemde 300-350fps
 
bende aynı kartı kullanıyorum 23.7.1 sürümünde en ufak bir sıkıntı yaşamadım çok şanslıyım heralde 1 kez bile wattman yemedim aylardır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sapphire çok ısınıyor bu arada ama alınır
23.7.1i başarmışlar 23.7.2ye gectim 1 gunde 6 kez wattman yedim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,287
Mesajlar
11,075,624
Üyeler
198,094
Son üye
Hkichan
Geri
Top