öylesinebirisi
80+
- Katılım
- 19 Ocak 2022
- Mesajlar
- 4
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 0
- İsim
- kayra yıldırım
Merhabalar. 1-1.5 hafta önce param güvende ile ssd satın aldım. Kusurlu geldiği için iade ettim. 3 gün boyunca satıcının adresine dağıtıma çıkarıldı ancak satıcı ürün iadesini almadı. Şimdi bugün tekrar kontrol ettiğimde ürünün bana geri gönderileceğini gördüm. Sahibinden müşteri hizmetleri ile görüştüğüm de, bana geri gelen ürünü kesinlikle almamam gerektiğini, daha sonra ürünün tekrar satıcının adresine gönderileceğini ve tekrardan bana geri dönme şansının olmadığını söylediler. Ve daha sonra satıcı ürünü alsa da almasa da param iade edilecekmiş. Dilersem kargo şirketi ile görüşüp ürünün gönderiminin yapılmasını istemediğimi, ürünü almayacağımı söylememi söyledi. Az önce kargo şirketi ile konuştum ürün buraya geldikten sonra tekrar oraya gönderilmez. Ürün imha olur tarzında konuştular. Anlamadım ben ne yapacağımı şuan da. Sahibinden müşteri hizmetleri ile, kargo görevlisinin konuşması ters düşüyor.